Emulesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Missähän mahtaa olla vika, kun emulen kautta ei tahdo nykyään löytää juuri mitään kokonaisa albumeja?Ennen niitä oli kun sieniä sateella, mutta ilmeisesti kaikki bittihiiret ovat painuneet takaisin koloihinsa.... :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla haku kunnossa? Jos haet "Tyyppi:Musiikki", niin vaihdappa siihen "Arkisto" tai "Kaikki" ja hae uudelleen.

Kummallista, itse olen löytänyt suunnilleen kaikki mitä olen hakenut.

Koljonen sanoi:
Eihän tota käytä nykyään kukaan. Torrent/DC...

Musaa torrentteina? Jos musamakusi on luokkaa britney spears, niin kenties sitten,
muuten on kyllä aika rajoitettua(siis verrattuna vaikka muleen).

blacklbl sanoi:
Onko sulla haku kunnossa? Jos haet "Tyyppi:Musiikki", niin vaihdappa siihen "Arkisto" tai "Kaikki" ja hae uudelleen.

Tuosta se varmasti vaan johtuu. Ainakin itsellä, kun vaihtoi "tyyppi" kohtaan "kaikki" niin johan alkoi löytymään. :)

On muuten Emule todella hidas verrattuna esim. Bittorrent. Mitenkäs muilla?

Emule ei ole periaatteessa sen hitaampi, mutta saavuttaa huippunopeuden hitaammin. Tämä on ihan normaalia, ja nopeus paranee kun alkaa credittejä kertymään.

Tässä onkin bittorentin ja Emulen selkeä ero: Bittorrentilla saa nopeasti haluamansa, mutta Emulella on selkeästi parempi tarjonta.

Onhan se Emule hidas mut niinkuin esim mulla ei ole järkeä ladata DC++ koska ei ole mitään jaettavaa.

Korppu1 sanoi:
Onhan se Emule hidas mut niinkuin esim mulla ei ole järkeä ladata DC++ koska ei ole mitään jaettavaa.

Ettei kyse ole ennemmin vain siitä ettei kiinosta jakaa?

Mulla ei nykyään emule lataa oikeen mitään ja jengi vaan uppii multa. Mä en tajua. Ennen oli aina monia juttuja imutuksessa, nykyään koko ajan vain yksi tai ei yhtään. Mikähän mättää?

reenailija sanoi:
Mulla ei nykyään emule lataa oikeen mitään ja jengi vaan uppii multa. Mä en tajua. Ennen oli aina monia juttuja imutuksessa, nykyään koko ajan vain yksi tai ei yhtään. Mikähän mättää?

Ite vaihdoin palomuuria Zonealarmista johonkin toiseeen ( en ole sillä koneella nyt enkä muista) niin vastaavan oloinen ongelma korjaantui sillä. Portteja voi varmaan kans säätää mut itellä vakioasetukset.

Kannattaa tarkastaa myös hakeeko se haku Globaalisti koko verkosta vain ko. serveriltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom