Mä en ainakaan näe tossa tekstissä mitään mikä olisi väärin. Toisaalta en ole alan expertti. Tyttöystäväkään ei lääketieteen opiskelijana suoraan osannut sanoa minkään väittämän olevan väärä. Olisi ihan mielenkiintoista saada tarkka listaus siitä mikä tossa nyt oli väärin, kun kerta niitä virheitä on "tusinan verran". Ei millään pahalla Anssi, mutta sulla tuntuu välillä olevan aika kova ristiretki meneillään korkeaproteiinisen ruokavalion puolesta ja tulkitset kuin piru raamattua hiemankaan anti-proteiinisia artikkeleita. ;)
Mielenkiintoista tämä threadin mieletön nyökkäily tuon tekstin vääryyden puolesta. Veikkaisin, että suurin osa nyökkäilijöistä ei osaa perustella mitään virhettä tuosta. Vähän sama mun mielestä kun eräät threadit missä Mike kertoo mielipiteensä ja yhtäkkiä kaikki on samaa mieltä...
Mielenkiintoista tämä threadin mieletön nyökkäily tuon tekstin vääryyden puolesta. Veikkaisin, että suurin osa nyökkäilijöistä ei osaa perustella mitään virhettä tuosta. Vähän sama mun mielestä kun eräät threadit missä Mike kertoo mielipiteensä ja yhtäkkiä kaikki on samaa mieltä...