Ennätyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cassus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten kannattaisi reenta tai pitää taukoa ennenkuin kokeilee ennätyksiä penkistä pitääkö jättää joitain liikkeitä tekemättä?vai..
:confused:

Mulla on noussut kaikki ennätykset tavallisten sarjoen jälkeen. Elikkä en koskaan ole sen kummemmin testannut maksimi ykköstä.

joooo...

mutta ku kaverin kanssa tuli tehtyä typerä raha veto joten nyt ois kaikki neuvot tarpeen että en menetä viimesiä viikkorahojani=)

eh..

no ei ole ku 6 päivää joten miten minun kannattaisi toimia pidänkö penkistä taukoa viimeset reenaus kerrat toki muutaman sarjan vois tehä pienemmillä painoilla vai mitä olette mieltä?
:(

Jos pystyt, niin ota ennen ennätysyritystä (huom! kunnon alkuämmittelyn jälkeen) tämmönen:

Kannattele (siis ei laskua, ei nostoa) esim. 120% sun oletetusta maksimista n.10sek. Siis vain kannattele kädet suorina! Tuohon luotettava ja tarpeeksi vahva jamppa (tai mieluummin useempi)varmistamaan, jotta et jää alle, jos et sitä painoo jaksakaan kannatella. Sen jälkeen (kunnon tauko, vähintään 3min, mieluummin ainakin 5min) entinen enari ei pitäis tuntua kovinkaan painavalta, joten siihen vaan esim. 2.5kg tai ehkä jopa 5kg lisää, ja eiku punnertamaan;)

En sitten tiedä teidän sääntöjä noitten nostojen suhteen, että onko tuommonen em. kikkailu sallittua, mutta sillä saattaa saada lisuketta enariin. Toikin on riskipeliä, ei välttämättä onnistu. Voit kokeilla tuota heti huomenna, mutta ainakin pari päivää täyttä huilia ennen enariyritystä voi olla paikallaan.

Eikö sitä vetoo kannattaisi siirtää vähintään parilla kuukaudella (mieluiten 6kk tai enemmän), jotta kerittäisiin nähdä, kumpiko reenaa ja syö järkevämmin eli saa enemmän aikaiseksi siinä ajassa? Toi teidän veto kertoo vaan molempien tämän hetkisen voimatason, ei sitä mikä on reeni/ruokatietämyksen taso ja päättäväisyys reenata tiukasti.

Lisäksi nuku kunnolla edellinen yö, syö hyvin pitkin päivää, mutta ei ainakaan pariin tuntiin ennen enariyritystä, tai enintään jotain kevyttä pientä tuntia ennen.

KIITOS

vinekistä kiittelen...kumpikin treenaa samalla tavalla ku kahestaan kuletaan ja aikaa lailla samalla tavalla syödään kaveri vaa halus lyödä vetoa ja nyt sillä on kova hinku voittaa ku minä olen sitä yli vuoden nuorempi..tosin se ikä ei vaikuta vanhemmuuten mutta meillä nuorilla se vaikuttaa . kai se haluaa mulle jotain todistaa. vaikka taidan viedä ite voiton=)

mä kokeilen enkkaa aina tavallisten sarjojen sijaan, tai ainakin ennen niitä. eli siis edellisellä viikolla teen normaalin penkkitreenin ja seuraavaksi alan suoraan lämmittelemään maksimia varten

Hola,

ite oon tehny aina enkat silloin ku on ollu penkissä parin viikon tauko syystä tai toisesta. Elikkäs ite ainakin ottaisin iisisti ton 6pv..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom