Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse edustan aikakautta jolloin bitti vasta syntyi ;) Jonkinlainen aika hahmotus olisi että joskus 6-7 luokan tienoilla eräälle luokan oppilaalle saapui mahtava "TV-peli" laite jossa oli vielä monta peli,... tosin ne kaikki näytti samalta, ping-pong, tennis, jalkapallo jne. grafiikka oli mustavalkoista ja koostui sentin kokoisista "pikseleistä"
Mulla eka pelikokemus oli sitte taas sellanen vehje, jossa oli PELKÄSTÄÄN toi Pong (tai siis sen rip-off japaninhalpaversio), kahdella potikka-paddlella pelattiin. Variaatiota oli sen verran, että voi valita oliko käytössä isot/pienet "mailat" ja oliko yks vai kaks noita mailoja. Äänet oli "TIT" ja "TYT"...helkkari kuinka vanha sitä oikeen onkaan kun muistaa tollaset?!?! :curs:Soundic,löytyipä netistä härvelistä juttuakin, eka peli millä tuli ping-pongia hakattua X tuntia, kyllä oli kivaa!!!! (Nykyään ei varmaan jaksaisi edes känni nostalgia fiiiliksissä pelata)...
helkkari kuinka vanha sitä oikeen onkaan kun muistaa tollaset?!?! :curs:
Itse edustan aikakautta jolloin bitti vasta syntyi ;) Jonkinlainen aika hahmotus olisi että joskus 6-7 luokan tienoilla eräälle luokan oppilaalle saapui mahtava "TV-peli" laite jossa oli vielä monta peli,... tosin ne kaikki näytti samalta, ping-pong, tennis, jalkapallo jne. grafiikka oli mustavalkoista ja koostui sentin kokoisista "pikseleistä".. Yläasteella sitten tekniikan harppaus iski ja yhdellä toisella luokkakaverilla oli sitten jo kaikki mitä silloin sai, atari, philips, colecovision, mattel jne. jne. siitä se sitten lähti
taitaa eka peli kokemus minulla olla '80-luvun alkupuolelta, ja pelinä taisi olla C64n Forbidden Forrest