Ennätys taas kerran vierailuissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olispa mukava tietää kuinka suosittu sivusto tää on verrattuna muihin foorumeihin.
Siis kuinka korkealle listassa tää Pakkis nousis... Kympin sakkiin melko varmaa..

Mike sanoi:
Jossain oli lista, oltiin 10 parhaan joukossa, siis Suomessa.

Eiks tuo oo jo hyvä saavutus..
Luulenpa et kivutaan kohti kärkikolmikkoa.
Ei taida montaa foorumia olla jäsenmäärältään, miss olis enemmän populaatioo.
Pakkiksella yli 27000 jäsentä. Montako noist on vippejä.. 1/3 osa..??
Asiasta katajaan. Ootteko miettiny pakkis tarroja..?? Esim. autoon, pärrään tai mihin niit nyt keksii laittaa. Mä laittasin heti auton takalasiin:D

Jos on noin monta jäsentä, ni ei kai niist voi olla 1/3 osa vippejä?
Sehän ois mukasvasti rahaa: 27000/3*10€(eikö tämä olekin vippimaksu?)=90000€!!!!:eek: :D :D :D Sehän ois ihan helve****i nettisivun ylläpidosta!:D :D :D Onko tosiaan noin paljon vippejä, Mike? Jos on, niin alan isona lisäravinnekauppiaaks ja pidän nettisivustoa myös!:lol2: :lol2: :lol2:

Hallo16 sanoi:
Jos on noin monta jäsentä, ni ei kai niist voi olla 1/3 osa vippejä?
Sehän ois mukasvasti rahaa: 27000/3*10€(eikö tämä olekin vippimaksu?)=90000€!!!!:eek: :D :D :D Sehän ois ihan helve****i nettisivun ylläpidosta!:D :D :D Onko tosiaan noin paljon vippejä, Mike? Jos on, niin alan isona lisäravinnekauppiaaks ja pidän nettisivustoa myös!:lol2: :lol2: :lol2:

oho.. tuli lapsus.. huomasin kun luin ton.. en tiiä mitä oli mielessä.. Kolmen kiva vissiin..:D
Kymmenes osaa tarkoitin.. joka on villi arvaus, aikalailla yläkanttiin varmaan sekin..

PikkuEetu sanoi:
Ootteko miettiny pakkis tarroja..?? Esim. autoon, pärrään tai mihin niit nyt keksii laittaa. Mä laittasin heti auton takalasiin:D

Perkale justiinsa tuli itelle sama mieleen ku tuli auto talouteen. Kyllä ainakin mä mieluusti teippaisin komeen pakkistarran takaikkunaan :rock:

Kylmä vaan manaan, et jossai vaiheessa tulee stoppi kasvamiselle. Eri asia tietenkin jos Pakkis alkaa panostamaan myös englannin kielen palstoille, mutta luulis et alkaa kohta porukka, jota kiinnostaa nää asiat loppumaan Suomesta:D

Toiki on kyl hyvä (2200+):
2200*10€=22000€...:rock:

Kyllähän pakkis suurimpia on. Edelle menee kuitenki ainakin MuroBBS ja luultavasti vielä futisforum.

Back
Ylös Bottom