eMule irvistelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Sain tänään uuden koneen ja asensin tähän eMulen, joka jostain syystä vittuilee mulle...Käyttiksenä XP.
Ongelmana on se, että eMule ei jostain syystä laita kansioitani jakoon...:itku:
Ei auta vaikka laitoin kansion jakoon myös XP:n kautta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä auttanut vaikka otin ZA:n pois päältä...
Pitää vielä tarkistaa että teen homman oikein, eli emule->asetukset->hakemistot ja sieltä klikataan haluttua kansiota?Ilmeisesti tässä vaiheessa käytä nappi pitäisi tulle aktiiviseksi mutta kun ei niin ei...:itku:

Eli sinne hakemistoihin kun meet ja laitat ruksin niihin jaettaviin kansioihin sen jälkeen käytä ja ok niin ainakin mulla toimii
eli sillon vika on varmaan jossain muualla

Se toimii näin. Menet emulen asetuksiin -> hakemistot -> Jaetut hakemistot. Etsit sieltä sen kansion minkä haluat jakaa. Esim. C: Ladatut. Sen edessä on tyhjä laatikko. Pistät siihen ruksin ja painat alhaalta ok nappia. Sitten menet jako välilehteen ja painat nappia päivitä. Sen jälkeen kansiosi on jaossa. Täältä löydät lisää ohjeita muulin käyttöön.

Jees,sain pelittää sen tuossa pari tuntia sitten...en kyllä ymmärrä että minkä helvetin takia piti valita kaikki tiedostot erikseen...eli esim.valitsemalla hakemisto c:\mp3 ei näyttänyt että olisi ollut tiedostoja jaossa...:confused:

Originally posted by Andree
Jees,sain pelittää sen tuossa pari tuntia sitten...en kyllä ymmärrä että minkä helvetin takia piti valita kaikki tiedostot erikseen...eli esim.valitsemalla hakemisto c:\mp3 ei näyttänyt että olisi ollut tiedostoja jaossa...:confused:

Monilla kun on tapana tyhmyyttään laittaa jakoon "c:\" ja se on varsin ikävä tapa :)

Emulea ei myöskään ole tarkoitettu pienten tiedostojen (esim. Mp3set) jakamiseen, joten niitä hakemistoja ei ole montaa. Esim. "movies" ja "incoming" on itsellä jaossa, joten siinä ei kovasti klikkailua tarvita.

Ei ole omalle koneelle pahemmin kerennyt vielä pariin päivään imuttaa, kun entisessä oli hurja 6Gt kovo...Ymmärrettävästi sinne ei paljoa mahtunut...:D
Jos tähän uudelle 120:lle saisi jo jotain sopimaan...:thumbs:

Kysynpä tässä threadissa: Käytössä on xMule, joka on ymmärtääkseni eMulen linux-versio. Miksenkäs minä löydä juuri mitään ladattavaa, tai saa ladattua niitä harvoja tiedostoja mitä tällä löydän? Eli jotakin on poskellaan, mutta mitä?

Paljonko pitää jakaa, jotta itse alkaa löytää/saada dataa? Onkos sen serverin väliä mihin kirjautuu? Jaoin noin 1.5Gt tiedostoja, ja niitä kyllä ladataan minulta, mutta minä en tunnu saavan mitään.

Oletuksena tämä käyttää porttia 4662, joka on "virallisen" listauksen mukaan varattu eDonkeylle (siis ylipäätään p2p-softalle) mutta yhdeltä serveriltä sain viestin, että kannattaa vaihtaa porttia, koska jotkut ISP:t blokkaavat tuon portin liikenteen. No vaihdoin sitten sen portin, mutta eipä tässä parannusta huomannut.

Tällä hetkellä olen kirjautuneena Jika.net -palvelimelle. Käyttäjiä 74000 ja jaettuja tiedostoja 4.4miljoonaa, minulle ei näy kuin muutama tiedosto hakusanalla "movie". Jotain on pielessä, mutta mitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom