Entourage

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tsekkasin eilen nuo kaksi jaksoa mitkä tuli Subilta. Täytyy sanoa, että oli kyllä iso pettymys. Toista jaksoa en jaksanut enää oikein edes seurata.

miulla oli ihan samat tuntemukset.
eikös tän pitänyt olla komedia?meinasin nukahtaa...

Mun mielestä oli aika jees. Tod näk tulee seurattua jatkossakin jos kerta paranee sarjan edetessä.

Joo ei hassumpi sarja. Eiköhän toi seurantaan mene. :)

Kamalaa paskaa.. Odotin et ois ollu hauska ja sellane mukaansatempaava, mut kaikkea muuta. Äijätki oli tylsiä. Enpä taida seurata enää.

Vaikuttaa tosi hyvältä sarjalta, tuli repeiltyä useita kertoja kahden ekan jakson aikana. :D

Aivan loisto sarja joka paranee jakso jaksolta.Toisella tuotantokaudella sarja niin sanotusti "puhkeaa kukkaan":thumbs: .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäinen jakso katsottuna, ei kyllä hirveästi naurattanut joten saa parantua jaksossa tai muuten jää katsomatta. Ei todellakaan mikään huono mutta koukkuun en jäänyt.

Eka kausi katsottuna ja kyllähän tämä aika viihdyttävä sarja tosiiankin on. Kokkuun jäin ja täytyy katsoa muutkin kaudet.

On tullu suurin osa jaksoista tullu katottua, enkä oo vielä kyllästyny. :D

PS.Voisko joku vielä kertoo millon seuraava jakso tulee nettiin. Mähän en netistä lataa, mutta kaveri haluis tietää ;)

Ensimmäinen jakso ei kyllä saanut mua kiinnostumaan yhtään.
Joku tais osuvasti sanoo, että tää on vähän niinkuin miesten "sex and the city"(sinkkuelämää)

Ei sillain kiinnosta seurata miten jollain jätkillä on vitusti rahaa, vitusti naisia ja ne pitää ihan sairaan hauskaa.. sitten itse töllää sitä yksin kotona.
Mut ei nyt vielä tuomita.. Kyllä tota tulee varmaan joskus katsottua, kun on sellanen fiivis.

No niin, nyt on katottu 2. kauden 5 jakso ja homma on toisella kaudella varsinkin päässy hyvään vauhtiin. Läpät on kokoajan hauskempia ja välillä tulee sellasta laineja että oksat pois. :lol2:

Huippu sarja. :5:

Rentoa meininkiä ja hyvää läppää, me like.
Sopivan kevyttä seurattavaa näiden "vakavempien" sarjojen joukossa ja shieldin lisäksi ainoa seurattava sarja tällä hetkellä.

Tuon sarjan ymmärtäminen vaatii kyllä hyvät enkun taidot(ei ne läpät oikein käänny) ja sen ettei odota sarjalta mitään suurempaa juonta :) Katsoin itse juuri toisen kerran nuo jaksot läpi ja tuntuisi vaan paranevan kun pystyy keskittymään dialogiin paremmin.

Ihan hyvältä on toistaiseksi vaikuttanut, kyllä varmasti tulee seurattua, tulee sopivaan aikaankin. Se Vince ei vaan oikeen iske, joku siinä mättää...?

No Vince hahmona onkin sellainen kohtuu tylsä ja yksinkertainen söbis-ihkunäyttelijä. Tosin sarjan edetessä Vinceäkin aletaan rakentamaan enemmän. Mut täytyy sanoa et Ari Gold on paras hahmo mitä oon nähny tv-sarjoissa pitkään aikaan. :D Ja Jeremy Piven on kuin tehty tohon rooliin ja vetää mahtavasti. Ekat jaksot oli mustakin aika nihkeitä btw.

Ps. Jeremy Piven oli juuri hostaamassa Saturday Night Liven uutta jaksoa, pitää tsekata.

Suositut

Back
Ylös Bottom