Epäsymmetriset vatsalihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis tiedän, että geenit on määränny millaset lihasten muodot tulee oleen jne.. Kysymyksenä oli lähinnä, että voiko epäsymmetrisellä kropalla koskaan saavuttaa mitään?

Greg Plitt, Jeff Seid, Phil Heath, Josef Rakich.. Kaikilla, siis KAIKILLA, joita ihailen/pidän esikuvanani on niin täydellisen symmetriset kropat (suorat vatsat, ei rintavakoa) että en oikein enää tiedä, voiko mun geeneilläni mitään koskaan saavuttaa.

- - - Updated - - -

Tätä mulle on sanottu ja näin toivonkin asian olevan. Ehkäpä näitten "super"ihmisten luoma mielikuva saa mut luuleen, että mun geenit on jotenkin normaalia paskemmat.

Mulla vatsalihakset on näkyny lähes aina. Nytkin bulkilla, kun rasvaa kuitenkin on tullu, niin silti ne vatsat sieltä erottuu.

Greg Plittillä ainakin on "rintavako". Ja siis tolla rintavaolla ei ole menestyksen kannalta vitunkaan väliä. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tekee kovasti töitä, ja kasvattaakin pirun isot lihakset, mut symmetrisyys ja esteettisyys ei oo sitä parasta luokkaa, niin voiko silti pärjätä kehonrakennuksessa? Vai voiko jostakin kaverista sanoo muutaman treenivuoden jälkeen, että sä et tule koskaan menestyyn tässä lajissa?

Mä en lajista, ja sen arvosteluperusteista nyt niin kauheasti tiedä, ainakaan siellä huipputasolla, mutta mitä nyt videoita yms. katsellut, niin näyttää mulle, että kotimaisista tyypeistä esim. Mika Nyyssölä ja Peter Wilenius tekevät hommaa aika lailla ilon kautta. Eikä nyt Arnoldista tai Cutleristakaan ole jäänyt fiilis, että kovin vakavia, saati stressaavia tyyppejä olisivat. Stressihän aiheuttaa kataboliaa, joten sitä suuremmalla syyllä kannattaisi nyt rauhoittua, ja keskittyä itsekin siihen ilon kautta tekemiseen ja sitenkin oman parhaansa tavoitteluun.

Ja jos homma yhä mietityttää, osta vipit ja perusta oma treenipäiväkirja kuvineen. Aika nopeasti täällä tuomioita saa sen suhteen, onko lahjoja. Ja toki voi aina myös kääntyä ihan oikean valmentajan puoleen.

Zone-sarja -42%
Mä en lajista, ja sen arvosteluperusteista nyt niin kauheasti tiedä, ainakaan siellä huipputasolla, mutta mitä nyt videoita yms. katsellut, niin näyttää mulle, että kotimaisista tyypeistä esim. Mika Nyyssölä ja Peter Wilenius tekevät hommaa aika lailla ilon kautta. Eikä nyt Arnoldista tai Cutleristakaan ole jäänyt fiilis, että kovin vakavia, saati stressaavia tyyppejä olisivat. Stressihän aiheuttaa kataboliaa, joten sitä suuremmalla syyllä kannattaisi nyt rauhoittua, ja keskittyä itsekin siihen ilon kautta tekemiseen ja sitenkin oman parhaansa tavoitteluun.

Ja jos homma yhä mietityttää, osta vipit ja perusta oma treenipäiväkirja kuvineen. Aika nopeasti täällä tuomioita saa sen suhteen, onko lahjoja. Ja toki voi aina myös kääntyä ihan oikean valmentajan puoleen.

Mitään vippejä en raaski ostaa taikka treenipäiväkirjaa perustaa, mut tonne bodybuilding.comiin laitoin aikoinaan kuvia, ja siellä tuli kyllä hyvää palautetta. Sinne laittamat kuvat oli kuitenkin ne parhaat (joissa epäsymmetrisyys yms. ei näy), joten arvostelu voi sen takia olla vähän yläkanttiin. Pitäis vaan uskaltaa ottaa yks kuva sen enempää miettien ja laittaa se arvioitavaks, ihan sama vaikka vähän paskaakin tulis niskaan.

Saako tänne muuten linkkailla omia kuvia (ilman vippiä) / laittaa linkkiä toiseen foorumiin, jossa olis omia kuvia? Olis mukavaa saada forum bodybuildingin lisäks täältä pakkikselta kommentteja.

Mitään vippejä en raaski ostaa taikka treenipäiväkirjaa perustaa, mut tonne bodybuilding.comiin laitoin aikoinaan kuvia, ja siellä tuli kyllä hyvää palautetta. Sinne laittamat kuvat oli kuitenkin ne parhaat (joissa epäsymmetrisyys yms. ei näy), joten arvostelu voi sen takia olla vähän yläkanttiin. Pitäis vaan uskaltaa ottaa yks kuva sen enempää miettien ja laittaa se arvioitavaks, ihan sama vaikka vähän paskaakin tulis niskaan.

Laitoitko kuvat otsikolla "Do I have potential?"

Laitoitko kuvat otsikolla "Do I have potential?"

Fitness Competitions -puolelle: Do I have potential to compete in any fitness competition? ja Post your pictures -puolelle: Rate my physique! Do you think I have potential to compete in the future?

Jälkimmäisessä ketjussa vissiin enemmän kuvia ja enemmän katselukertoja/kommentteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom