Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oh lord, laittamasi linkkihan omasi vallan tietoa aiheesta ja miltei masentaa... Miten helvetissa se on vielapa paassyt leviamaan taalta?? Tosin en yhtaan yllattynyt siita, etta on 'suosiossa' jenkeissa.
Eilen hain kebabia ja kun en ole noiden fish&chips -puljujen vakkari, niin kiinnitin huomiota moniin rasvassa uitettuihin slerboihin... Eli normi 20pinnaa rasvaa sisaltavat makkarat uitetaan sitten upporasvassa -oliskohan 50pinnaa rasvaa lopputulos? Siina killivat tiskin alla hyytynyt rasvakuori mukavasti jaahtyneena.:urjo: Niissahan ei turhia monityydyttamattomia rasvoja ole nimeksikaan. Joo, oli vahan mutta nevermind -kunhan huutelin havaintoja.
Mä oon nähnyt kun joku ottaa tommosen rasvaan upotetun suklaapatukan, ja peittää sen aimokerroksella ketsuppia ennenkun haukkaa. Uskomatonta.
Eli normi 20pinnaa rasvaa sisaltavat makkarat uitetaan sitten upporasvassa -oliskohan 50pinnaa rasvaa lopputulos?
Mä oon nähnyt kun joku ottaa tommosen rasvaan upotetun suklaapatukan, ja peittää sen aimokerroksella ketsuppia ennenkun haukkaa.
Joka paikassahan aina haukutaan brittiläistä keittotaitoa. Tätä lukiessa tulee mieleen että varsinaisissa keittotaidoissa ei ole mitään vikaa, mutta enemmistön "maku" on lapsellisella, junttimaisella tasolla. Esim. kuka sen päätti että perunalastuilla on jotain tekemistä jokapäiväisen lounaan kanssa?
Jos menee jonnekin Tesco-markettiin niin siellähän on perunalastuja jätesäkin kokoisissa pakkauksissa, jotka sisältää sitten kymmenittäin näitä lunch-size -pussukoita. Todella moni britti lastasi näitä ostoskärryihinsä. Ihan kuin joku lapsikuningas olisi saanut päättää arjen ruoka-asioista (ja aloittanut tuolla Marsin paistamisella).