Energiajuomat???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
Force: Kyllä siinä pieni ero on. Yleensä oon ottanut just ne kaks kofunappia ennen treeniä (kahvia juon vain aamuisin), ja nyt kun oon ottanut tuon tauriinin kaveriksi, niin sen piristys"vaikutuksen" huomaa vähän paremmin. Oikeestaan sen huomaa siinä kun alkaa salilla lämmitellä, niin on yhtäkkiä tosi energinen olo.

Oon muuten miettinyt, että kait ton tauriinin voi sittenkin ottaa kun alotan stakit...?
Mutta se on jo vähän :offtopic:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trinity sanoi:
Mulla on antanut ihan kivasti potkua treeniin kun oon ottanut yhdessä 200mg kofua ja 2-4g tauriinia ennen treeniä. Jos on vielä juonut siinä kupin teetä, ni johan seisoo simmut päässä. *odottelee toukokuun stakkikuuria*

Mulla on tulossa tauriinia satsi kokeeksi. Olenkin tässä pähkäillyt että pitkäs sitä tauriinia ottaa ton 200 mg kofeiinia lisäksi, jota siis nyt käytän, vai vähentää toi kofeiinin määrä 100mg:aan. Toi 200 mg kun potkii hyvin ja ei silleen ois tarve lisätä sitä potkua vaan kokeilla jotain uutta ja hakea vaihtelua.

Timba79 sanoi:
Mulla on tulossa tauriinia satsi kokeeksi. Olenkin tässä pähkäillyt että pitkäs sitä tauriinia ottaa ton 200 mg kofeiinia lisäksi, jota siis nyt käytän, vai vähentää toi kofeiinin määrä 100mg:aan. Toi 200 mg kun potkii hyvin ja ei silleen ois tarve lisätä sitä potkua vaan kokeilla jotain uutta ja hakea vaihtelua.

Kokeile ensin ottaa 100mg kofeiinia ja sen kanssa vaikka se 2-4g tauriinia. Kokeileminen kait se on ainut ratkaisu siihen, mikä sopii itselle. Mulla se pelkkä kofeiini ei anna ihan niin paljoa virtaa kuin mitä tauriinin kanssa, kun monesti on jo aika piipussa kun työpäivän päälle raahautuu salille...
Ainut vaan, että kun kuuden-seitsemän aikaan ottaa tuon satsin, niin sitä on vielä kymmenen aikaankin vähän turhan pirteä... kun pitäis alkaa kaatumaan sänkyyn päin.

Force sanoi:
Oletko huomannut tuolla tauriinilla mitään vaikutusta verrattuna siihen, että ottaisi pelkästään tuon 200mg kofeiinia? Itse en nimittäin ole onnistunut havaitsemaan mitään eroa piristysasteessa vaikka otin kerran 6g tauriinia ja 200mg kofeiinia. *odottelee myös toukokuun stakkikuuria* ;)

Mistä stakkikuurista on puhe?
:hyper:

Trinity sanoi:
Kokeile ensin ottaa 100mg kofeiinia ja sen kanssa vaikka se 2-4g tauriinia. Kokeileminen kait se on ainut ratkaisu siihen, mikä sopii itselle. Mulla se pelkkä kofeiini ei anna ihan niin paljoa virtaa kuin mitä tauriinin kanssa, kun monesti on jo aika piipussa kun työpäivän päälle raahautuu salille...
Ainut vaan, että kun kuuden-seitsemän aikaan ottaa tuon satsin, niin sitä on vielä kymmenen aikaankin vähän turhan pirteä... kun pitäis alkaa kaatumaan sänkyyn päin.

Kiitti! Jotain tän suuntasta kokeilua ajattelinkin. Sittenpähän sen näkee että miltä tuntuu, yritän muistaa laittaa raporttia vaikka tänne joskus 1-2 viikon päästä.

Mike sanoi:
Tauriinia Pakkiksen kaupasta sairaan halvalla. Kunnolla naamariin ennen treeniä ja voila.
Tulossa kauppaan pian myös edullinen energiajuoma tölkissä.

mikä energiajuoma on tulossa?

tapio sanoi:
En ole suomessa energiajuomia pahemmin kokeillut, batterya joskus, ei toiminut.
Tästä pakko sen verran kirjottaa että thaimaassa sai vahvaa energia juomaa, en tiedä mitä se sisälsi, veikkaisin jotakin efedriinin tyyppistä.
Liian kännissä kun sitä veti lasin ja vähän vettä, niin kohta oli hieno olo, ja lisää alkoholia.
Kankkusta ei tietenkään tullut, kuten ei yleensä tule etelässäkään.
Meinasin tuoda keissin kyseistä, mutta se sitten jäi.

Mistä sä thaikuista moista olet löytänyt? Siellä kun suhtautuminen piristeisiin on paljon tiukempaa kuin suomessa, ainakin efeen. Itse en ainakaan moiseen törmännyt siellä ollessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom