En ehdi syömään 4 tuntiin

Ludvig sanoi:
Kokeileppa Tony Halmeen antamaa reseptiä: desi kaurahiutaleita, purkki tunaa ja desi omenahilloa. Kaikki vaan sekasin ja huiviin. NamNam :urjo:

Kokeiltu on ja hyväähän se, vaikka ei siltä näytäkään :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika säälittävää ruikutusta. 'voivoi kun ei ehdi välkkärillä syödä kun en halua hotkia' Mitenkähän muut oppilastoverit ehtivät poltella tupakkansa ja käydä jaskalla jne..?

Perkele, ei jokaisen pöperöintihetken tarvitse olla mikään kulinaristinen nautinto. Jos ei aikaa ole levittää pöydälle valkoista liinaa ja hopeisia aterimia, niin ei voi muuta kuin vetää se protskudrinkki ihan vain sheikkeristä kuten muutkin tai pupeltaa muitten tupakkatauon aikana rahkat tai tonnikalat naamariin.

Taas tätä, itselläni tulee lähes jokapäivä jaksoja ettei ehdi 4-5tuntiin syömään eikä se kehitys siltikään siihen romahda, toki silti pyrin suurinpiirtein saamaan päivän aikana aina tietyn verran prodea, muita arvoja en jaksa edes laskea. Älkää panikoiko liikaa tuon ruoka systeemin kans jos ei teillä ole sitten oikeesti kovat tavoitteet :thumbs:

Itse olen neutraalin kanssa samoilla linjoilla, eli jos teille salillakäynti on mukava harrastus, niin pitäkää se sellaisena älkääkä ottako turhaa stressiä tollasista pienistä tauoista.
Pitää myöntää että itsekin aina rupeaa vituttamaan n. 4 tunnin syömättömyys, mutta mun mielestä tän treenaamisen ei pitäis olla kenellekkään ei kilpailevalle niin iso juttu, että pitää noin pikkujutusta stressata. Kyllähän totta on, että mitä paremmin syö, sitä paremmat mahdollisuudet on kehittyä, ja tottakai kannattaa pyrkiä syömään mahdollisimman hyvin jos siihen on motivaatiota, mutta kohtuus kaikessa, ja aina ei voi saada sitä ruokaa niin usein, eikä se kovin paljoa siihen kehitykseen vaikuta, kunhan ruokapuoli on muuten kunnossa.

Itsekään en hätäänny vaikka välillä tuleekin tuollaisia pidempiä taukoja. Raejuusto tai tonnikalapurkin tempasee kyllä huiviin hetkessä, jos haluaa pitää ruokailuvälit lyhyenä. Joku voi ihmetellä, mutta entäs sitten. Tai mene vessaan syömään. Ja jos joku opettaja syömisestä valittaa niin käske aikuinen ihminen painua sn vaikka vittuun. Tai syö vaan ihan rauhassa sen valittaessa, ihmisiä on paljon mukavampi ajaa raivon partaalle rauhallisella käytöksellä, kuin sanoa jotain "järkevää".

Ihan muutama pieni pointti tähän väliin:

a) ruokailun onnistuminen on pitkälti kiinni MOTIVAATIOSTA ja halusta saada palaset loksahtamaan kohdalleen

b) ruokailun ei tarvitse olla kulinaristinen nautinto, se voi olla nopea tahpahtuma ilman, että kiinnität huomion maistuvuuteen (armeija opettaa)

c) ei ole absoluttinen katastrofi olla syömättä 4-5 tuntia, joskin lihaskasvulle se ei ehkä ole optimaalisinta

Luentojen seuraamisesta nälkäisenä ei ainakaan minun kohdallani tule yhtään mitään. Helpoin ratkaisu tähän on kaivaa pakkiksen sheikkeri kassista ja kietaista protskudrinkki huiviin - ei ole ketään tuntunut haittaavan tähän mennessä. Eikä luulisi olevan ehtimisestä kiinni. Tuskinpa kukaan nyt muutenkaan alkaa omien eväiden syömisestä aikuiselle ihmiselle avautumaan, ellei nyt sentään ala siinä mitään sikaa teurastamaan.

Ei linnassakaan saanu ruokaa viiden jälkee kun ovet meni kiinni. 3 ruokailua päivässä ja ei muuta, mitä nyt sattu kanttiinist ostamaan, mutta ei siellä mitään herkkuja ollut ja proteiinista ei tietoakaan. soijajauhoa me äijät vedettiin... Ei pidä noin pienistä asioista ottaa stressiä. Ooo tyytyväinen siihen ruokamäärään minkä saat.

Hauska homma, ettei koulussa saa syödä. Itse haimme tovereiden kanssa ylä-asteella ruokalaan tosta Arabian marketista jos jonkinlaista safkaa... lihatiskiltä tietenkin. Mukaan tarttui lampaankylke, grillilihaa, kanaa + muuta kaikkea.
Ruokalaan istumaan ja syömään. Maitokone viereen niin ruokis sujui näppärästi. Ei tuota nyt joka päivä tehty, ehkä kerran kahteen viikkoon. Antoivat ruokalassa vielä keittää nuudeleita ja lämmittää Atrian pizzoja.

Jos joku haluaa valittaa siitä, että no totta kai ylä-asteella tommosta saa tehdä niin olkaa helliä.

Mua kans ihmetyttää suuresti että ei saa syödä koulussa! Mikä se opettaja on sitä kieltämään...

Ei mulle ole ainakaan sanottu ikinä viel mitään vaikka mul on tunnilla protsku drikki pullo, leipää ja mandariineja pöydällä!!!Niitä siis sit syön kiihtyvällä tahdilla... Kyllä opettaja on muutaman kerran sillä ilmeellä katsonut että kohta sanoo jotain ku olen rapistellu eväspusseja auki! :D

lainailen topicciasi.

Hmmph. Itsellä kun on ruokailu tätä luokkaa:

8 aamupala - jogurttia 3dl, pari :haart: lidl-myslipatukkaa :haart:, kuppi teetä, ja ehkä pieni leipä

11 Kouluruokailu, vähän niin ja näin... Aina tulee otettua kyllä 2 näkkileipää ja 2 2dl lasia maitoa, mutta muuten aika epävakaata syökö mitään, ruokaympyrää tottelen

15 koulun jälkeen napostelen leipää, pari myslipattukkaa, mehua.

16 on joko salibandy/jalkapallo/punttisalitreeniä

17-18 kun tulee tuolta "treeneistä" tulee hotkittua 2 lautasellista ruokaa, tällöin ei maistu kasvikset :rolleyes:

Ja illemmalla tulee mystisesti naposteltua hirveästi leipää ja muuta.

Liikuntaa tulee harrastettua:
-Maanantai, sähly
-Tiistai, Punttia, ja sen jälkeen hyvin kevyttä jalkapalloa (salissa, yleensä vedellään ja pomputellan)
-Keskiviikko sählyä, aika rankkaa
-Torstai, punttia
-Perjantai, sählyä
-Lauantai, punttia
-sunnuntai, lepoa :worship:

Mutta nyt kun nuo jäät tulee niin tulee vielä käytyä 3-4 kertaa jääkiekkoakin rääkkäämässä, miten kestää kroppa o.O

Pitäisköhän minun nauttia aamulla hitaasti imeytyviä proteiinejä ?
vai mitä lisiä kannattaisi ostaa.
Tuntuu että ei saa tarpeeksi ravintoa, ikävä asia kun on kasvavassa iässä. Olen laihtunut, pääasiassa rasvaa, tässä 3kk aikana aika paljon(pikkuinen massu vaihtunut 6-packiin :david: ). ei huvittaisi laihtua enempää, kun en sitä edes yritä.

ebeni...ei siihen auta kuin hirveästi lisää kunnollista ruokaa, ja syöt useammin.

Mäkin salilla 3-4krt viikko, sulkapallo/tennis/squash 2-3krt/viikko, nyt talven tullen luisteluhiihtoa 1-2krt viikko, töissä kävelyä muutama kilometri per työvuoro, ja jos vielä laskettelumäkeen pitäis vaivautua..

Syömistaidot loppuu kyllä kesken, se on raaka totuus.

50g proteiinijauhetta (2:1 suhteessa evon halppisheraa ja kaseiinia itselläni lähinnä edullisen hinnan takia) 0.5l pullossa, siitä saa noin 2x 20g proteiinia. Huitasee kyllä nopeastikkin alas tarvitessa, ja jos käyttää tummaa pulloa, ei kukaan edes huomaa mitä sisältö on :) Ei varmasti se kulinaristisin nautinto, mutta aina kun ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Kun tuossa ajattelin, minulla on 8-18 pätkä, jonka aikana vain kouluruoka(joskus vain se 2 lasia maitoa ja 2 näkkäriä) ja kevyt leipä. Ennen treenejä ei kärsi syödä kunnolla.

ebeni sanoi:
Kun tuossa ajattelin, minulla on 8-18 pätkä, jonka aikana vain kouluruoka(joskus vain se 2 lasia maitoa ja 2 näkkäriä) ja kevyt leipä. Ennen treenejä ei kärsi syödä kunnolla.

ooh, siis 10 tunnin aikana syöt vain yhden aterian, mikä saattaa joskus sisältää vain maitoa ja leipää.Yritä ny hyvänen aika syödä useammin.

ellei nyt sentään ala siinä mitään sikaa teurastamaan.
Maitokone viereen niin ruokis sujui näppärästi.
Jos ei aikaa ole levittää pöydälle valkoista liinaa ja hopeisia aterimia
mene vessaan syömään
mähän olisin vittuillessani ottanut grillatun sian mukaan kouluun ja vedellyt sitä naamariin niin että napa ruskaa ja piereskellyt äänekkäästi perään
mene siitä muualle hypoglykemioimaan hus hus
jos kuolit, olin väärässä.
vieressä pulpetilla oli jatkuvasti päällä kahvinkeitin, leivänpaahdin, vohvelirauta sekä friteerausvälineistö.

Ei vittu mikä threadi, lopettakaa jo, en selvii tästä hengissä :lol2: :hyper:

Tämän threadin jälkeen keneltäkään ei enää pitäisi puuttua loistavaa sigua
:D

Massamaster sanoi:
Ei ole mikään ongelma: laita vaikka limupulloon fruktoosia ja kaseiinia. Sen imaset niin vot.

Öh, pelkkää hiilaria...ei mitenkään järkevää :david:

Vai käsitinkö nyt jotakin väärin... :) ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom