Ensi kesään mennessä 10 kiloa lisää lihasta ja puolimaraton aikaan 1h 45min

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haluatko sitten selittää miten prässi on muka parempi? Kantapäät ovat herkemmät nousemaan ylös jolloin polvelle kohdistuu vielä enemmän rasitusta.
Käytä rahaa ja palkkaa joku pätevä valmentaja katsomaan mikä siinä menee vituiksi.

Voin rohjeta väittämään että olen jokusen sata tuntia miettinyt nivelkulmia eri liikkeissä ja vielä tähän mennessä en ole ikinä käyttänyt prässiä yhdessäkään ohjelmassa varsinaisena voimaliikkeenä.

Jos olet tosiaan niin jääräpäinen että sanot kyykyn olevan huono vamman takia mutta prässiä teet ja vielä puolimaratonia suunnittelet niin sun homma tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.
Juokseminen on huonompaa nivelille kuin oikeaoppinen kyykkääminen.

Pakko kyllä kompata tuota kyykky vs. prässi juttua. Jopa ihan maalaisjärjellä voi nivelkulmia katselemalla tulla samaan tulokseen, kuin mitä fuhrer jo sanoikin. Tekniikassa on matoja, jos kyykky käy polviin mutta prässi ei.

No olen varma, että olette oikeassa ja kiitos painonostokenkä vinkistä. Voi olla, että tekniikka on vituillaan.

Kyllähän prässissä helpommin silti saa nivelkulmaa vaihdettua kuin kyykyssä. Prässissä sen nivelkulman voi säätää suoraan laitteesta toisin kuin kyykyssä. Saan pidettyä kyllä kantapäät prässissä helposti kiinni, koska akillesjänteet taipuvat. Ja ihan vaan edelleen infona, että kyse ei ole nivelistä. Nivelet on nilkkaa lukuun ottamatta vahvat. Nilkka pyörii ympäri vähintään kerran viikossa, mutta ei haittaa enää kun on niin löysä, että ei satu. Ja tuo valmentajan pyytäminen on muuten hyvä, paitsi että opiskelija budjettiin ei sovi muu kuin ruoka ja asuminen. Ihmettelen edelleen, että jos prässi ei satu polveen ja kyykky sattuu, niin miten se kyykky voi olla silloin parempi haastettani ajatellen.

Anteeksi, että tuotan teille ärtymystä, mutta haluan selityksen :) Huomenna treeni ja ohjelmassa kyykky lankun päällä pienillä painoilla prässin sijaan, joten olette jo onnistuneet kääntämään pääni.

fuhrer puhuu varmasti asiaa, kun näistä asioista tietää. mutta kun kyykky sattuu ja prässi ei, ni missä vika? eikös kannata tehdä ennemmin prässiä, jos se tuntuu paremmalta.

betrayer, ei kannata. Syy miksi prässi tuntuu muka paremmalta on siinä että siinä on helpompi väännellä ja käännellä sen mukaan miten liikkuvuus rajoittaa, sekä käyttää lyhyempää liikerataa monista syistä. Jos ei joku voi kyykätä niin ei silloin prässikään ole hyvä vaihtoehto.

Prässin ja kyykyn erot ovat tukilihaksissa, jos olen oikein ymmärtänyt? Ja niiden aktivoimisella saadaan kyykystä koko kropan liike ja sitä kautta enemmän kasvuärsykettä kropalle?

Kovat on tavotteet, siis tuo juoksu ja painon nostaminen samaan aikaan. Itsekin suht pienikokonen, 175/55 ja 2000+ kcal syöminenkin helvetin vaikeeta, saati sitten kun syksyllä tuli juostua 1300kcal polttavia lenkkejä.. Rypsiöljyy vaa :)

Aika asiallinen vastaus... :D Ja ilman steroideja oon saanu 3.5 kg massaa 3kk. Joten eiköhän se loppukin tule jos vähän nostaa vielä kalorimäärää. Niin ja muuten Vstaote! Tämän ei siis tarvitse olla puhdasta lihasta vaan läskiäkin saa olla kunhan vedonlyöntikumppani huomaa, että sitä on paljon tullut.

massaa, mutta voiko lihasta saada kuin paljon kesään mennessä ilmana STRDa?

Kovat on tavotteet, siis tuo juoksu ja painon nostaminen samaan aikaan. Itsekin suht pienikokonen, 175/55 ja 2000+ kcal syöminenkin helvetin vaikeeta, saati sitten kun syksyllä tuli juostua 1300kcal polttavia lenkkejä.. Rypsiöljyy vaa :)

joo itsekin aattelin että kun ovat toistensa vastakohtia massanhankinta 10kg luulis kyllä lisäävän puolikas maratonaikaa

Kyllä syöminen minulta onnistuu, kun aina on tullut mätettyä hirveästi safkaa naamariin. Kun yhdessä vaiheessa treenasin jopa 20 tuntia viikossa tennistä, niin kyllä siinä oppi syömään. Niin ja tosiaan siis lihasta tämän massan ei kuulu olla. Olen edelleenkin pahoillani otsikon virheellisyydestä, mutta kuvittelisi, että jaksetaan lukea edellisiä kommentteja, niin ei tarvitse toistaa tätä tämän enempää. Ja itse olen vakaasti siinä uskossa, että vuodessa on täysin treenaamattomaan kehoon saada ainakin lähes 10 kiloa lihasta ilman aineita, vaikka en itse siihen pyrikään.

Toivottavasti en nyt aloittanut hirveää keskustelua tällä kommentillani...

Niin ja blueberry... Niinhän ne vähän on, mutta kun syö hyvin ja treenaa oikein, niin tulee tuloksia. Kuten kehityksestäni huomaa. Toivottavasti kehitys ei pysähdy, mitä pelkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom