Eri treeni liikkeitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atrox
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo, ois kiva tietää millasia erilaisia treeni tapoja ois, niinku
punnerrus, leuanveto, penkiltä nosto.. jne.
Oon kiinnostunu lähinnä siitä mitä voi tehdä:
-Yhdellä käsipainolla
-(Kapealla) leuanveto tangolla
-penkillä

enimmikseen oon treenaamassa ylävartalon lihaksia.

Leukoja vasta ja myötäotteilla, jalkojen nostoa roikkuen varpaat ylös tankoon, yhden jalan kyykkyjä käsipaino lisäpainona jos jaksaa, penkkipunnerrusta eri levuisillä otteilla, istumaannousuja lisäpainoilla, perus selkälihasliikkeitä jalat tuettuna lisäpainoilla, pystypunnerrusta tangolla, kulmasoutua tangolla, periaatteessa levytangolla ja painoilla kaikki liikkeet maastavedot, rinnalleveto, etukyykky ym. onnistuu. Noilla välineillä tekee jo koko vartaloa tehokkaasti jos on painoja tarpeeksi ja vähän tekniikoita harjoittelee. Jos siis on sen penkin lisäksi vielä tanko ja painolevyjä, onko?
Jalkoja ja keskivartaloa ei kannata unohtaa kokonaan vaikka ylävartaloon haluaisikin keskittyä. Lihasmassaa tulee enemmän ja helpommin tasapuolisella koko vartalon treenillä.

OK, kiitti neuvosta! Tanko ja painot on tietty penkkiin kyllä... Vatsalihaksia mulla on jo ihan hyvin joten niitä ei tartte niin kovasti reenata, ja jalkoja kehitän
vaan juokemalla ja kyykkyyn-ylös liikkeellä.

vatsahan näyttää sitä paremmin mitä enemmän lihasta eli treenaa vaan sitäkin. kannattaa kokeilla maastavetoa, hyvä lähes koko vartalon liike erityisesti selkäliike. Selkä suorana keskivartalo jännitettynä tanko maasta ylös ja uudestaan. tuo lihasta myös ylävartaloon, lähinnä yläselkään ja kyynärvarsiin. Ja etukyykky vielä mukaan ohjelmaan, kyykyt ilman lisäpainoja on tehottomia lihasten kannalta, tanko vaan rinnalle ja kyykkyyn-ylös. searchilla löytyy lisää tietoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom