The Legend
aka Pode
Määrällisesti enemmän aerobista ei ole ratkaisu vaan se, että tehdään intensiivisemmin ja tehokkaammin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mielipidekysymyksiähän nämä aika pitkälti on. Itse taas syön mieluummin sen 400 kaloria enemmän ja käyn illalla esim 45-60 min kävelyllä, ja uskon myös että se on kehon kannalta parempi vaihtoehto (jos nyt ei puhuta pelkästään rasvanpoltosta, koska siinä se efekti on +-0).Ihan miten ite haluat. Itse syön mielummin 400-500 kaloria vähemmän kun vedän 45-60 minuutin lenkin salin päälle, mutta jos syömisestä diggaat (kuten ite) etkä vihaa aerobista (kuten minä) niin vedä ihmeessä.
Olen ymmärtänyt että mainitsemani kävely olisi sekä palautumisen, stressin, että lihasten säilyvyyden kannalta parempi vaihtoehto. Ja kuten sanoin, niin "kuluttaminen" on yleensä pitkässä juoksussa parempi vaihtoehto kuin dieettaaminen, jos aletaan puhua mm. kilpirauhashormoneista jne.beginner sanoi:Määrän lisääminen ei välttämättä ole palautumisen (ja lihaksen säilyvyyden) kannalta hyvä vaihtoehto, vaikka lisäisikin ravinnon määrää vastaavalla kalorimäärällä. Jos se helpottaa dieettiä missään suhteessa, niin sitten tietty suosittelen, mutta voit myös miettiä mitä tuo tekee ruokahalullesi. Miinuksella kun on joka tapauksessa tarkoitus olla saman verran ratkaisusta riippumatta.
Olen ymmärtänyt että mainitsemani kävely olisi sekä palautumisen, stressin, että lihasten säilyvyyden kannalta parempi vaihtoehto. Ja kuten sanoin, niin "kuluttaminen" on yleensä pitkässä juoksussa parempi vaihtoehto kuin dieettaaminen, jos aletaan puhua mm. kilpirauhashormoneista jne.
Joka päivä sitä oppii uutta. Olen koko ikäni aerobista vältellyt niin en mä näistä mitään ymmärrä.