Tauko
Ei mulla ainakaan viikon tauko tunnu misään. Nyt en ole reiluun kuukauteen voinu säännöllisesti käydä salilla työn takia ja viimeksi kun kävin salilla olin pitäny melkein viikon lepoa. No penkkitulos ainaki parani 10kg ja muutenki normaalit sarjapainot liikku kevyesti. Olen kyllä 4 vuotta enemmän ja vähennän harrastanu salia ja urheillut koko ikäni.
Ehkä omistan kehon, joka ei hevillä ala lihasta ja voimia karsimaan, mikäli vaan ruokapuoli on kunnossa. Tiedä sitten..
kaNi- sanoi:voimatasot alkaa laskea (ainaki mulla) jo viikon tauon jälkeen. 2vko taukoo ja ei maximiraudat liiku enää ollenkaan. tosin ne palautuvat n. viikossa entiselleen.
tossa väliviikossa en nää mitää järkee jos pitäisin jotain sen tapaisia, niin pitäisin viikon kevyen treenin 40-60% painoista. en ite nää järkee noin säännöllisessä lakkoilussa. pidän pari vapaapäivää jos siltä tuntuu, ja niinkuin timba79 sanoi; välillä niitä tulee vaikka ei siltä tuntuisi.
Ei mulla ainakaan viikon tauko tunnu misään. Nyt en ole reiluun kuukauteen voinu säännöllisesti käydä salilla työn takia ja viimeksi kun kävin salilla olin pitäny melkein viikon lepoa. No penkkitulos ainaki parani 10kg ja muutenki normaalit sarjapainot liikku kevyesti. Olen kyllä 4 vuotta enemmän ja vähennän harrastanu salia ja urheillut koko ikäni.
Ehkä omistan kehon, joka ei hevillä ala lihasta ja voimia karsimaan, mikäli vaan ruokapuoli on kunnossa. Tiedä sitten..