Ember Falls

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Soundimaailma oli aika täyteen ahdettu. Mieslaulajalla oli mukavaa raspia äänessä, mutta en tiedä, mikä tän mimmilaulajan rooli tässä oikein oli. Itse biisistä ei jäänyt hirveästi käteen, mutta on tähän ainakin rahaa laitettu. Pitäs kuunnella lisää, että onko näillä kunnon biisejä vai ei.

Soundimaailma oli aika täyteen ahdettu. Mieslaulajalla oli mukavaa raspia äänessä, mutta en tiedä, mikä tän mimmilaulajan rooli tässä oikein oli. Itse biisistä ei jäänyt hirveästi käteen, mutta on tähän ainakin rahaa laitettu. Pitäs kuunnella lisää, että onko näillä kunnon biisejä vai ei.

Naislaulaja on vain vierailulla videolla. Joku näyttelijä Salkkareista. Spotifysta kuulee koko levyn ja itse ainakin olen ihan positiivisesti yllättynyt miten koukuttavia biisejä on saatu levy täyteen.

Itselle uppoaa ainakin törkeän hyvin! Sinkut jotka julkaistiin olivat hieman juurikin täyteen ahdettuja, mutta levylle ne on siistitympinä versioina heitetty, esimerkiksi Cost of Doing Business.

Amaranthen Jake on vissiin toiminut tuottajana tässä ja kyllähän soundista huomaa paikkapaikoin hyvinkin paljon Amaranthen tyylistä mähinää. Myös toisen kovan kotimaisen pumpun (Blind Channel) toinen äijistä feattaamassa yhdellä biisillä.

Oma arvio muutaman kuuntelun jälkeen vahva 9/10, harvoin tulee Suomesta tälläistä musiikkia mikä itselle uppoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom