Epävirallinen vuoden turhin julkkis kisa

Selkeästi se on tämä katkera susanna. Eli vanhasen ex-heila. Nykänen kans kova vaihtoehto, vaikka entiseen malliin ei lehdissä ole ollutkaan. Kun vaan muistais mistä aikasemmin tänä vuonna kohistiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuronen kyl ei jessus.. Säälittävyyden rajapyykki alitettu jo aikaa sit. Noh ei liene ainakaa pelkoa, että yhtään julkkista enää se naine pokais.

Matti Nykänen ollut monta vuotta Suomen turhin ihminen, IMHO!

Kuinka niin?

Se vaan on. Se on liikaa juorulehdissä. Ihan kun ketään kiinnostais mitä sille ja merville kuuluu :urjo: . Helvetti ku se paskaläjä jäis panssarivaunun alle :evil:

Helvetti ku se paskaläjä jäis panssarivaunun alle :evil:

Huoh..
Vois kysyä et mitä sinä :david: olet saavuttanu..? Matti sentään on jotain...

Ööö.. ei vaan on.. kirjoitin että on saavuttanut.. :D

Loistava ,entinen huippu-urheilija,jonka viina vei.No eipä mikään ainutlaatuinen tapaus ,tuo viina meinaan.:D

Vaihdetaanpas puoluekantaa: täältä ääni Eva Roosmaalle / Kaille / öö...
niin joo tässä tulikin ongelma. Ketä mä loppujen lopuksi olen tässä ehdottamassa ?

big brother kisaajat? aika vähän he kyllä mielestäni ovat julkisuudessa olleet.

oma vastaus matti nykänen ja susanna sievinen. kertakaikkisen tyhjänpäiväisten asioiden takia palstoilla kuusta toiseen.
En tiedä mitään Vanhasen ex-heilasta ja BBstä tiedän 2:en kilpailijan nimen joita en pysty yhdistämään kenenkään kasvoihin ja tieätteks mitä, oon tosi ylpee etten tiedä näistä turhista julkkiksista mitään.

joo tuo bb vouhotus joidenkin osalta on aivan typerää. oikeasti bb kisaajat on olleet julkisuudessa todella vähän :). täällä jotkut ovat vain jotain halunneet mallin vuoksi vastata.

Ja onko ne BB kilpailijat nyt niin turhia? Miks sitten BB-ketju on pakkiksen pisimpiä? Onhan ne tuottanut paljon viihdettä monelle sen kolmen kuukauden ajan, mitä se ohjelma kesti. Ite ainaki tykkäsin ohjelmasta. En tosin aio pahemmin jatkossa seurata heidän elämäänsä, vaikka mahdollisuus olisikin.

Mun mielestä turhempia on jotkut missit, mallit ja salarakkaat. Myönnän, että en tiedä mitään missien ja mallien työstä, mutta siks ne onki musta turhia julkkiksia. En edes tiedä, kuka on nyt miss-suomi. Mitä järkeä on jossain ulkonäkökilpailuissa?

Mitä järkeä on jossain ulkonäkökilpailuissa?

Rumien mielestä ei mitään.. :D mut rumat ihmisethän arvostaaki vaan sisäistä kauneutta :lol2:

Susanna Sievinen. Hävettäis itseäni ainakin olla ihan narkin näköisenä päivästä toiseen itkemässä joka toisen lehden kannessa sitä, että kuinka häntä ei vituta Jani Sievisen missi-panot ja kuinka hän on vaan jonkin Forssin personal-trainer... Hyvin näkee siitä Forssista, kuinka pätevä henkilö Susanna on ohjaamaan toisia..

Ääni täältäki Susan "ex-hoito" Kuroselle...:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom