Eli siis mun dieetista. Kestanyt ihan kunnollisena aamulenkkeineen nyt noin kuukauden, ja tulosta siis tullut ihan kivasti. Ainakin sen verran etta motivoi jatkamaan. En syo ihan samoja ruokia joka paiva, vaan vaihtelen koko ajan sen mukaan milta tuntuu. Tyolasta ehka laskea, mutta mulla on sellainen hassu tapa (jolle kotona naureskellaan kovasti) etta istun ja lasken laskimella, mita sita loppupaivana soisi etta sais riittavat proteiinit (n. 2g/painokilo) ja sopivasti kaloreita. Vetta menee noin 4-5 litraa paivassa (kreatiini"kuurilla" olen), mutta en juo sitten muita nesteita. (Satunnaisen puolen litran PEPSI maxin...)
Esimerkiksi kaivelen ruokapaivakirjan syovereista jonkin suht. tavallisen paivan...
09:15 vettä ja c-vitamiini
kuppi kahvia + kevytmaito 0,75dl
AAMULENKKI
11:00 200g rasvatonta (40kcal) jogurttia,
30g femisoijaa, CLA+ lesitiini
kuppi kahvia + maito
2dl tuoremehua
14:30 80g lohifile
80g riirsia
60g porkkanaa, CLA
TREENI
17:10 palautusjuoma
18:45 80g lohifile
100g riisia
100g porkkanaa, CLA
19:20 2 mandariinia
21:30 250g rahkaa
ananaspurkki
Tassa siis vain yksi esimerkki. Joinain paivina syon vain yhden lampiman aterian ja sitten puuroa tms. Ruoka- aineet koostuvat paa-asiassa tonnikalasta, makaroonista, riisista, kanasta ja paistijauhelihasta, kaurahiutaleita ja ruisleipaa syon myos. Rahkaa ja rasvatonta raejuustoa menee myos purkkitolkulla. Tuota lohta pyrin syomaan niin usein kuin lompakko kestaa... Ja paljon pakastevihanneksia.
Illalla pyrin syomaan mahdollisimman vahan hiilihydraatteja.
Femisoijaan olen paatynyt kun joskus sita aidilta kokeilin. Se tayttaa kivasti, seka siita saa paljon tarkeita vitamiineja ja kuituja + rautaa. Kuulostaa kylla keski-ikaisten hompotykselta mutta kokeilemisen arvoista on.
Ruoka-aineiden vaihtelua suosittelen, silla niin ei paase kyllastyttamaan ja dieetata jaksaa paljon paremmin. Itsella suunnitelmissa on niin pitka dieetti etta saan kaikki tavoitteeni (ulkonaolliset;) ) saavutettua. Voi menna pitkaankin...