Ensimmäinen lapsi syntyi

Pakko täälläkin hehkuttaa tätä onnea kun viime viikolla oman tyttären sai nostaa syliin synnytyslaitoksella...kummasti kaikki muut aiemmat kokemukset kalpenee ton rinnalla. Aivan käsittämätön fiilis...:haart: :haart:

Aikasemmin sitä luuli et on jo kaiken kokenut...ja paskat. Ja arvostus naisia kohtaan nousi vieläkin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnea. :)

Oikein paljon onnea uudelle isälle! Sikarin tarjoaisin jos sen tätä kautta saisi välitettyä! Mitkäs on paaperon mitat? :)

3040g ja 47cm :rock:

Aluks oli kyl vaikea käsitellä lasta ku kokoajan luuli et hän menee rikki...:D

Onnea täältäkin! Kummilasta pestäessä oli kyllä aika lailla sama olotila, uskaltaako pitää näin vai noin, meneekö se rikki, eihän sitä satu :lol2: Mutta eikai sitä ikinä voi liian varovainen olla.. eihän ;)

Onnea vain täältäkin suunnalta!
Edessäsi on vielä monia unohtumattomia hetkiä.
Pääset nauttimaan ryömimisestä, kuurupiilosta, kontaamisesta, kävelyn opetettelusta, ensimmäisistä sanoista, pyöräilyn opettelimisesta, pihaleikeistä ja miljoonista muista hienoista hetkistä.

Itse kahden lapsen isänä olen saanut huomata, että lapsen syntymä muuttaa elämää enemmän kuin mikään muu.

Eikö elämä olekin ihana.

Ne on ne pienet lapset aivan ihmeellisiä. Ei ne mene rikki, vaikka siltä voi tuntuakin. Nimim. olen pitänyt sylissä 1,5kg painoista vauvaa.

Onnittelut perheenlisäyksestä!

Kiitos kaikille...
Parhautta oli se et toivoin tosi kovasti poikaa, mut tyttö tuli. Ja nyt kun sen tytön sai, niin ei vois kuvitellakkaan et ois poika. Sen verta on neiti hurmannut isänsä....

Tuhannet onnittelut täältäkin! On se niin hieno asia!! :)
Itsekään tuskin uskaltaisin koskea kun pelkäisin toisen menevän rikki, heh... Jo koiran kanssa on huolet miten se pärjää jos ei ole itse paikalla, entäs sitten vauvan kanssa.

Tähänhän voidaan kerätä enemmänkin näitä?
Itse saimme myös pienen tyttären 17.7. kello 8:16.

On se vaan niin suloinen, kuvakin on tuolla iloisissa asioissa :D

Ainiin: ONNEA!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom