Ensimmäinen lisäravinne ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bazie
  • Aloitettu Aloitettu
Itse aloittelin mömmöt Bull's Recoverylla jota porukat kauhistelivat.. Mielestäni edelleen parhaiten toiminut aine oli tuo.. Toisaalta saattaa johtua siitä että tuota aloin käyttää ekana treenivuonnani jolloin se varmasti potki hyvin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäinen lisäravinnepussi tais olla Fastin Reco2 vuosia vuosia sitten.

Jokin kaverin hämärä massanlisääjä. Myi osan pois kun sille rupesi tulemaan iho-ongelmia. Merkistä ei tietoakaan mutta mansikalle se maistu:D

Jokin metallinen wrangen joe weider proteiinipurkki. Eikä salettiin ole enää missään myynnissä semmosta tavaraa. Jossain vaiheessa piti testata wrangen mega mass 2000 paukkuja ja niillä ainaki lihoi entisestään ;)

whey 3, muistaakseni suklaan makuisena

TaiKanen proteiniia (tabletteina) aika monta vuotta sitten. Noita tuli rouskeltua treenin jälkeen :) Tarkemmin en muista nimeä ks. paskalle ja mitään makuaineitahan tuossa ei ollut.

Fastin maustamaton hera80 + maltoo. Pakkiksen verrkokaupasta tilasin. Sen jälkeen 4.5kg laatikko Whey 3:a jos oikein muistan.

Itselläni oli Fastin Massa 4,5kilon kaamea säkki joka oli velipojan jäänteitä..maustamaton tietysti mutta minä olin se onnekas!! Kaveri osti Tai Kanen jotain käsittämätötä mömmeliö nimeltä Anticatabolic tai jtn!!! Haisi kuolemalta ja maitui katkeruudelta..se jos joku oli koettelemus missä katottiin todellista bodari luonnetta..sitä ei nimittäin syöny sonnitkaan (testattu on:D:D) ko. jauhe sopis Pelkokertoimen kakkostestiin jossa koetellaan kilpailioitten makuelämyksiä..YÖK!!

Tänään tuli sitten viimein kaupasta haettua pussi fastin hera 80 ja pussi fastin malto6:ta. Juuri äskön sekoittelin noista palautusjuoman paperisuppilon kautta limsapulloon:D . Oli pientä sotkua: siinä oli maltot ja herat pitkin pöytiä. Täytyis tuo sheikkeri hommata, mutta ei ollu missään myytävänä. Viikonloppuna täytyy sitten hakea.

Saa nähdä miltä tuo sitten maistuu ja ennen kaikkea palauttaa, kun huomenna treenin jälkeen pääsee palautumaan:kippis1: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom