Ensilumi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Kelikameran kuvaa (13.9.04 Klo 10:31) Petäjäskoskelta Rovaniemen maalaiskunnasta.

LB131031.jpg

(http://www.tiehallinto.fi/alk/frames/kelikamerat-frame.html)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höh,täällä Oulussa vaan vettä satelee... :jahas:

woot wot wot wot wooot!? Heh täälläpäin oli viime yänä melkein 15 astetta lämmintä, noh pian se routa kai tännekin iskee.

Äh.

Tuosta tuli mieleen, että pitäisi pikkuhiljaa keksiä mitä aerobista liikuntaa talvella ottaisi pyöräilyn tilalle. Kuntopyöräily/mattojuokseminen on ihan helvettiä, uinti olisi jees jos saisi korvat ja ihon pysymään terveinä ja hiihtoahan en harrasta vaikka maksettaisiin - kiitos peruskoulun "jokaisen miehen kuuluu osata hiihtää umpimetsässä ja -hangessa siltä varalta että tulee sota"-liikuntanatsien.

Pakko kai yrittää ajaa pyörällä talvellakin.

Jes pian tulee lumi tänne länteenkin niin pääsee taas leikkimään jäille ja kaikkialle muualle rohkeaa (=tyhmää) miestä... pakko sinne jäälle on aina ensimmäisenä mennä... :jahas:

Mä vihaan talvee. Pimeetä, kylmää ja masennusta. Varsinkin sellanen vesisade kun on asteita on se +1, lumet on sulanut pois ja tietää, että tätä kestää vielä moooonta kuukautta... Se vielä menee, että on kunnolla lunta, -5 tai -10 pakkasta ja aurinko paistaa. "Suomessa on 6 kuukautta kylmä ja 6 kuukautta ihan vitun kylmä."

Antzu sanoi:
Mä vihaan talvee. Pimeetä, kylmää ja masennusta. Varsinkin sellanen vesisade kun on asteita on se +1, lumet on sulanut pois ja tietää, että tätä kestää vielä moooonta kuukautta... Se vielä menee, että on kunnolla lunta, -5 tai -10 pakkasta ja aurinko paistaa. "Suomessa on 6 kuukautta kylmä ja 6 kuukautta ihan vitun kylmä."
Joo, mutta pitää muistaa että on siinä talvessa hyväkin puoli: Ei oo hyttysiä ! :jahas:

Antzu sanoi:

Pimeän ja kylmän vielä kestää, mutta KUN SITÄ SAATANAN LUNTA tulee niin helvetisti ja lumityöt tietty minun vastuulla. Se painava räntälumi on erityisen kivaa, mukavasti on jäätynyt kun sitä illalla pääsee lapioimaan.

Voisi viimeinkin ostaa sen lumilingon niin voisi yöllä käydä tykittämässä lumet naapurin pihalle. :evil:

Päin vastoin yleistä luuloa, olen täysin vakuuttunut siitä, että helvetissä on ikuinen talvi.

Talvi. :0:

Tarviihan se joulpukki lunta rekensä alla (ellei se sitte lennä) ;)
Täälläpäin on hieman toisenlaista, mäkään en ole vielä edes siirtyny pitkähihasiin paitoihin. Tulispa nyt kunnon talvi, eikä sellasta saapaskeliä niinku viimevuonna.

Talvessa ei ole mitään vikaa, pääsee leikkimään moottorikelkalla ja pissimään hankeen kuvioita. Mutta se kuukausia kestävä loska-aika, jolloin kaikki tuppaa vaan vituttamaan ja on niin perkeleen pimeää, se vasta perseestä onkin. Jospa talvi tulisikin tänä vuonna kerralla yhdessä yössä.

Mike sanoi:
Näyttää muuten kohtuu liukkaalta tuo tie, taitaa olla täysin jäässä.
Ei se ollu kuin vähän märkä.
Aamuinen räntä/lumisade loppu tuossa klo 1100 aikoihin ja nyt täällä paistaa aurinko lähes pilvettömältä taivaalta. Aamuisesta kelistä ei ole tietoakaan.

Jees. ensi lumet ja ekat ojaan menot.
kyllä jo oottaa et pääsee leikkiin takavetosella. :hyper:

Joo kyllä talvi on kiva,kun pääsee tehottomallakin autolla luistelemaan,eikä ajaminen oo koskaan tylsää :D
Jääny kyllä ikusesti mieleen ne kirkkaat talviyöt peilikirkkaalla meren jäällä,kun ajeltiin kaveriporukassa oikee kunnon jäärallia :)

Nike_Air sanoi:
Jees. ensi lumet ja ekat ojaan menot.
kyllä jo oottaa et pääsee leikkiin takavetosella. :hyper:

Minkäslaisella autolla liukastelet? Hitto kun ois itsellä oma auto, mutta kun ei. Pitää tyytyä vanhempien etuvetopaskalla ajelemaan :(

Voi witura.

Mä olen totaalisesti kesäihminen, kun kevät tulee niin mieli on ilonen ja nyt syksyllä oikeasti ahdistaa kun ajattelee että auringonpaiste, lämmin ilma, vihreys ja muu lähtee ja tulossa on taas piitkä aika sitä mustavalkosta maailmaa ja loskaa ja pimeyttä..

Tuntuu että muutenkin on aina elämänmeno ihan pysähtynyt talvella, kukaan ei tee mitään ja mitään mukavaa tekemistä ei olisikaan.

Plaah..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom