Ennakkoluuloista hyvä esimerkki.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Laitoin hyvää hyvyyttäni ilmaiseksi bannerin tuonne Kameralaukku.com saitille, koska se vaikuttaa hyvältä valokuvausforumilta. No mainitsin asiasta heidän irc-kanavallaan ja sampo nimimerkki(moderaattori) sitten vastaa seuraavasti.

sampo_ - enkyl tiiä kaivataanko ton foorumin käyttäjiä laukkuun?
sampo_ - mulla vaan on ton keskustelupalstan käyttäjistä sellainen ei-niin-kovin-fiksu käsitys
sampo_ - joo, hormoonipossujen pesäpaikka

Hieman kommentoituani tuota, sampo heittääkin hihastaan pikku ässän epäiltyäni tämän äo:n korkeutta:

sampo_ - mensan testin mukaan 148

Eli gallupeista piittaamatta te ootte kaikki hormonipossuja, hänellä on sentään 148 mensasta. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No possu oon ainakin, että kyllä ne kuule sillä hyvin osas analysoida. hormooneista en taas tiedä mitään, kuten tuloksistakin näkee.

No johan on äijä:lol2:
Mitä se banneri tuola enää tekee?;)

Olen ihmetellyt pitkään kun pakkotoistolla on huono maine muilla foorumeilla, ajatellaan että täällä kaikki on tyhmiä/idiootteja sustapossubodareita. Mutta taasen mitä katsoo monen muun suuren foorumin keskustelutasoa niin pakkiksella on selkeesti paras taso.... ei oo trolleja ja muutenvaan typeriä viestejä täynnä koko foorumi(lukekaapas vaikka muropaketin yleistä osiota ja verratkaa pakkiksen yleistä keskustelua osioon). Tästä pääteltynä pakkiksella on keskimääräistä fiksumpaa porukkaa.

Sampo antoi erittäin idiootin kuvan sekä itsestään että kyseisestä sivustosta. [Moderaattorien linjaus ja yleinen käytös toimii usein 'ilmaisena mainoksena' paikasta, ja nyt jäi paska maku!]

Jos Sampo lukee tätä niin vihje: 148 testirajan hipovilla pinnoilla en edes leuhkisi... Älykkyys kun ei takaa yleissivistystä eikä hyviä käytöstapoja.

Terveisin ÄO 162

20 sekunnin salapoliisityöllä selvitin tuolta kys. saitilta, että nimenomainen mode on 15 -vuotias. Ei varmaan kannata piestä liian rankasti, eikä ainakaan muodostaa kuvaa tuosta saitista noiden letkautusten perusteella. Kunhan oli tietämätön. Hyvä esimerkki kyllä ennakkoluuloista sinänsä. :piis:

Ärsyttäviä ennakkoluuloja kieltämättä. Jos minä olisin.... Oottakas, kirjotan tän loppuun jahka oon käynyt eka piikittämässä horkkaa pyllyyn.

:jahas:

hauskaa kun täällä puhutaan sivareista, pitkätukista, puuhelmipojista, etnisistä ryhmistä, huummemiehistä... niin stereotypioita ja ennakkoluuloja kyllä riittää, mutta annappas kun joku esittää vastaavia ajatuksia potareista. kyllä silloin riittää ennakkoluulojen vastustajia. ollaan me sitten vitun avarakatseista porukkaa.

Joopa joo... Kyllä täällä on pirun asiallista porukkaa, mihinkähän se ei-niin-kovin-fiksu käsitys perustuu...

Tulikin tästä mieleen, kun olin ensimmäisen kerran käyny nostelemassa puntteja (penkki tulos 50kg), niin johan musta liikku huhu että nappejahan se vetää, kyllä noita :david: riittää. Eipä älystä taida olla apua, jos sitä ei käytä...

armoton sanoi:
hauskaa kun täällä puhutaan sivareista, pitkätukista, puuhelmipojista, etnisistä ryhmistä, huummemiehistä... niin stereotypioita ja ennakkoluuloja kyllä riittää, mutta annappas kun joku esittää vastaavia ajatuksia potareista. kyllä silloin riittää ennakkoluulojen vastustajia. ollaan me sitten vitun avarakatseista porukkaa.
Juu, aivan hirvittävää, täällähän ylläpidon kaverit ja moderaattorit suorastaan heittelevät ennakkoluuloja jokasuuntaan :jahas: Olet sie armoton sitten armottoman avarakatseinen.

Itsekkin tuonne kirjoittaneena ihmettelen sambo boyn ajatuksenjuoksua, luultavasti olis taas kannattanut miettiä sekunti ennen kuin vastaa mitään. Kivahan se on että näkemyksiä on mutta voishan sen sanoa vaan että ota se banneri pois emme halua sitä näkyviin. Sampo toi vaan oman tietämättömyytensä ja kapeakatseisuutensa jälleen näkyviin. Kyllä se vielä kasvaa isoksi uskokaa pois =)

Bannerikin on sovittu jo ennen Sampon hermoromahdusta kameralaukun ylläpidon kanssa, joka ei todellakaan edustanut samaa ajattelutapaa. Bannerikin tulee takaisin, se on poissa hetken kun oli aikasta kookas(192kt) ja pakkiksella tuommoisesta bannerista tulee lyhyessä ajassa gigatolkulla liikennettä.

kaskas. aamutuimaan meni ohi alkuperäisen viestin lähettäjä. no empä minä mielipidettäni kehenkään yksittäiseen tarkoittanutkaan kohdistaa. sorry vaan jos sellaisen kuvan välitin.avarakatseinen tuskin olen. olenhan bodari.

Mike sanoi:
sampo_ - mensan testin mukaan 148

Ööh, henkilö joka käyttää puolustuskannalle jouduttuaan älykkyysosamäärää pönkittääkseen omaa auktoriteettiaan on mielestäni aika pöhkö. Olisikohan sampollakin nyt syytä vähän tarkistaa kantaansa ja älykkäänä henkilönä jopa ymmärtää se että ilmainen banneri maan suurimmalla liikuntafoorumilla on arvokas juttu. :)

terveisin protsku, ÄÖ 190 cm

Jos siellä on modena just joku 15v nörttipoika, niin sen mielestä kaikki salilla käyvät on horkkahomoja. Aika helvetin kapeakatseista meininkiä:jahas:

Tuo mensan älliarvio on aika arvoton juttu, kun aina pitää keksiä jokin hyvä spiikki sen ympärille, että voi sitten ohimennen heittää sen mielipiteen pohjaksi - ja sitten mielipide onkin luokkaa "onpas noi tyhmiä". Ei millään pahalla mensalaisia kohtaan, mutta kai nuo pääsyrajan luona (jäseniä tai eivät, valehtelivat tietämättöminä tai eivät) hilluvat tyypit ovat niitä kovimpia uhoojia, kun samanlaista kommenttia on kuultu ennenkin tuolta akselilta..

Nyt ei kehtaa laittaa mitään heittoa senttimetri-ÄO:stä :)

Voi elämä, mistähän tämä kuntosaliharjoittelijoihin kohdistuva parjaus on saanut alkunsa? Kateudesta? Tämän forumin käyttäjistä löytyy todella fiksuja ja asiallisia tyyppejä ja avointa keskustelua, tietysti niitä idioottejakin on (minä esimerkiksi), mutta niitä on joka forumilla, tämä on silti jäsenmäärään ja aihealueeseen suhteutettuna helvetin asiallinen forumi. Fiksu veto vittuilla 100 000 käyttäjän keskustelupalstan ylläpitäjälle, tuli heti roppakaupalla positiivista julkisuutta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom