Ennen ja jälkeen intin (kuva)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hyvä kuulla että upinniemessä hyvät salit, kun mullakin paikka odottaa ens heinäkuussa.
Miten on muuten, kerkeääkö/jaksaako siellä käydä paljonkin? Siis miten teillä intin käyneillä on ollut, varsinkin upinniemessä olleet.

Alokasaikana ei Upinniemessä kerennyt treenaa yhtään mutta loppuaikana olis kerennyt paljonkin, tuli vaan saírasteltua just silloin. Aika paljon on kiinni siitä mihin hommiin joudut siellä. Mä olin meva eli merivalvoja jotka ei tee juuri mitään muuta kun sitä valvontaa 2h vuoroissa ja sit levätään 6h. Muuten se on ihan natsipaikka alokasaikana oli pirun pitkiä päiviä kävin vissiin kerran tai kaksi p-kauden aikana sodessa.

Upinniemen salista vielä sen verran, että se oli ihan perussali eli penkkejä löytyy parikin ja kyykkyteline ja muutama vaijeri laite ja ihan kohtuulliset käsipainot tais olla niitäkin 40kg tienoille. Tämä tilanne siis v.2000. Alokasaikana kannattaa kyllä varautua painon pudotukseen itellä putos 8kg kolmessa viikossa. Safkat on tosissaan ihan perseestä niissä on nostettu kalorimääriä sokerilla esim. kiisselit. Kannattaa ottaa jotain omaa safkaa messiin. Itsellä oli tonnikalaa mukana.

Koko inttiajan olen aamuisin sekoittanut noin 70-100 g heraprotskua retkitermariin ja juonut siitä sitten päivän mittaan. Oon myös vetänyt purkin tonnikalaa öljyssä aina ennen nukkumaanmenoa kassulla.

Ite painoin inttiin mennessä 1999 tammikuussa 85 ja olin ihan jonkinlaisessa kunnossa. Aukki ykkösen lopussa painoin 75, lihaksia oli hävinny muutamassa kuukaudessa aika paljon mutta ennen kaikkee olin sillon ihan mielettömän tiukassa kunnossa kun kuitenkin olin syönyt suht järkevästi. Iho oli kuin paperia ja mua pidettiin paljon painavempana kuin mitä olin eikä sillä kurssilla kukaan muu bodannut tosissaan. Uintikisatkin tuli voitettua jaa tää ei kyl liity nyt asiaan... Aukki kakkosen aikana Lahdessa lääkintä au:n kurssilla vaikka olikin mettää 4 päivää viikossa koko ajan niin sai syötyä ja treenattua paremmin, siellähän on urheilumiesten ym takia kunnon salit ja ruuat. Siitä lähti paino nousuun ja veksiin kun pääs niin kun ei tarvinnu kun hoitaa hommat siellä ja kävästä leireillä ja koulutuksissa niin sai massaa kasvamaan nopeesti 88:aan kiloon, missä se sitten oli pari vikaa inttikuukautta. Minulle tuli jopa yli 5cm raskausarvet molempiin rintalihaksiin kainaloiden yläpuolelle ja selkäänkin muutamia viiruja sillon alussa kun kasvu oli nopeinta. Eivätkä oo lähteneet mihinkään ei kai ne häviikään ikinä kunnolla damn....

Proteiinijauhoja, rahkoja tai tonnikalapurkkeja en syönyt kertaakaan vuoden sisällä. Kotonakin lomilla tuli syötyä lähinnä Saarioisten pitsoja ja kananmunia. Aattelin että sen minkä menettää sen saa takas on siellä niin paljon muutenkin stressattavaa ettei hirveesti jaksanu aatella protskuja. Pisin treenitauko sen vuoden aikana oli kuitenkin vain vähän yli 2 viikkoa.

Oon miettiny et jos nyt lähtis inttiin niin ottasko sit eri linjan ruokienkin kanssa, nyt on jo painoo kuitenkin 100 kiloo ja enemmän hukattavaa lihasta =/.. Mutta tuskin silti ottasin, ei se elämä niin lyhyt oo ettei niitä lihaksia sais tarpeeksi nopeesti takas :).

Originally posted by hiliviuskas
hyvä kuulla että upinniemessä hyvät salit, kun mullakin paikka odottaa ens heinäkuussa.
Miten on muuten, kerkeääkö/jaksaako siellä käydä paljonkin? Siis miten teillä intin käyneillä on ollut, varsinkin upinniemessä olleet.

Ite menin Upinniemeen heinäkuussa 2001. Olin siel vaan alokasajan ja jälkikäteen kun miettii, niin eipä siellä salilla kovin usein ois jaksanu käydä. Mahdollisuus ois ollu käynä n. 10 kertaa tai vähemmän. Kerran kävin.

Loppuaikana sit Hangossa tuli käytyä tosi usein..

Originally posted by hiliviuskas

Mukava kuulla että joku muukin treenaamista harrastava on lähdössä upinniemeen heinäkuussa:kippis1:
mites on onkos jollain muulla lähtö edessä upinniemeen heinäkuussa?

Ei heinäkuussa, vaan tammikuussa '04.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom