Jeespoks eli ongelmana on ylläriylläri DIETTAAMINEN!!!
Perus juttuja itsestäni;
Mies
ikä 21v
pituus 176cm
paino 78kg
Saliharrastusta takana semmoset 4-vuotta.
Mutta JÄLLEEN olis tarkotus saada itteni kesäkuosiin ja tavote olis sitten jäädäkkin siihen.. Tosiaan tää ei ole eka kerta kun lähetään tota kuosia hakeen ja nyt sitten meni hermot ja päätin tulla hakeen apua täältä.
Hiukan kulutuksesta;
Voit syödä tänään 2586 kcal (tällä kalorimäärällä et laihdu etkä kasva)
Arvioitu PERUSKULUTUS 2161 kcal vuorokaudessa (ilman vajetta sekä liikuntaa)
Eli ideanahan on vetää -500kcal päivävauhtia? ja nyt on ruokaohjelmaakin kursittu kasaan ja kokeneemmat jampat vois vaikka arvioida että tuleeko tommosella sitten tulosta.. Ja tosiaan yleensä dieetti on lähteny ihan hyvin käyntiin mutta tyssänny yleensä siinä viikon kahden sisällä kun oon syöny niin vähän että p*skakin on muttunu miehessä lihaks ja nyt mä haluun onnistua tässä!!! :whip:
Ruokailua;
Aamiainen
Kaurapuuro omena-kaneli (Elovena), annos 35g
whey-80, 35g
Kalaöljykapseli,Möllerin Omega-3 + vitamiinit
Lounas
Jauheliha naudan, 7 % 200g
makaroonit 100g
Välipala
Ananas palat 137g
Päivällinen
Kotiruoka ( vaihtuvuus on kova)
Iltapala
whey-80, 35g
Öljyä rkl
tommosella setillä se tekis Kaloreita 1906 kcal ( päivällistä ei ole laskettu eikä treenipäivien palkkareita)
P 124 , 26%
H 89 ,19%
R 118 ,55%
JEEESIÄ KAIVATAAN! Mitä lisätä/poistaa?
ja tosiaan tuli tehtyä juu uusi aihe ja pahoittelut siitä! :arvi:
Perus juttuja itsestäni;
Mies
ikä 21v
pituus 176cm
paino 78kg
Saliharrastusta takana semmoset 4-vuotta.
Mutta JÄLLEEN olis tarkotus saada itteni kesäkuosiin ja tavote olis sitten jäädäkkin siihen.. Tosiaan tää ei ole eka kerta kun lähetään tota kuosia hakeen ja nyt sitten meni hermot ja päätin tulla hakeen apua täältä.
Hiukan kulutuksesta;
Voit syödä tänään 2586 kcal (tällä kalorimäärällä et laihdu etkä kasva)
Arvioitu PERUSKULUTUS 2161 kcal vuorokaudessa (ilman vajetta sekä liikuntaa)
Eli ideanahan on vetää -500kcal päivävauhtia? ja nyt on ruokaohjelmaakin kursittu kasaan ja kokeneemmat jampat vois vaikka arvioida että tuleeko tommosella sitten tulosta.. Ja tosiaan yleensä dieetti on lähteny ihan hyvin käyntiin mutta tyssänny yleensä siinä viikon kahden sisällä kun oon syöny niin vähän että p*skakin on muttunu miehessä lihaks ja nyt mä haluun onnistua tässä!!! :whip:
Ruokailua;
Aamiainen
Kaurapuuro omena-kaneli (Elovena), annos 35g
whey-80, 35g
Kalaöljykapseli,Möllerin Omega-3 + vitamiinit
Lounas
Jauheliha naudan, 7 % 200g
makaroonit 100g
Välipala
Ananas palat 137g
Päivällinen
Kotiruoka ( vaihtuvuus on kova)
Iltapala
whey-80, 35g
Öljyä rkl
tommosella setillä se tekis Kaloreita 1906 kcal ( päivällistä ei ole laskettu eikä treenipäivien palkkareita)
P 124 , 26%
H 89 ,19%
R 118 ,55%
JEEESIÄ KAIVATAAN! Mitä lisätä/poistaa?
ja tosiaan tuli tehtyä juu uusi aihe ja pahoittelut siitä! :arvi:
Mutta mulle ainakin tulee hedelmistä aina vaan kovempi nälkä (liittyykö happamuuteen?), että ne vaihtaisin myös johonkin muuhun. Öljyjä mä en poistaisi, mutta miettisin makaronin vaihtamisen vaikka tummaan riisiin tai juureksiin. Elovenan annospussi puuron vaihtaisin tavallisiin kaurahiutaleisiin (mausteeksi vaikka kanelia ja/tai marjoja).
eipä tuo 150e kyllä pahalta kuulosta.. sitäkun ite käy kaupassa niin ei tuu noita hintoja oikein vertailtua / tarjousten perässä juostua mutta pitänee ruveta hiukan panostamaan.