Epäkkät kasvuun... Miten?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli otsikostahan asia jo selvisikin. Jos viitsitte kirjoittaa tänne kokemuksianne epäkkäiden treenauksestanne ja vastata pariin kysymykseen: monta kertaa viikossa kannattaa trapsit treenata? Mitkäs ovat mielestänne hyviä "massaliikkeitä" näille? Tietenkin kaikki muukin keskustelu tästä aiheesta on tervetullutta.(Ja mahdolliset vanhat tredit)...

itse teen pystysoutua taljassa ja olankohautuksia smitissä hyvin menee perille epäkkäät on kasvanu ihan kiitettävästi! kerran viikossa treenaan kovaa treeniä niin eiköhän se siitä!

Maastaveto ja olankohautukset, siinä luultavasti yleisimmät liikkeet. Trapsit saavat mukavasti ärsykettä selkä-ja olkapäätreenissä mutta edellämainitut liikkeet kohdistuvat mielestäni parhaiten trapseihin.

Kannattaa kokeilla sellasta, että ennen maastavetoa tekee kolme sarjaa olankohautuksia. Kivasti lämpenee hartiat. Lisäksi pystypunnerrus ja vipunostot ottaa kivasti myös epäkkäisiin.

Kiitoksia paljon vastauksista. Mietin vielä jotain extraa epäkkäille kun olen kyllä niille perus treeniä jankannut mutta eivät ole hirveästi kasvaneet. :rolleyes: Onko kellään vielä tähän ehdotuksia? :nolo: Entäs kannattaako niitä treenata vaikka 1 kova ja 1 kevyempi treeni viikossa?

mä oon nyt 2vk tehny uudella ohjelmalla jossa ensin viparit taakse, sitten sivulle, tämän jälkeen pystypunnerrusta ja sitten kohautukset ja kyllä on epäkkäät turvonneet :)

blasta sanoi:
mä oon nyt 2vk tehny uudella ohjelmalla jossa ensin viparit taakse, sitten sivulle, tämän jälkeen pystypunnerrusta ja sitten kohautukset ja kyllä on epäkkäät turvonneet :)
nopeeta kehitystä ku 2viikossa huomaa eron:)

Olen tehnyt kohautuksia yhden käden sormilla laskettavan kertamäärän (kokeilin joskus reeniurani alkutaipaleella käsipainoilla, pitäisi vissiin kokeilla tangollakin joskus muutaman kerran), muuten olen luottanut ankaran maastanostamisen ja rinnallevedon tehoon epäkkäiden suhteen, enkä turhaan. ;)

Pitää vaan alkaa koittaan näitä neuvoja tulevissa ohjelmissa. Jospa ne trapsit alkaisivat tässä kesän mittaan muodostua. :D Tuota vaan mietin kuinka olankohautukset tehdään vinossa penkissä...? :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vedä poeka vedä, niin kyl kasvaa. Toinen on sitten kohautukset KP:llä.

Itsekin vetäisin maasta jos ei olisi selkä näin kiero. Yllättäen myös SJMV korokkeelta, selkä korostetun suorana ja todella alas asti tehtynä ottaa hyvin meitsin trapseihin.

Animal1234 sanoi:
Pitää vaan alkaa koittaan näitä neuvoja tulevissa ohjelmissa. Jospa ne trapsit alkaisivat tässä kesän mittaan muodostua. :D Tuota vaan mietin kuinka olankohautukset tehdään vinossa penkissä...? :david:

Päin makuulle vinoonpenkkiin kp:t kädessä ja siitä vaan nostelemaan samallalailla mitä seisaalteen tehdessä.

Neutraali kyllä huomaa, helvetin vaikea mittailla mut nyt sit reilu 2vk ollu todella reilut arvet olkapäistä niskaan, kerran lähti jo poiskin mut tuli pari päivää uuden reenin jälkee takas, taas jälleen haalistumaan päin, tosin taas korostan että alottelija olen ni kai ne turpoo millä vaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom