Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painoa on tällä hetkellä 92kg ja rasvat 10-12%.Kuinkas paljon sulla on painoa, kun olet noin pitkä?
Painoa on tällä hetkellä 92kg ja rasvat 10-12%.
Joka tapauksessa ajattelin nyt vielä vetää dietin loppuun normaalilla treenillä, kun en jotenkin usko että minus kaloreilla hirveästi kehitystä tapahtuisi voimassa tällä hetkellä.
Ja jos voimaa haluan treenata, niin se tarkoittaa puolta vähemmän treeniä mitä teen tällä hetkellä, niin uskoisin että lihaskatoa tapahtuisi entistä enemmän vain nyt dietillä.
Ajattelin n. 1-2kk sisällä aloittaa taas bulkkikauden ja tarkoitus olisi ottaa se 120+kg painoa, niin jos samalla bulkatessa tekisi ainakin yhden jakson ajan voimailuohjelmaa sitten ja kokeilisi, jos sitä joskus olisi vielä vahva ukko
Kiitokset vastanneille.
Jooh, kyllä sitä itsekin olen pariin otteeseen ollut sielä 115 kilossa aikaisemmin ja kyllä siinä vieläkin ollaan niin laihaa poikaa tuossa vaiheessa, vaikka oikeastihan ne rasvat on korkealla siinä vaiheessa jo.Penkki on ainakin omasta mielestä se mihin kehonpaino eniten vaikuttaa, ja varsinkin mitä pidempi olet. Itse olen sua vielä sentin pidempi ja 110 kiloisenakin sitä tuntee itsensä aika hoikaksi, paitsi keskivartalosta toki :D :(
Sitten vielä jos rintakehä sattuu olemaan mallia "olisi kiinni selkärangassa, jos ei sydän olisi välissä", niin kyllä penkin vahvuudet on taputeltu, jos alkaa muihin liikaa vertaamaan, Kannattaa niihin omiin lähtökohtiin peilata kehtiystä, ja tosiaan ottaa se pituus painosuhde huomioon..
Sivuhuomiona tähän, että jos anatomia-asiat kiinnostaa, niin kannattaa hankkia käsiinsä Frederic Delavierin Lihaskuntoharjoittelu ja venyttely -kirja. Itse koin pitkäkätisenä tuon ansiosta pienen ahaa-elämyksen ja sain fiksattua penkkiasentoa vähemmän vamma-alttiiksi. Painot ei kyllä ole paljon nousseet, kun kyynärpäiden asento kapeni, mutta jatkuvat olkapää-rintaseudun kipuilut on kyllä vähentyneet.