Ennakkoluuloista hyvä esimerkki.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ja tuohon ÄO- juttuun, että mielestäni sen nimi pitäisi muuttaa joksikin "Älyllisen ja loogisen kapasiteetin mittaamiseksi" Sillä älykkyys- sanalla on hieman eri merkitys, tai sillä on hieman eri merkityksiä, kuin se mitä niissä testeissä mitataan.

Terv. Kusimato 18,5 cm
(pumpissa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, kyllä täällä keskustellaan asiallisesti, eikä mitään trollaamistakaan... Terv: lasikuitu, ÄO: 368

MissEvilEve sanoi:
Jos Sampo lukee tätä niin vihje: 148 testirajan hipovilla pinnoilla en edes leuhkisi... Älykkyys kun ei takaa yleissivistystä eikä hyviä käytöstapoja.

Terveisin ÄO 162

HOOO HOO HO HOOO :hyper: Et sitten malttanut olla laittamatta tota omaa tulostas!!! Mä toivon, että toi oli joku vitsi, mutta jos ei ollut, niin ton sun läpän looginen sisältö on ns. "kiitti vitusti" -lause.

Onkohan tämä pojankloppi enää mode yhtikäs missään... :D

Aika kevyillä perusteluilla on äijä liikkeellä.. Tyhmää mennä väittää jotai tollasta mistä ite ei tuskin tiedä yhtään mitää. Bodaus -> Ne käyttää hormooneja! :hyper:
:jahas:

Kusimato sanoi:
Voi elämä, mistähän tämä kuntosaliharjoittelijoihin kohdistuva parjaus on saanut alkunsa? Kateudesta?
Parissakymmenessä vuodessa on keksitty kaikkea paskaa, esim EU:n perustuslaki ja bodariennakkoluulot ;)

Mulla on vähän vielä sellai tunne että vielä 70-luvulla jos joku olis alkanu sönkkäämään kuinka tyhmiä bodarit on, niin kateellisekshan se olis samantien leimattu. Nykyjään ihmeteltäs että mitäs siinä itsestäänselvyyksiä toitottelet.
Käväs sellanenki mielessä, että bodareita kun myös haukutaan tästä.. ömm.. miehisen sukuelimen koosta, niin toinen ryhmä jotka saa kuulla samaa vittuilua on Mersun tai BMW:n omistajat. Oisko pieni yhteys havaittavissa? :jahas:

Kusimato sanoi:
Voi elämä, mistähän tämä kuntosaliharjoittelijoihin kohdistuva parjaus on saanut alkunsa? Kateudesta?

Mä en uskoisi että ainakaan kateudesta. Ennemmin kysyisin, että mistä mitkä tahansa ennakkoluulot saavat alkunsa? Pelkoa erilaisia ihmisiä kohtaan? Epäluuloisuutta kaikkea sellaista kohtaan mistä ei ole omakohtaista kokemusta? Tuollaiset ovat mielestäni aika yleisiä ominaisuuksia ihmisissä.

Mun mielestäni tässä kohtaa itse kukin voi miettiä niitä omia mahdollisia ennakkoluuloja asioita/ihmisiä/ilmiöitä kohtaan mistä ei ole parempaa tietoa. (Tämä ei ole osoitettu sinulle mr. Kusimato, vaan kaikille jotka tätä lukevat.)

Tälläkin palstalla on joissakin yhteyksissä ollut havaittavissa lievää tekopyhyyttä asian suhteen: Valitetaan kuinka ihmiset ovat ennakkoluuloisia puntti-ihmisiä kohtaan, mutta heti seuraavana päivänä saatetaan julistaa kovaan ääneen kuinka perseestä kynäniskat/puuhelmipojat/ulkomaalaiset/sivarit/hevarit/hiphopparit/juopot/huumeidenkäyttäjät/vammaiset/lapset/vanhukset/naapurit/poliisit/jnejnejne. ovat.

No turhapa tuosta on jeesustella. Samalla tavalla tällä palstalla on usein pistetty halvalla vegaaneja, kansalaisaktivisteja ja aseistakieltäytyjiä (viimeksihän yksi luojan valttikortti alkoi jo vedota näiden ulkonäköön), joten eipä ole juuri kenelläkään varaa itkeä. Ei pakkotoisto ole mikään moniarvoinen lintukoto.

Mike sanoi:
sampo_ - enkyl tiiä kaivataanko ton foorumin käyttäjiä laukkuun?
sampo_ - mulla vaan on ton keskustelupalstan käyttäjistä sellainen ei-niin-kovin-fiksu käsitys
sampo_ - joo, hormoonipossujen pesäpaikka
Eli gallupeista piittaamatta te ootte kaikki hormonipossuja :D

Ok, olen siis ei-niin-kovin-fiksu ja hormoonipossu :jahas: :D

Vittu mä en tajuu näitä tyypejä jotka muodostavat käsityksensä "meistä"
vain noihin ennakkoluuloihinsa perustaen.
Näyttäkää mulle yksikin parempi saitti kuin mitä Pakkis on.

ringside sanoi:
HOOO HOO HO HOOO :hyper: Et sitten malttanut olla laittamatta tota omaa tulostas!!! Mä toivon, että toi oli joku vitsi, mutta jos ei ollut, niin ton sun läpän looginen sisältö on ns. "kiitti vitusti" -lause.

Se OLI vitsi. Juuri se idea siinä oli että jos Sampo meinasi sen jotenkin 'vakuuttavan' niin sitä se ei tehnyt. Meistä kaikki voi lätkiä tänne millaisia lukuja tahansa niiden ollessa paikkaansapitäviä tai täysiä vitsejä, pointtina se että todellakaan se ei hyödytä normielämässä juuri mitään...

[Silti pakko sanoa etten ymmärrä miksi jotkut tulokset usein nostavat hälyä/ärsyyntymistä muissa ihmisissä, itse olen onnellinen/iloinen muiden 'menestymisestä' enkä aliarvioi/puhu epäkunnioittavasti/haasta jatkuvasti muita jos he ovat jossakin asiassa parempia kuin minä... Joko todistetusti tai vain sana sanaa vastaan, ei se minulta pois ole vaikka jonkun ÄO olisi 250]

rollerghost sanoi:
Ei näköjään takaa ei. :lol2:
Aivan niin. Toivottavasti naurusi oli ymmärrys Sampolle kohdistettuun 'piikittelyyn' ja sarkasmiin, olihan se kuitenkin tarkoitettu piikiksi ja napautukseksi hänelle jos ja kun hän tai joku hänen tuttavansa uteliaisuuttaan tätä threadia lukee. Tarkoituksena ilmoittaa: ÄO:llä brassailu on sekä hyödytöntä että :david:

Niin, ja tosikkomaisuus kuuluu myös samaan kategoriaan... :rolleyes:

MissEvilEve sanoi:
Se OLI vitsi. Juuri se idea siinä oli että jos Sampo meinasi sen jotenkin 'vakuuttavan' niin sitä se ei tehnyt. Meistä kaikki voi lätkiä tänne millaisia lukuja tahansa niiden ollessa paikkaansapitäviä tai täysiä vitsejä, pointtina se että todellakaan se ei hyödytä normielämässä juuri mitään...

Ja luultavasti tuo tulos oli netti-iq testistä saatu. Eli sellainen, josta lähes kaikki repivät >130 pistettä.

Välillä kyllä ihmetyttää toi mitä kaikkea tuolla irkin puolella tapahtuu. Toissayönä toi taisi tapahtua ja eilen aamulla pääsin jo hieman kommentoimaan tuosta käyttäytymisestä Sampolle. Minua ainakin henk.koht. vituttaa tuollainen avautuminen, omasta puolestani kaikki ovat tervetulleita kameralaukun foorumille ja ikävintä on se, että moderaattorit jotka eivät ole millään tavalla taloudellisessa vastuussa kyseisen foorumin pyörittämisestä alkavat heittämään tuollaisia kommentteja. Sampon mielipiteet eivät siis todellakaan edusta foorumin ylläpidon linjausta.

Edelleen olen erittäin kiitollinen Mikelle tuosta bannerin laittamisesta tänne päin. Tietysti vastapalveluksena heitellään tuonne kameralaukun puolelle banneri pyörimään :)

Tervetuloa joka tapauksessa tuonne toiselle foorumille palloilemaan!

terveisin: Teemu Laine
eli toisinsanoen kameralaukun ylläpitäjä.

Ja sampo taisi täyttää 20 vuotta jos oikein muistelen, toi 15 vuotta oli vaan lähinnä tuollainen sisäpiirin heitto.

ja loppupeleissä sillä ei oo nykypäivänä mitään väliä mikä sun ÄO on. Älykkyyttä on monenlaista. Tiedän yheden professorin jolla on professorin hattu ja toisesta aineesta maisterin paperit. Silti tämä puupää ei osannu käyttää mikroaaltouunia, vaan onnistui rikkomaan sen "en tienny etä sinne ei voi laittaa kattilaa"... Sillä kundilla on Äo varamasti kans aika kova. mutta käytäntö 0.

Silläkään ei ole väliä paljon nouse penkistä, tärkeempää on tämä päivänä mitä nousee pankista.

jees, jatkan banaanin syömistä....

Lauri Perkele sanoi:
No turhapa tuosta on jeesustella. Samalla tavalla tällä palstalla on usein pistetty halvalla vegaaneja, kansalaisaktivisteja ja aseistakieltäytyjiä (viimeksihän yksi luojan valttikortti alkoi jo vedota näiden ulkonäköön), joten eipä ole juuri kenelläkään varaa itkeä. Ei pakkotoisto ole mikään moniarvoinen lintukoto.
Juuri näin. Olihan toi Sampon heitto aika typerä, mutta eipä taida olla kovin paljon ihmisiä, joilla ei olisi vastaavanlaisia ennakkoluuloja joitain ryhmiä kohtaan. Yksi mätä omena pilaa koko korillisen.

Suositut

Back
Ylös Bottom