Ennen juhlimista nyt treeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kitkat88
  • Aloitettu Aloitettu
Se taitaa toi selvinpäin olo baarissa, illanistujaisissa olla kirous aikas lailla monessa maassa.. Mutta ite juon sillon ku kiinnostaa, mitäpä sitä häpeilämään, mutta monesti jää juomatta, koska krapulat on nykyään ihan kauheita ja ikuna en oo krapulassa treenannu. Jos mieli on niin tyhmä, että pitää ryypätä, ei sitä kroppaa siitä tartte rankasta krapulassa treenaamalla.. Mutta oisko neljä kertaa tältä vuodelta plakkarissa, kaks äimän kännissä ja kaks hillitympää.. Ilman treeniä ois varmaan paaljon enemmän, toisaalta, jos ois selvä kisatavote, ni eipä ois noitakaan kertoja nähty..

On toi alkoholi kyllä aikamoista... Tosiaa ennen vappua tuli vedettyä sellanen viikon "putki", en ihan jokasena päivänä juonu mutta neki ku en juonu meni lähinnä darrasafkan parissa sohvalla, eli mahollisimman paljon vaan rasvaa ja suolaa naamaan.... Oli vapun jälkeen kyllä sen tason turvotus etten meinannu kotoa kehdata poistua eikä mahtunu housut jalkaan. Mutta tänään vihdoin paino samassa kun oli ennen tätä rappioelämää, eli 2vko sitte :) !! Eli voiski lähteä taas juomaan, ehehe

Itse en osaa ajatella näin: tavoitteellinen treenaus+terveelliset elämäntavat = "silloin tällöin voi ryypätä" (yleensä se ryyppäminen perjantaina menee sitten sen lauantai-aamuisen salitreenin edelle, eeei hyvä).
Mua ei ole oikeastaan ikinä oikeasti ne baarit/kännit kiinnostanut, lähinnä sitä tuli lähdettyä kun tosiaan luuli jäävänsä jostain suuresta paitsi... Heti 18v kaikki hehkutti baariinpääsyä, mä olin ehkä ainoa joka oli, vähemmän innokas.. enemmän "Onks pakko?:("

Silti niihin baareihin päädyttiin...sosiaalinen paine vielä tässä iässä, u know ...mutta lukuisten baarireissujen jälkeen ei ole jäänyt käteen oikeastaan mitään (hyvää) konkreettista, joten miksi tuhlata rahaa/aikaa/terveyttä sellaseen, jos ei edes kiinnosta?
Nyt viime kuukausina tullut tajuttua se, että paremman fiiliksen saan kun kieltäydyn näistä baari-illoista. Tavoitteet on treenin ja kropan suhteen korkealla, ja nautin tästä elämäntyylistä ihan kympillä :) vaikka se poissulkee sen "merkittävän sosiaalisen elämän" = klo 22-05 baarissa tuhannen päissään "tutustumassa" ihmisiin.
niin, ja ikää löytyy vasta 19 v :) eli tässä iässä varsinkaan samanhenkisiä kavereita ei ole liikaa!

eli täällä myös yksi lautai-illan iltarahkan mutustaja ja onnellinen sellainen! Pitää vaan rohkeasti antaa lupa itselleen olla sellainen kuin haluaa, vaikka tuntisikin itsensä välillä vallan erakoksi :D

Ohan tuo tuttua, että kaverit on menossa lähes joka vkloppu ja ite uskollisesti ollut reeneissä perjantai iltojen kunniaksi tai muuten kieltäytyny kun ei huvita. Olen toki ollut viimisen reilun puolen vuoden aikana 3 kertaa baarissa, joista yhdellä kerralla join ja millään kerralla ei menny lähellekkään valomerkkiä. Ja uutena vuotena tuli otettua kans vähän. Joku aika sitte päätin, että luovun kokonaan, koska pelkkää haittaa ja osaan pitää mielestäni hauskaakin paremmin selvinpäin, ja yksinkertaisesti ei vain kiinnosta.

Pari ekaa kertaa kun oltiin backarilla baarissa niin olihan se vähän outoa, että suurin osa muista kittaa niitä juomapalkkojaan, mutta eipä nuot ole moksiskaan vaikken mie sorru niihin. Alkuun kyllä sai tehä hyvin selväksi, etten ole automaattisesti kuski vaikken joisikaan.

Toki baareissa viihtyy silloin hyvin, jos on hyvää live musiikkia ja seuraa. Mut varmempaa seuraa minusta saa liikunnallisten aktiviteettien pariin tai muihin mitkää ei haittaa normi elämistä.

Mut pointsit kyl omille kavereille, ettei niil ole mitää pakkomiellettä siitä, että kaikkien tulisi juoda. Ovat oikeestaan tyytyväisiä kun joku on vähän järjenäänenä ja muistuttaa siitä et elämää on ilman viinaakin. Toki välillä kaipais reeniseuraakin, mutta sekin asia taitaa korjaantua tässä parin viikon sisällä kunhan on saanu muuton pois alta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom