Itse en osaa ajatella näin: tavoitteellinen treenaus+terveelliset elämäntavat =
"silloin tällöin voi ryypätä" (yleensä se ryyppäminen perjantaina menee sitten sen lauantai-aamuisen salitreenin edelle, eeei hyvä).
Mua ei ole oikeastaan ikinä
oikeasti ne baarit/kännit kiinnostanut, lähinnä sitä tuli lähdettyä kun tosiaan luuli jäävänsä jostain suuresta paitsi... Heti 18v kaikki hehkutti baariinpääsyä, mä olin ehkä ainoa joka oli, vähemmän innokas.. enemmän "Onks pakko?:("
Silti niihin baareihin päädyttiin...sosiaalinen paine vielä tässä iässä, u know ...mutta lukuisten baarireissujen jälkeen ei ole jäänyt käteen oikeastaan mitään (hyvää) konkreettista, joten miksi tuhlata rahaa/aikaa/terveyttä sellaseen, jos ei edes kiinnosta?
Nyt viime kuukausina tullut tajuttua se, että paremman fiiliksen saan kun kieltäydyn näistä baari-illoista. Tavoitteet on treenin ja kropan suhteen korkealla, ja nautin tästä elämäntyylistä ihan kympillä
vaikka se poissulkee sen "merkittävän sosiaalisen elämän" = klo 22-05 baarissa tuhannen päissään "tutustumassa" ihmisiin.
niin, ja ikää löytyy vasta 19 v
eli tässä iässä varsinkaan samanhenkisiä kavereita ei ole liikaa!
eli täällä myös yksi lautai-illan iltarahkan mutustaja ja onnellinen sellainen! Pitää vaan rohkeasti antaa lupa itselleen olla sellainen kuin haluaa, vaikka tuntisikin itsensä välillä vallan erakoksi :D