English breakfast

Hyi helvetti mitä mälliä,sais tarjoilija osumia kun mun pöytään tollasen paskakeiton tois.

oksettavan näköistä paskaa!:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokaa tulee tehtyä maateema-viikonloputtain, ja toisinaan tulee tätäkin tehtyä. Valitettavan usein unohtuu kyllä pavut kauppaan (ai mikä ostoslista?), harvemmin viitsii aamulla lähteä hakemaan. Olen välillä epäillyt, että tämä monikansallisen keittiön kanssa pelleily on mulle vain tekosyy syödä pekonia aamuisin, mutta väliäkö tuolla. Ehkä neljä tai viisi kertaa vuodessa ei liene liian usein kuitenkaan, kun tuo on niin tautisen hyvää. Yritän syödä maltillisen annoksen kumminkin :rolleyes: .

Tämän viikon teema: grilli-Suomi. Satoi tai paistoi.

Pitaa olla vain aika kova liike, jotta pystyt yksin valmistamaan sen siten, etta tarjoillessa kaikki osat safkasta ovat viela lampimia. Helpommin sanottu kuin tehty.

Tämä nimenomaan on se hankalin juttu muuten niin yksinkertaisessa sapuskassa. 2 paistinpannua tarvittaisiin. Pavut lämmitän mikrossa.

Ehkä neljä tai viisi kertaa vuodessa ei liene liian usein kuitenkaan, kun tuo on niin tautisen hyvää. Yritän syödä maltillisen annoksen kumminkin :rolleyes:

Fuckit! Vetäisin joka aamu jos jaksaisi väsätä, vaikka terveysfanaatikko muuten olenkin. :)

Tämä nimenomaan on se hankalin juttu muuten niin yksinkertaisessa sapuskassa. 2 paistinpannua tarvittaisiin. Pavut lämmitän mikrossa.

nah englanissa on suunnileen jokapaikassa kaasuhellat, lautanen hellalle kaasu alle paalle, siihen on sitten valmiit paistokset helppo mattaa. folioo voi viela kayttaa lisaksakuomuna, jos oikeen haluaa hifistella.

nah englanissa on suunnileen jokapaikassa kaasuhellat, lautanen hellalle kaasu alle paalle, siihen on sitten valmiit paistokset helppo mattaa. folioo voi viela kayttaa lisaksakuomuna, jos oikeen haluaa hifistella.

Ja mähän hifistelen! En osaa montaa ruokalajia laittaa, mutta kun tiedän mistä pidän, haluan olla niiden laittamisessa expertti. Hitto kun vatsa kurnii. Huomen aamusta on aika selvät sävelet, ettei neljän viljan puuroa pupelleta. :D

Edit. Hitto kun katon tota alotuspostin kuvaa... Vetäsisin sen alle kahden minuutin. -sienet tottakai.

Täyttä paskaa. Englantilaisilla noin ylipäänsäkkin on mailman huonoin maku.

Aivan täysin samaa mieltä!

Mun omaan kiireettömän vapaapäivän aamupalaan kuuluu, jos siis tätä herkkua teen:

1pkt h&k:n pekonia
3kpl kananmunia
1 iso sipuli
kermajuustoa
pari tomaattia
vaaleaa paahtista n. 6siivua

Ei ole kiire nousta sohvalta ton jälkeen eikä kauhee nälkä loppupäivänä:kuola:

Pavut ja sienet :urjo:

sori tyhmä kysymys:mitä on kermajuusto?

Voisin syödä tuollaisen setin vaikka joka aamu. Sen verran paljon tykkään rasvasta ja pavuista :D Pitääkin taas joskus lähiaikoina tommonen väsätä, alko tekee helvetisti mieli. Muuta hyvää ruokaa ei taida englannista tullakaan :D

Juustoja määritellään moninaisin keinoin, mm. valmistustapa ja raaka-aineet on otettava huomioon. Wikipediassa on suhteellisen tyydyttävä juustotietopaketti.

edit. "Cream cheese" ei ole siis tuo tässä tarkoitettu kermajuusto varmaankaan, vaan eräänlaista tuorejuustoa. Vai oliko tuo "oikea" cream cheese se, mitä Unca Sam tarkoitti? Suomessa tuota kermajuustoa käytetään noista Turunmaa-tyyppisistä, puolikovista, rasvaisista juustoista.

aamiainen.jpg

Ystäväni pohojalaisen rekkakuskin valmistama krapula-aamiainen miinus pavut. :rock:

aamiainen.jpg

Ystäväni pohojalaisen rekkakuskin valmistama krapula-aamiainen miinus pavut. :rock:

Oisit nyt laittanu isomman kuvan - vois paremmin kuolata tuon annoksen perään :kuola: :dieettikärsimyshymiö:

Yyy, mulla ei näy mitään, mistähän johtuu? Pitäis saada inspiraatiota, aion kokata tässä pikapuoliin vastaavaa.

Enklantilainen aamiainen on kyllä loistosettiä! Käyn suht tiuhaan briteissä ja kyllä sitä parina kolmena aamuna peräkkäin menee, mutta sitten yleensä tökkää (ei pysty) ja kaipais jotain rehuakin jo aamulla :D

Paljon ruokaa ja paljon liikuntaa,ni elämäkin hymyilee iloisemmin:)

Ei se liikunta enää mun mielestä auta jos aamupalalla syödään puolet päivän kaloreista, tai ylikin.
Ensimmäisenä opiskeluvuonna briteissä asuin kampuksella, ja vuokrahintaan kuului aamupala. Joka aamu vyöryimme kaveriporukalla sängystä läheisimpään ruokalaan ja lapattiin lautaselle pekonit, munakokkelit, beansit, hashbrownseja, makkarat, paahtista, joskus rasvaan dipattuja paahtiksia/sieniä/tomaatteja/ranskalaisia. Majoneesiakin sai. Voin taata, että lihoaa. :lol2:
Kaveriporukka ja muutkin tuhannet jotka söivät aamupalansa kampuksella turposivat ihan silmissä, ekan vuoden lopulla näytettiin ihan eri ihmisiltä kuin vuoden alussa (vaikka liikuntaa harrastimmekin paljon). YLiopisto jakoikin meille kivoja lappusia missä kerrottiin ensimmäisen vuoden opiskelijoiden hälyyttävästä lihomismäärästä. No ei ole ihmekään jos heti aamusta aloitetaan rasvan suuhunlappaaminen.

Mutta kyllä mä yhä toisinaan munakokkelia teen aamuksi, se on ihan kiva vaasan ruispalan päällä.

Yyy, mulla ei näy mitään, mistähän johtuu? Pitäis saada inspiraatiota, aion kokata tässä pikapuoliin vastaavaa.

Tjaa-a. Kaverin pöytäkoneella näkyy julmetun isona, läppärillä ei ollenkaan ja omalla koneella postimerkin kokoisena. Ei aavistustakaan minkä logiikan mukaan arvotaan. :(

Hitto, vain Homer Simpson voi keksiä tuollaisen itsari-Marsin. :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar

Oh lord, laittamasi linkkihan omasi vallan tietoa aiheesta ja miltei masentaa... Miten helvetissa se on vielapa paassyt leviamaan taalta?? Tosin en yhtaan yllattynyt siita, etta on 'suosiossa' jenkeissa.

Eilen hain kebabia ja kun en ole noiden fish&chips -puljujen vakkari, niin kiinnitin huomiota moniin rasvassa uitettuihin slerboihin... Eli normi 20pinnaa rasvaa sisaltavat makkarat uitetaan sitten upporasvassa -oliskohan 50pinnaa rasvaa lopputulos? Siina killivat tiskin alla hyytynyt rasvakuori mukavasti jaahtyneena.:urjo: Niissahan ei turhia monityydyttamattomia rasvoja ole nimeksikaan. Joo, oli vahan :offtopic: mutta nevermind -kunhan huutelin havaintoja.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom