Ennen juhlimista nyt treeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kitkat88
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä suurimmalle osalle juhliminen = dokaaminen?
Miksei sinne baariin voi mennä selvinpäin? On teillä kummaa kaveriporukkaa, jos alkoholittomuus on hirveän päivittelyn aihe tai ruokavalio aiheuttaa vittuilua.

Itse käyn paljon baarissa/keikoilla/festareilla, 90% kerroista ilman alkoholia. Sehän on ihan parasta tanssia kuusi tuntia putkeen, eipä tarvi lähteä lenkille seuraavana päivänä.

Onko täällä suurimmalle osalle juhliminen = dokaaminen?
Miksei sinne baariin voi mennä selvinpäin? On teillä kummaa kaveriporukkaa, jos alkoholittomuus on hirveän päivittelyn aihe tai ruokavalio aiheuttaa vittuilua.

Itse käyn paljon baarissa/keikoilla/festareilla, 90% kerroista ilman alkoholia. Sehän on ihan parasta tanssia kuusi tuntia putkeen, eipä tarvi lähteä lenkille seuraavana päivänä.

Ihan totta tuo myös, itsekin aika monesti ollut selvinpäin baarissa tai ihan vaan parilla sillä välin kun muut juo pään täyteen. Tuntuu vain, että tässä kulttuurissa tarvitsee jonkun erityisen pätevän syyn olla juomatta ko. tilanteissa, mikä hyväksytään... ja se ärsyttää kun ei se "ei vaan huvita nyt dokata" kelpaa. :jahas: Voihan se olla, että on väärä kaveripiiri ollut, mutta kyllähän täällä koti Suomessa porukka nyt yleensä ottaen vaan juo tosi paljon- liikaa. :D

Itse olen aina ollut hiukan on/off-juhlija, eli välillä mennyt parikin vuotta täysin selvinpäin, sitten ollut pidempi kausi juhlimista (alkoholin kera) muutaman kerran kuukaudessa ja taas taukoa. Viime kesänä tuli juhlittua ja juotua joka viikonloppu pitkälle syksyyn. Sitten täysstoppi ja sen jälkeen tullut otettua vain pikkujouluissa ja pääsiäisenä, aloitin siis salitreenit tuolloin. Eli en nyt suoranaisesti voi sanoa että ennen vain juhlin ja nyt vaan treenaan, mutta tuskin tulee enää vedettyä tollaisia pitkiä jokaviikonloppuisia "biletysmaratoneja".

Mutta, vaikka olenkin tarkalla ruokavaliolla (dieetti) ja treenaan nyt tavoitteellisemmin, niin ei mua juuri kiinnosta mun elämäntavoista puhua kenenkään kanssa. Pari tuttua dieettailee ja treenaa myös, heidän kanssaan voin rupatella jos tuntuu siltä. Muut ihmiset jätän rauhaan :D Kaveripiiri ei ole muuttunut ollenkaan eikä keskustelunaiheet, koska emme aiemminkaan juurikaan jauhaneet ryyppyiltojen tapahtumista seuraavana päivänä.

Eihän se juhliminen ilman dokailua mikään mahdottomuus ole, se on vaan niin että määränsä sitäkin muiden kännäämistä jaksaa ite selvin päin kattella ja sit ku humalatila alkaa olla liiallinen muilla niin on hyvä poistua takavasemmalle :D mulla on kyllä jostain syystä paljon sellaisia kavereita (?) jotka dokaa iha pohjanmaan kautta kun kerran ulos lähdetään niin kyllä se sellasessa porukassa korostuu aika vahvasti jos yksi ei juo ollenkaan/juo vain vähän. Siitä syystä tulee helpommin vaan jäätyä himppeen lusikoimaan sitä iltapalarahkaa nassuun ja ihmeteltyä. On toki poikkeuksiakin mutta suurin osa näin.
Sitten ku itse tosiaan oli ennen ihan samaa maata noiden kanssa niin se kyllä edelleen jaksaa vähän aiheuttaa ihmetystä ja hilpeyttäkin ehkä joissain kun ei vaan bisse maistu.
Ja se on kyllä niin totta että se jos joku syynä juomattomuuteen aiheuttaa ihmetystä! Helpommalla pääisi kun sanoisi että
a) olen joko parantuva alkoholisti tai
b) raskaana.

B-vaihtoehdolla vaan ei ihan hirveen pitkälle pötkitä ilman seuraamuuksia.... Hehe:D

Ja joo joku miitti ei yhtää huono idis :) stadis päivittäin kuljen töissä ite.

Mulla toi muiden dokaamisen kattelu taas on niin päin, et musta on oikeesti kivaa olla selvinpäin baarissa eikä mua häiritse vaikka muut ois ihan naamat, mut jostain syystä niitä jotka juo tuntuu kauheesti häiritsevän että mä en juo :S vähä niinku oisin jotenki siinä tuomitsemassa tai arvostelemassa muita. Ite kuitenki baareissa käymisen pointtina pidän ensisijasesti et näkee vähä muita ihmisii ja pääsee pitää hauskaa. Sitä paitsi on se kiva liikkuu välillä ihmisten ilmoilla ihan farkut jalassa ja meikkiä naamalla eikä aina vaan treenivaatteissa hiki pääs :D ja miitti kuulostaa hyvältä täälläki päässä!

Juu, ei se muitten juominen tosiaankaan haittaa ja aika on/off juhlija nyt on itsekin. Se loputon nalkuttaminen vaan siitä omasta juomattomuudesta pistää hermot välistä hirmu kireälle jos selvinpäin sinne baariin menee, ei nyt välttämättä aina mutta kuitenkin.. Heh, joskus oon harkinnut heittäväni tarinan alkoholisti vanhemmista, joista toinen kuoli alkoholimyrkytykseen tai jotain muuta ylitradegista elämänkertaa niin loppuisi se kysely kun seinään :D mutta jospa ei nyt ihan niin pitkälle mennä. Miitti kuulostaisi kivalta! :)

Juu, ei se muitten juominen tosiaankaan haittaa ja aika on/off juhlija nyt on itsekin. Se loputon nalkuttaminen vaan siitä omasta juomattomuudesta pistää hermot välistä hirmu kireälle jos selvinpäin sinne baariin menee, ei nyt välttämättä aina mutta kuitenkin..

Sama juttu. Itellä jäi juominen ja juhliminen syksyllä vähemmälle, kun ei vaan rahat riittäneet ja juomisesta tuli niin paha olo fyysisesti kuin henkisestikin, vaikken mitään erikoista tehnytkään. Tuntuu, että kaikki kaverit vaan juo juo juo ja aina pitäisi juoda, kun yhdessä jotain tehdään. Monesti selvinpäin olen menossa mukana ollut, mutta nyt on jäänyt, kun en jaksa tuota mäkätystä kuunnella. Minä voin pitää hauskaa selvinpäinkin, mutta kaikille se ei mene jakeluun. Ja on ihan hauska katsella muiden sekoiluja ja todeta, että onneksi olen selvinpäin :D
Treenikavereita ei tosiaan ole muita kuin poikaystävä ja se on välillä todella tylsää. Ei vaan noista tyttökavereista oo salille lähtijöiksi, vaikka ne kuinka haluaisi laihduttaa yms.

No noin kun asiaa alkaa miettimään niin itelläkin varmaan oikeestaan se taivastelu ja ihmettely juomattomuudesta häirittee enemmän ku se että muut on jurris. En oo osannu jäsennellä ajatuksiani asian suhteen, mustavalkoisesti todennut vaan että illanvietto kännisten kavereiden kans=paskaa, sen kummemmin syitä miettimättä. Ja niinkuin moni täällä onkin sanonut niin sitten mieluummin jää kotiin kun kuuntelee vittuilua/viisastelua/houkuttelua (mikä muuten ei niin toimi mun kohdalla) :D

mut mut, milloinkas lähetään porukalla hotelli vantaalle bilet... eikun siis lenkille? :D

huomenna pitäis pitkän tauon jälken lähteä bilettämään, voipi olla että jos oikein innostuu ni juon yhen tai kaks, sit sunnuntaille kun tiedossa tankkaus/lepopäivä niin vois käyttää sen hyödyks tosin sit ei ehkä maistuis niin hyvin ruoka jos on huono olo.. :D eli varmaan käy niin että jää juhliminen mun osalta limuun ja autolla kotio..

Savonlinnan punttimimmejä?

Moi! Tää ketju vaikutti sopivalle paikalle yrittää löytää uusia ystäviä!

Oon muuttamassa Savonlinnaan toukokuun lopulla, enkä hirmusesti tunne sieltä päi ketään... Joten jos joku reipas punttimimmi haluais joskus käydä vaikka yhessä salilla treenailemassa (gym42:lle ajattelin mennä) niin ois kiva. Jos tuntuu et vois muutenki olla juteltavaa ni miksei vaikka kahvitellaki välillä. Uudet sosiaaliset kuviot ois ihan tervetulleita vaikkapa tämän tahi jonku feispuukin välityksellä aluksi. :) Mikään superkovakuntoinen timmimimmi en ole, mutta nautin puntilla käynnistä. Toisaalta lähden kyllä mukaan viihteellekin melko helposti. Tai lenkille. Tai leffaan. Tai mitä vaan, oon avoin! kuulostipa epätoivoiselta treffipyynnöltä :D... Saa ottaa yhteyttä.

Kylläpä kuullosti tutulta nuo "mikset sä juo" - kommentit ! Tokihan osa kavereista käy salilla, mutta ehkä se motivaatio on sitä sellaista "Mä söin liikaa karkkii" tai "pakko treenaa ku oon lähdössä baariin."
Itse kyllä viihdyn salilla napit korvissa, mutta kieltämättä lenkkiseura (koiran lisäksi) vois olla ihan piristävää tai just tollaset rahkakeskustelut ! :) Nyt ainakin voisin purkaa tätä "juoksijan polvi" kirousta :(

Noniin, nyt kun vappuaattona menin baarin sijaan salille, niin voisin varmaan liittyä virallisesti tähän porukkaan... Aiemmin join vähintään kerran viikossa, vaikka urheilin paljon. Kuukaus sitten kuinkin hommasin itelleni personal trainerin ja ei oo tehnyt mieli pilata tuloksia ryyppäämisellä. Tipaton huhtikuu on nyt ohi, ja näin toivotan tervetulleeksi tipattoman toukokuun. Jos sit kesällä taas...
Millasissa merkeissä te vietitte/vietätte vappua? :)

Eilen oli tarkoitus lähteä pitkästä aikaa juomaan tai mitä ikinä, mutta kun ketään kavereita ei ollutkaan missään menossa niin katottiinkin miehen kans kotona leffaa ja Stargatea. Tänään pääkoppa kiittää. :D

ihanaa kun ei ole vapun jäljiltä krapulaa niinkun muilla :D pepsimax linjalla olin, söin vatsani täyteen grilliruokaa ja suolasia sipsejä, aamulla loistavan pirteenä puntille ja sen jälkeen kävelylle. ihanaa :dance2:

Hienoo kuulla et jengi on kääntäny kelkkansa paremmille rinteille! :hyvä:
Tein ite ihan samanlaisen rempan n.3 vuotta sitten eikä oo kaduttanu päivääkään :)

Itse tässä viikon suunnittelemattoman ryyppyputken jälkeen voisin melkeen perustaa uuden ketjun "Ennen treeniä nyt juhlimista" ..... Morkkis on jäätävä mutta jos sitä jotain elämässä oppinu ni se on se että turha sitä on syyllisyydessä ja menneisyydessä elää, eteenpäin pääsee vaan menemällä eteenpäin :) huomenna sitte selkäpäivää taas oikee kunnolla!

Minä vedin ainakin ihan rehellisesti sanottuna kunnon humalatilan päälle eilen. Nukkumaan pääsin aamulla seiskalta. 1,5 viikon päästä sitten seuraava koitos, eli risteily sielläkin saattaa ilta venähtää aika pitkään. En jaksa ottaa stressiä vaikka välillä tulee kausia jolloin tulee juhlittua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom