Ensimmäinen dietti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt treenaillut noin 7,5 kk ajan salia 3-6 kertaa viikossa, riippuen ehtimisestä. Ensin olin kolmijakoisella ja nyt kaksijakoisella. Kun aloitin, painoin noin 70 kg. (180 cm) Nyt painan 85 kg. Ja kyllähän pikkasta jenkkakahvaa alkaa olla, vaikka palaakin on tullut. Olisi dieetin aika varmastikin, ettei läskiksi ihan muutu. Eli

a) Paljonko olisi sopiva määrä pudottaa painoa nyt? Voiko tämä mennä överiksi, pitääkö tehdä portaittain?
b) Millä aikavälillä?
c) Tarviinko jotain lisäravinteita / vitamiinivalmisteita ettei lihakset kutistu? Rahaa ei ole hirveästi opiskelija kun olen
d) Mikä on kokoiselleni sopiva päiväkalorimäärä dietillä?
e) Miten mun pitää treenata dietillä? Voinko jatkaa kaksijakoista ja pitää treeniajan samana (60-90 min per kerta)?
f) Pitääkö mun tehdä cardiota paljon? Vai syökö se liikaa lihaksia jos yhdistetään miinuskaloreihin? Akillesjänne repes tossa jouluna, jonka takia ei kyllä paljon voi lenkkeillä.

Kiitos paljon vastauksista! En viittinyt laittaa tuohon kelluvaan pikakysymykset -ketjuun kun haluaisin vähän tarkemmat tiedot, ettei lähe soitellen sotaan.

a) noin 0,5kg/vko on hyvä tahti
b) Mitä tarkoitat tällä? miten monta kiloa meinasit tiputtaa
c) Lisäravinteet eivät ole pakollisia mutta esim protsku jauhoista saa helpommin sitä hyvää protskua ilman turhaa hiilaria, lisä vitamiineista on hyötyä koska ne tuppaa yleensä jäämään vähälle dieetillä
d) tuohon ei voi vastata kukaan koska joikaisen kulutus on erilainen tässä kuitenkin suuntaa antava laskuri -> http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto
e) samalla treenillä ne lihakset säilyy millä ovat kasvaneetkin. Noin aloittelija saattaa viellä jopa saada jonkinlaista lihaskavuakin aikaan vaikka kalorit miinuksilla
f) ei tarvitse kunhan vain pitää ne kalorit miinuksilla

b) Mitä tarkoitat tällä? miten monta kiloa meinasit tiputtaa

No just sitä ehkä että paljonkohan tuosta 15 kg painonlisäyksestä on arviolta ihraa mikä pitäisi kadottaa, ja paljonko lihasmassaa. Tätä ei tietysti voi ehkä ulkopuolinen sanoa foorumin kautta pelkän reenimäärän perusteella.

http://oi52.tinypic.com/2hxt83n.jpg Tuossa nyt kuitenki kuva jos se jotain sanoo. Kaikki paikat on about samaa luokkaa, oon reenannut tasasesti selkää, jalkoja ja muita mitä tossa ei näy. Tossa nyt ei jostain syystä näykään ihan läskit niin selvästi, mut vatsapalikat ei juurikaan erotu, haluaisin että erottuu koska kyllä siellä vattassa sen verta voimaa on, että ne erottuisi jos rasvat olis alempana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom