Erikoislääkäri??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MJ45
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tälläinen tyhmä kysymys että kun mulla on nyt ollut selän kanssa jo pidempään ongelmia niin aattelin mennä jonkun erikoislääkärin luona käymään. Eli minkäs niminen lääkäri hoitaa noita selkävaivoja?

Varmaankin johonkin yksityiselle menen...

Heti kun saan vastauksen niin poistan ketjun - jos osaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo no tota mä vähän mietinki mut en ollu varma.:nolo:
Kiitän paljon tiedosta!

Ei tätä vissiin saa poistettu ite millään?

Kiropraktikko ei ole lääkäri. Erikoislääkäri, joka eniten hoitaa selkävaivoja, lienee fysiatri.

Ja eipä taida saada poistettua. Mutta on niitä turhempiakin threadeja täällä nähty.

Tuo fysiatri onkin aivan tuntematon sana mulle! :)

No sitten vaan soittelemaan paikkoihin mistä tuollainen lääkäri löytyy, kiitän paljon!:worship:

Fysiatreja löytyy ainakin yksityisiltä lääkäriasemilta - ja ihan varmasti sellasilta, joissa on urheiluklinikka. :) Kannattaa ehdottomasti mennä asiansa osaavalle lääkärille, niin selviää oikee diagnoosi!

Vinkki vastaisuuden varalle: lääkäriasemien puhelimeen vastaavat tädit usein tietävät mikä hoitaa mitäkin :)

Ja jos menet kiropraktikolle selkääsi niksauttelemaan, niin katso että se on sellainen laillistettu, jolla on yliopisto-opinnot takana ulkomailla (esim. jenkit, englanti)

Vittu, kun rupesin lukemaan juttua erikoisjääkäristä. Niin ei oikein heti sytyttänyt, että mitä tekemistä selkäkivulla on erikoisjääkärin kanssa??
Joten hyvää yötä! On näköjään aika vetäytyä unille... anteeksi häiriö.

Minä kävin ortopedillä. Diagnoosi oli hermopinne ja välilevyn pullistuma. Magneettikuvauksien jälkeen varasin ajan neurokirurgille, joka myös suoritti leikkauksen. Taas alkaa selkä olemaan kunnossa.

Mutta tosiaankin soittamalla sinne sairaalaan tädit kyllä keskusesta tietävät kenelle ohjataan. Yleisellä puolella tuo selkävaivojen hoito on sitten vähän niin ja näin. Varaudu jonottamaan ja jonottamaan ja vielä kerran jonottamaan. Jos leikkaukseen pitää mennä niin puolivuotta-vuosi lienee ihan normiaika jonotuksille.

Kapu sanoi:
Vittu, kun rupesin lukemaan juttua erikoisjääkäristä. Niin ei oikein heti sytyttänyt, että mitä tekemistä selkäkivulla on erikoisjääkärin kanssa??

Kyllä erikoisjääkäri pystyy selkäkipua aiheuttamaan.

Anonymity sanoi:
Ja jos menet kiropraktikolle selkääsi niksauttelemaan, niin katso että se on sellainen laillistettu, jolla on yliopisto-opinnot takana ulkomailla (esim. jenkit, englanti)

Tuommoisella tuli lääkärin ohella käytyä. Molemmat totesivat ettei mitään rakenteellista vikaa ole, ja kiropraktikon antama hoito tepsi. Suosittelen. Ajan kiropraktikolle sai viikon sisällä. Ainoa haittapuoli on lasku, jota ei saanut työterveydenhuollon piikkiin. Harmittaa vain ettei tullut mentyä aiemmin. Kaksi kuukautta tuli vietettyä totaalista taukoa kaikesta liikunnasta parin tulehduskipulääkekuurin turruttamana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom