Energiajuomat???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
Laffer sanoi:
Paljonko on kunnolla? Suositus taitaa olla pussin kyljessä jotain 2g mutta kuten tiedetään niin harvahan ottaa kofeiinitabujakaan sitä suositeltua 2-3 tablettia päivässä vaan enemmän.

kyllä mulla ainakin toimii toi 2 tablettia n. puoli tuntia enne reeniä. En tartte enempää ja kun en kahviakaan juo niin ehkä siinä syy miksi tämäkin määrä tehoaa. Tauriinit on tulossa kokeeks kunha posti tuo paketin, hauska sitten kokeilla sitä vaihteeksi ja vaikkapa kofeiinin kanssa sekasin.

Noita energiajuomia ei tänä päivänä paljon tule juotua, ehkä joskus pitkää matkaa ajaessa huoltsikalla pysätessä tulee tölkki ostettua, muuten en juurikaan käytä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laffer sanoi:
Paljonko on kunnolla? Suositus taitaa olla pussin kyljessä jotain 2g mutta kuten tiedetään niin harvahan ottaa kofeiinitabujakaan sitä suositeltua 2-3 tablettia päivässä vaan enemmän.

Taisi olla suositus eräissä kofeiineissa peräti vain yksi tabu päivässä (100mg) mutta kyllä niitä sai sen 2-3 kerralla ottaa ennenkun vaikutti mitään :)

Timba79 sanoi:
kyllä mulla ainakin toimii toi 2 tablettia n. puoli tuntia enne reeniä. En tartte enempää ja kun en kahviakaan juo niin ehkä siinä syy miksi tämäkin määrä tehoaa. Tauriinit on tulossa kokeeks kunha posti tuo paketin, hauska sitten kokeilla sitä vaihteeksi ja vaikkapa kofeiinin kanssa sekasin.

Joo tarkoitin että purkin kyljessä on 1 tabletti 2-3 kertaa päivässä. Eli säkin otat yliannostuksen kun otat 2 kerralla :D
Itse otan yleensä 3 tablettia. Tauriinia olen muutaman kerran ottanut 2g ennen treeniä mutta ei ole oikein potkinut, ainakaan samaan tyyliin kuin kofutabsit.

Otin sitten tänään tuon 6g tauriinia ennen treeniä, mutta paskat se mitään toiminu. :(
Kofeiini toimii paremmin.

Tauriinia piristeenä? Siis tuohan on kait marginaalinen sivuvaikutus, eikä se mikään varsinainen piriste ole. Hyödyt on ihan muualla kuten tuolla kaupan sivulla oleva linkkikin kertoo. Itse ainakaan piristeenä tauriinia kisko, jos siinä sivussa moinen vaikutus tulee, niin ok.. jos ei, tough shit.

otan ennen treeniä 500mg ma huangia, 200mg kofeiinia ja 100mg aspiriinia ja kiskon ne mustatölkkisellä Piranhalla alas. Piristyn kyllä selvästi ja hiki lentää!

Hullu inkkari sanoi:
otan ennen treeniä 500mg ma huangia, 200mg kofeiinia ja 100mg aspiriinia ja kiskon ne mustatölkkisellä Piranhalla alas. Piristyn kyllä selvästi ja hiki lentää!

Ja tuon jälkee mulla lentää hien sijaan paska ! :hyper:

Hullu inkkari sanoi:

Minkätakia otat tuota aspiriinia tuohon?

Laffer sanoi:
Joo tarkoitin että purkin kyljessä on 1 tabletti 2-3 kertaa päivässä. Eli säkin otat yliannostuksen kun otat 2 kerralla :D
Itse otan yleensä 3 tablettia. Tauriinia olen muutaman kerran ottanut 2g ennen treeniä mutta ei ole oikein potkinut, ainakaan samaan tyyliin kuin kofutabsit.

Tulipa taas kerran hyvin luettua sun postaus, no kuitenkin, toi 2 tablettia kerralla ennen reeniä toimii mulla hyvin.

Force sanoi:
Eikun, minkä takia, mitä varten, miksi?!

Pikkaisen tuo aspiriini vielä tehostaa mahuang+kofeiini rasvanpolttotehoa. Monet ei kuitenkaan käytä, kun asperiini on yllättävän paha mahalle pitkäaikaiskäytössä ja hyöty marginaalinen.

Kerran ostin laatikkollisen energiajuomia yhdeltä salilta, kun niissä oli mennyt juuri päiväys vanhaksi. Sorrun usein ostamaan kaikenlaista tyhmää, jos halvalla saa. Piristihän nuo, kun ennen salia otti tölkillisen. Mutta kun energiajuomat loppui, niin ei treeni kulkenut ja väsytti.

Force sanoi:
ED Lemon Light on aika mainio energiajuoma, kun ei sisällä juurikaan hiilareita.

Minusta taas energiajuoma, jossa ei ole hiilareita on perseestä. Mikä hemmetin energiajuoma sellainen oikein on?

Edissä (ja muistaakseni Red Bullissakin) on aika älyttömästi B-vitamiinia, joten akneherkille en suosittele. Ainakin minulla meni iho ihan karnevaalikuntoon Ed-veikkosen ansiosta.

Itse käytän joskus Isotonicin urheilujuomajauhetta veteen sekoitettuna. Maltoahan siinä on ja kaikenlaista muuta mukavaa, antaa sopivasti energiaa reenin ajaksi, eikä se maistu aamupissille kuten Ed ja Punainen lehemä.

treenaisko sanoi:
Pikkaisen tuo aspiriini vielä tehostaa mahuang+kofeiini rasvanpolttotehoa. Monet ei kuitenkaan käytä, kun asperiini on yllättävän paha mahalle

ja tästä puheenollen: ostin apteekista aspiriinia, joka on tablettina mikä purkin mukaan "sulaa vasta ohutsuolessa", joten se tuon mukaan mukamas olisi kyllä vatsaystävällinen, mutten osaa arvioida onko se tuollaisena ECA-ystävällinen

Muhun ei oikein tunnu tehoavan mitkään energiajuomat, mitä nyt olen muutaman tölkin juonut elämäni aikana... kofeiini riittää mulle piristeenä, ja ihan kahvin muodossa! :thumbs:

Penneck sanoi:
Minusta taas energiajuoma, jossa ei ole hiilareita on perseestä. Mikä hemmetin energiajuoma sellainen oikein on?

Eihän ne energiajuoma olekkaan kun siinä ei ole energiaa. :D
Piristysjuoma olisi parempi nimi, kun on ne kofeiini - tauriini - guarana. Käytännössä vain kofeiinia nestemäisessä muodossa.

Mulla on antanut ihan kivasti potkua treeniin kun oon ottanut yhdessä 200mg kofua ja 2-4g tauriinia ennen treeniä. Jos on vielä juonut siinä kupin teetä, ni johan seisoo simmut päässä. *odottelee toukokuun stakkikuuria*

Trinity sanoi:
Mulla on antanut ihan kivasti potkua treeniin kun oon ottanut yhdessä 200mg kofua ja 2-4g tauriinia ennen treeniä. Jos on vielä juonut siinä kupin teetä, ni johan seisoo simmut päässä. *odottelee toukokuun stakkikuuria*

Oletko huomannut tuolla tauriinilla mitään vaikutusta verrattuna siihen, että ottaisi pelkästään tuon 200mg kofeiinia? Itse en nimittäin ole onnistunut havaitsemaan mitään eroa piristysasteessa vaikka otin kerran 6g tauriinia ja 200mg kofeiinia. *odottelee myös toukokuun stakkikuuria* ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom