Epäkkäät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mä teen selkä treenin yhteydessä käsipainoilla,3*8-10 sarjat
hyvin on toiminut.

juha340 sanoi:
Tuo on aika nastaa.. Eli mun ei tarvitse treenata epäkkäitä lainkaan, riittää että joku muu tekee sen ja munkin epäkkäät kasvaa. Noin se pitäisi mennä muidenkin lihasten kohdalla, pääsisi helpommalla.. ;)

Voi perkele. Pari kertaa piti tankata ennen kuin meni perille.

Juu, ymmärsit aivan oikein, eli ei teidän muiden niitä epäkkäitä tarvitse treenata, mä treenaan ne teidän puolesta :)

Valitukset katteettomista lupauksista voi osoittaa Jurvan kuntaan.

Mulla toimii parhaiten kohautukset tanko selän takana. Kestää laittaa enemmän painoo ja tohon olkapäiden pyörittelyyn en enää lähde. Tottahan se on että joillakin kestää tehdä erinlaisia liikkeitä ja erillä tavalla kuin toisilla. Pitää löytää se oma juttu, mutta muistaa kuitenkin että ne vaivat voi tulla vasta parinkymmenen vuoden kuluttua..

Eikös nuo olankohautukset tangon ollessa selän takana pitäisi vaikuttaa myös hartioiden takaosaan? :offtopic: Vois vaikka tähän samaan threadiin kysyy että millä liikkeellä teette takahartiat? :D

Parhaan tuntuman epäkkäisiin saan olankohautuksilla käsipainoilla. Kohtuullisesti rautaa vaan kouriin ja hillittyjä kohautuksia (puristaa hetken yläasennossa). Noita joku 3x15.

Kerran tuota kohautusliikettä tangolla koitin seläntakaa ja tämä otti itelläni koko yläselkään? :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom