- Ikä
- 48
foo sanoi:Käsi kerrallaan tehden vipareissa sulkee epäkkäät aika kivasti pois. Kokeilemisen arvoinen.
Minä komppaan tätä. Pieni etukeno mukaan, ja hurlumpsis, toimii ainakin mulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
foo sanoi:Käsi kerrallaan tehden vipareissa sulkee epäkkäät aika kivasti pois. Kokeilemisen arvoinen.
Tze sanoi:Tämä muuten on totta. Ilman kunnon epäkkäitä ei oo bodarin näköinen. :whip:
Tässä on totuuden siemen...kun olkapäät kehittyy epäkkäiden kanssa samaan tahtiin,niin ei ne nyt hirveen dominoivilta voi näyttää...makuasia tämäkin tosin.cji sanoi:Epäkkäät eivät voi olla liian isot, muut paikat ovat vain liian pienet.
pevelius sanoi:mitenkään kyseistä kaveria tuntematta sanoisin, että ei kannattane juurikaan huolestua toistaiseksi. tuskinpa ne epäkkäät liian suureksi turpoaa. treeniä vaan monipuolisesti, että saat myös muut lihakset epäkkäiden tasolle ;)
Timba79 sanoi:Samaa mieltä. Lisäksi tuli mieleen se, että vetääkö kyseinen kaveri maasta? Jos vetää, niin en olisi lainkaan huolissani jonkun vipareiden epäkkäitä kasvattavasti vaikutuksesta. Mulla on ainakin aika kookkaat epäkkäät ja oon niin vain tyytyväinen ja treenaan niitä vielä jopa ihan omalla liikkeelläkin. :D
rumor sanoi:Mikä se liike on sitten nimeltään.. ja mitä muita hyviä epäkäs liikkeitä kaikkiaan on..?
hunter killer sanoi:Ei epäkkäitä voi kiertää olkapäätreenissä, se vain nyt sattuu niin olemaan
Jamaha sanoi:Tuosta olen samaa mieltä, että epäkkäät aktivoituu väkisin jonkin verran vipareita tehdessä...mutta siitä taas eri mieltä, että kyllä siihen voi vaikuttaa merkittävästi, kuinka paljon rasituksesta kohdistuu epäkkäille. Kunnon heijareissa (yli)raskailla painoilla rasitusta menee ainakin allekirjoittaneella suhteessa selkeästi enemmän epäkkäille kuin kontrolloiduilla liikkeillä tehtynä.
Pullo sanoi:Saanu porukka näköjää vähä väärän käsityksen mun tarkotuksesta, ei ne epäkkäät missää otsassa viel oo, ne vaa kasvaa nopeemmi ku hartialihakset.