Erikoisempi treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vill3
  • Aloitettu Aloitettu
Onko mitään haittaa tehdä ohjelma seuraavasti
1 VIIKKO
1 PÄIVÄ
Rinta, Vatsat
2 PÄIVÄ
Hauis, Ojentajat, Olkapäät

2 VIIKKO
1 PÄIVÄ
Selkä, Vatsat
2 PÄIVÄ
Jalat
ja sitten kierto taas alusta.---->

Onko joku kokeillut tälläistä ja tuliko minkälaista tulosta? Olis meinaan kiva tietää.

IMO liian pitkä kierto optimaalisen kehityksen kannalta. Jos salille pääsee vain kahdesti viikossa, niin itse ainakin käyttäisin korkeintaan kahteen jaettua ohjelmaa. Mutta mä olenkin näitä tiheämpään frekvenssiin uskovia...

No eihän tosta mitään haittaakaan ole, tulee vain aika pitkä kierto. Onko siihen jokin suurempikin syy, että vain kaksi kertaa viikossa vai muuten vain haluat kokeilla?

Mun uskomus on et jos haluaa ees jollain lailla kehittyy, ni kyllä sitä lihasta väh. kerran viikossa pitäs rasittaa... Hyvää tossa ohjelmassa on mun mielstä et vatsoja tulee joka toiselle kerralle... Ite noudatan samaa metodia vatsoissa, tosin teen neljä reeniä putkeen, jonka jälkeen yks vapaapäivä, sit taas neljä reenipäivää sit kaks vapaata, ja sen jälkeen koko kierto alusta... Miltä kuulostaa?

Palautuminen on mulla hiton nopeeta, paitsi jaloilla, ku tulee vedettyy selkäpäivänä yleensä myös pari-kolme sarjaa mvsj:tä... Tulee siis jalkoja vähän joka toinen päivä... Onko :david: ?

Jos pääset vaan pari kertaa viikossa salille, ni kannattaa jo harkita koko kropan vetämistä kerralla läpi. Vaikka jaloille etukyykky ja sjmv tai mave, sarja tai pari, selälle kulmasoutua ja leuanvetoa, rinnalle pari sarjaa vinopenkkiä kässäreillä, olkapäille vaikka pystypunnerrusta ja vipareita sivulle, ojentajille ja hauiksille yksi sarja molemmille, pohkeet voi vetää huoletta täysin piippuun ja venyttää kunnolla. Kun tekee oikeasti hitaita negatiivisia, niin kyllä ne vähemmätkin sarjat riittää, eikä aikaa kulu paljoa. Lisäksi kun painot tai toistot pitää tasasessa nousussa, ni luulis kehitystä tulevan. Sarjojen määrää voi muutella sen mukaan miltä sitten tuntuu ja se ohjelma kehittyy pikkuhiljaa paremmin itselle sopivaksi.

ite treenaan 2-jakosella tyyliin:

1: rinta, hauis, vatta, jalat
2: selkä, olkapäät, ojentajat,

Tosi hyvin on kehitystä tullu. Penkki 90kg -> 125kg (helmikuu-marraskuu välillä). kyykky noussu +40kg. Pietin viellä kesällä 1,5kk taukoa ja keskityin pelkästään jalkapalloon. Oma paino noussu 80kg->90kg ja rasvat on melkeen samoissa.
Ainoo huono puoli on että sarjoja tulee 20-30 per treeni, mutta hyvin minuutin palautuksilla on jaksanu tehdä..

edit: Kierto kyllä on välissä tiukempi ko kerran viikkoon. Yleensä:
Sali, Lepo, sali, lepo, lepo ja taas alusta, paitsi jos on tukossa niin lisää lepoa..

No jos tätä selventäisi hiukan sillä, että meinasin vetää joka päivä kun meen salille niin itteni ihan piippuun. Eli rintapäivänä olis tämmöstä

Penkki 3x15
Vinopenkki 3x15
Fly 3x15
Dippi 3x15 lisäpainoilla leveäote
Vatsat sekalaisena niinpaljon että ei mene enempää
LOPUKSI PENKKI NIIN ETTÄ EI TANKO ENÄÄ NOUSE

:HAUIS, OJENTAJAT, OLKAPÄÄT
Pystypunnerrus seisten tangolla 3x15
Hauis vinotangolla 3x15
Dippi 3x15 lisäpainoilla kapea
Viparit 3x15
Fly mahaltaan 3x15