Ensimmäinen lisäravinne ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bazie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1.5 vuotta oon punttia vetäny ja tänää ekat lisäravinteet leaderin 300 g kreatiini purkki. katotaan nyt läteekö tulokset nousuun ja lihakset kasvuun:)

Eka oli nuorna poikana joku SF-proteiinin maustamaton peruskampe, hera varmaankin. Sitä sitten tuli kaakaoon ja vaikka mihin sekoiteltua - ensimmäinen yritys palkkarin sekoituksessa oli heraprotskua ja vähän sokeria tai kaakaojauhetta ja sitten treenin jälkeen pukuhuoneessa nieleskeltiin pahanmakuista klönttistä tavaraa pakasterasiasta :D

Nykyään sitten mennyt jo hifituotteisiin eli Muscle+:aa, Mass2:sta ja Whey3:sta löytyypi vitamiinien lisäksi kaapista ja sekoituskin käy shakerilla tai ehkä kohta jo tulollaan olevalla sauvajurnuttimella :)

mun ekat lisäravinteet tuli wrangelta. tais olla jotain super turboja pillerimuodossa:)
8257P.jpg
:kuola: Parhaita ever!

Wrangen Turbotabut varmaan potki kuin raivo härkä!;)
Kyllä, kyllä :D Luontaistuotekaupan rouva vielä sanoi että pitää varoa ettei ota enempää kuin viisi päivässä, koska ovat niin voimakkaita :D Sittenhän jännäkakka housussa niitä jauhosia pillereitä kako kurkusta alas. Voi niitä aikoja.. ei kasvanut suuria lihaksia turpo-pillereillä :(

Kyllä, kyllä :D Luontaistuotekaupan rouva vielä sanoi että pitää varoa ettei ota enempää kuin viisi päivässä, koska ovat niin voimakkaita :D Sittenhän jännäkakka housussa niitä jauhosia pillereitä kako kurkusta alas. Voi niitä aikoja.. ei kasvanut suuria lihaksia turpo-pillereillä :(

Jepjep, Muistaakseni pierettivät perkeleesti ja muutenkin se buusti oli lähinnä huomattavissa tiheytyneillä pytty-käynneillä:hyper:

Jepjep, Muistaakseni pierettivät perkeleesti ja muutenkin se buusti oli lähinnä huomattavissa tiheytyneillä pytty-käynneillä:hyper:
Samoja tuntemuksia täällä, tosin en kyllä edes reenannut kun noita vedin. Ei kuulemma tarvitse :D En muuten pidä siitä että morkkaat Weiderin vahvaa lesitiiniä, yksi päivässä todellakin riittää.. :jahas:

...mun on vaan vaikee myöntää että tuhlasin pienen omaisuuden jossain vaiheessa lesitiiniin - turhaan! :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom