Entourage

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan ok sarja ajoittain, mutta Adrian Grenier on jotenkin helvetin ärsyttävä näyttelijä Vincenä.

Ihan ok sarja ajoittain, mutta Adrian Grenier on jotenkin helvetin ärsyttävä näyttelijä Vincenä.

Sama. En tiedä mikä siinä ukossa ärsyttää, ei vaan jotenkin istu tuohon megatähden rooliin. Karisman puute tai joku muu häiritsee. Ei vaan pysyty kuvittelemaan tuota miestä kaatamassa niitä naisia, joita hän sarjassa hoitelee.

Aivan loistava sarja! Ehdoton lemppari. Pitää vaan olla todella hyvät enkun taidot että pysyy mukana, jokainen jakso on melkoista verbaalista tykitystä, ja ne läpät on just oleellisin osa koko sarjaa.

Jostain luin että Hollywoodissa tosta sarjasta tykätään alan piireissä ihan sikana.

Viimeisin kausi on kyllä ollu vähän vaisu, varsinkin kun edellinen oli ihan timanttia.

6 seasonin finaali sai melkein kyyneliin :itku: Joutuu ens kesään saakka oottelee 7 seasonia:curs:

Jos tässä seasonissa saatiin suurimmat ihmissuhteet ruodittua läpi, ni ens seasonissa voitais taas keskittyä Vincen uraan oikein kunnolla. Nythän niitä elokuvia ei tehty seasonin aikana.

Nyt se sit loppu, kausi #7. Ens vuonna on luvassa lyhyt, ja myös viimeinen kausi.

Tämä thread on tosiaan ollu vähän hiljainen, joten seuraako kukaan tätä vielä? Minun lisäksi.

Puhun tietenkin jenkkitahtiin seuraamisesta, toista threadiä en löytänyt.

Pidin kyllä tästä kaudesta, vaikka tuntui aiemmin (pari viime kautta ehkä) että sarja ei oikein toimi enää. Nyt oikein harmitti että kausi taas loppui.

Viimesen kauden kuvaukset loppui pari päivää sitten. Nyt vain odotellaan uutta kautta..

http://i.cdn.hbo.com/assets/images/series/entourage/downloads/wallpaper-s8-1600.jpg?cmpid=ABC124
wallpaper-s8-1600.jpg

Aivan loistavaa. Ari Gold baby, yeah! :lol2:

Ilmeisesti jo 24.7 alkaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onhan toi ehdottomasti yks maailman parhaista sarjoista. tullut nyt seurattua niitä mitä telsusta näkyy, mutta oli pakko alkaa katsomaan ihan ykkösestä lähtien ettei jäisi mitään väliin. gold ja drama on kyllä ehdottomasti omat suosikkihahmot.

ainut vika koko sarjassa on se, että käy välillä vähän kateeksi kuntien laiffia :(

Pari ekaa ollu ihan jees. Ei vielä hirveetä hypeä, mutta eiköhän se tuosta lämpene.

ainut vika koko sarjassa on se, että käy välillä vähän kateeksi kuntien laiffia :(

Touché! Kyllähän tuommoista elämäntyyliä kelpais päästä kokeilemaan edes sen parin päivän ajan. Parasta sarjassa on ehdottomasti Ari ja se läpän heitto, ja onhan tossa toki myös silmänkarkkia.

Kertakaikkiaan paras viihdesarja mitä koskaan tehty. Itselleni aikalailla uusi löytö, vasta hetki sitten ostin kaudet 1-6 tätä ennen katsellut satunnaisesti tv:stä jakson tai pari. Itse suosittelen hankkimaan boksit pikapikaan, jos et vielä ole katsonut.
Harmi vaan että 2-3 kauden kohdalla alkaa jo vitutus että kohta ne on kaikki katsottu läpi.

Itsellä juuri samat mietteet kuin Jm1:llä! Itse löysin kyseisen sarjan 3-4kk sitte ja välittömästi olin koukussa. Lyhyesti sanonuttuna paras sarja mitä olen ikinä seurannut! Lyhyessä ajassa tuli katsottua kaikki 7 tuotantokautta ja harmitti kun ei voinut enempää katsoa :( Onneks nyt alkoi 8. tuotantokausi, mutta harmittaa kun on viimeinen :( Lämpimästi suosittelen kaikille jotka kaipaavat sarjaa, mikä ei ole turhan vakava vaan rentoa menoa yms. :)...." Let's hug it out, bitch! "

Pakko kans tulla hehkuttaa tätä. Olen jenkkitahdissa myös, ja katsonut kaikki kaudet. Jossain välissä oli kai hieman heikompiakin kausia (en tiedä, pitäny sarjasta aina), mutta tää 8 on ollu mun mielestä aivan täyttä rautaa.

Siis voiko olla näin viihdyttävää sarjaa? Voiko olla hauskempaa hahmoa kuin Ari Gold? Repeilen aivan hervottomasti välillä.

Rentoa katsottavaa, mutta aivan loistavasti tehtyä myös. Etenkin jaksojen lopetukset ovat mahtavia loistavine musiikkivalintoineen. Harmi että kausi on viimeinen, ellei jotain ole muuttunut.

^ Sanos muuta. Kuulemma siirtyy suurelle kankaalle tämäki sarja eli ei luvassa pientä kuvaa enään. Ari roks! Ilman Aria tää sarja ois minusta todella paljon latteempi. Vaikkakin ei noissa muissakaan mitään vikaa ole.

Vuosi sitten vahtasin kaikki seasonit hyvin nopeassa ajassa. Ihan loistava sarja :5:
Telkkarista katsottuna ei pääse samaan fiilikseen kuin omaan tahtiin katsoessa. Yli viikko jaksojen välillä on hiukan liikaa, pääsee hyvä tunnelma katoamaan.

Ja mitä helvettiä, siis kolme jaksoa jo season kasia ulkona ja mulla ei ollut mitään tietoa.. Eipä tarvi miettiä mitään tänään katsotaan! :kippis1:

Tuo pitää kyllä paikkansa, tähän sarjaan ei niin sanotusti kovin äkkiä tule katseluväsymystä. Pitäisi alottaa taas jossain kohtaa alusta ja tilata
tuo seitsemäs kausi vielä päälle, kun sitä ei ole vielä tullut katsottua.

Ohjaajana häärivä Billy Walsh on kanssa helkkarin hauska tyyppi kaikessa sekopäisyydessään.

SuitsSuckTV2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom