Epävirallinen vuoden turhin julkkis kisa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- BB:n Sari vie mun mielestä voiton
- Vanhasen nettihoito on hyvä kakkonen
- Nykäsen Masa säväyttää joka vuosi

Mun mielestä nää BB:n kilpailijat ei juurikaan sen kisan jälkeen ole palstoilla keikkuneet? Katsoin tosin sen voittajan viikon ja siinä tämä Sari ilmoitti halukkuutensa juontajahommiin. Noh, mikäs siinä, jos tuollainen buustaa omaa uraa.

Itse laittaisin ykköseksi tämän jo muutamaan kertaan mainitun Vanhasen hoidon...

Mun mielestä nää BB:n kilpailijat ei juurikaan sen kisan jälkeen ole palstoilla keikkuneet? Katsoin tosin sen voittajan viikon ja siinä tämä Sari ilmoitti halukkuutensa juontajahommiin. Noh, mikäs siinä, jos tuollainen buustaa omaa uraa.

Itse laittaisin ykköseksi tämän jo muutamaan kertaan mainitun Vanhasen hoidon...

Äsken kassajonossa bongasin, että BB-Sari on viettänyt yhteisen yön Henry Saaren kanssa. Sari on ollut myös joka ikisellä radiokanavalla, kiertänyt keskusteluohjelmat ja vähän väliä on lööpeissä. Eiköhän siinä oo tuhlattu tarpeeksi palstatilaa yhdelle turhalle julkimolle.

Big Brother turhin.

Äsken kassajonossa bongasin, että BB-Sari on viettänyt yhteisen yön Henry Saaren kanssa. Sari on ollut myös joka ikisellä radiokanavalla, kiertänyt keskusteluohjelmat ja vähän väliä on lööpeissä. Eiköhän siinä oo tuhlattu tarpeeksi palstatilaa yhdelle turhalle julkimolle.

Päivitinkin juuri äsken "seiskatietouttani" ja siellähän se Sari keikkui palstoilla. Henry Saaren? :lol2:

btw, näen joka päivä sen kaupan missä tämä bb sari on töissä :D vois varmaan joskus käydä vierailemassa :whip:

Tämä sankari.

9175_heikki_uikkari.jpg

1.Poseidon (alias Poser, mikä lie)
2.Susanna Sievinen
3.Harri Jaskarin "Eva" (eli oikealta nimeltään Kari, se virolaishoratsu)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom