Epäkäs treeni.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Fury
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kemmeri sanoi:
Keinot tavoitteiden mukaan. Itse tavoittelen funktionaalista voimaa, johon nuo liikkeet soveltuvat oikein hyvin.

Totta, suurin osa täällä kuitenkin tavoittelee lihasta, siksi mä tuon mainitsin.

mxm sanoi:
Kyllähän kun sä sitä tankoa nostat maasta, niin siinä aktivoituu pakostakin myös epäkkäät!
Itellä epäkäsreeni on seuraavanlainen: 3 sarjaa smithissä/koneessa + 3 sarjaa kässäreillä. Maastavetoa teen silloin tällöin.

aktivoituu ne varmasti jollain tapaa, mutta ei ainakaan itsellä millään lailla epäkkäissä tunnu vertailu kohteena esim. kulmasoutu jolla tulee epäkkäisiinkiin jonkin näköinen polte.

tiieitiijuu sanoi:
aktivoituu ne varmasti jollain tapaa, mutta ei ainakaan itsellä millään lailla epäkkäissä tunnu vertailu kohteena esim. kulmasoutu jolla tulee epäkkäisiinkiin jonkin näköinen polte.
se on sille tuntumalle aivan sama. todella monella kovalla mavettajalla on myös isot epäkkäät vaikka eivät niitä erikseen reenailekkaan.

Nakertaja sanoi:
Nimenomaan, epäkäshän on iso lihas. IMO Maastaveto toimii epäkkäiden alaosiin aivan kuin nyrkki silmään.

Perusteluja kaipaisin moiselle väitteelle.

L0b0 sanoi:
Itse paukutan epäkkäät selkätreenin pääteeksi.

2 kovaa sarjaa niin suurilla romuilla, kuin pystyy smithissä (olankohautus tangolla ~150kg)

3 hallittua sarjaa käsipainoilla.

...Ja epäkkäät kiittää!
...AMEN! :whip: parasta reeniä epäkäille,itelläki toiminu pirun hyvin.ekana smithissä isot romut ja sen jälkeen puhtaampia! :worship: :kippis1:

neutraali sanoi:
jos tekee näitä liikkeitä niin aivan turha edes tehdä lisänä epäkkäitä IMO. eli maastaveto(joku versio niistä), kulmasoutu. viparit. pystysoutu.

toki niitä voi hinkata jos haluaa.

Samaa mieltä pitkälti, varsinkin jos tekee noita kaikkia liikkeitä.

Epäkkäille vedän ite (isoilla) kässäreillä pari 10-15 (joskus 20) olankohautussarjaa, ja kohta pitää varmaan lopettaa, ettei epäkkäät kasva ohi. Käsipainoissa se hyvä, että voi muuttaa kohtaa kesken sarjan jos haluaa, edestä->sivulle->taakse.

Tuosta tulikin mieleen, tänään näin salilla yhden tekevän epäkkäitä jollain muljautustyylillä. Selän takaa pyöräytti eteen joka nostolla, ai että tekee varmaan nannaa olkapäille pidemmän päälle

Battle sanoi:
Perusteluja kaipaisin moiselle väitteelle.

Ehkä sanoin väärin "alaosiin", tarkoitin kyllä KOKO lihaksen aktivoitumista. Itse en ole saanut mitään muuta liikettä toimimaan yhtä hyvin epäkkäille kuin Mave.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom