EM-kisat 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ekana tulisi mieleen se että jos peter hirveästi vielä meinaa turvota tulisi kisarajoihin mahtuminen jo tiukkaa ja näin ollen ei voisi tuoda täyttä pakettia lavalle.
!

Itse epäilen että nyt lyödään kaasut koneeseen ja lujaa! Mielenkiinnolla odotan minkälainen Peter on rontti 10kg painavempana.

Jos eletään siinä uskossa että Peter on ollut puhdas tähän asti niin sehän on ihan arvailua miten nopsaa lihat alkavat turpoamaan myrkyillä. Toivottavasti mahdollisimman nopeaa ja hyvin!

Itse epäilen että nyt lyödään kaasut koneeseen ja lujaa! Mielenkiinnolla odotan minkälainen Peter on rontti 10kg painavempana.

Jos eletään siinä uskossa että Peter on ollut puhdas tähän asti niin sehän on ihan arvailua miten nopsaa lihat alkavat turpoamaan myrkyillä. Toivottavasti mahdollisimman nopeaa ja hyvin!
Itseppä uskon kovasti siihen, että PEter kilpailee jatkossakin ihan puhtailla papereilla ja hakee vaan haasteita.

Vaikka näin ei tietenkään saisi sanoa niin salaa kyllä toivon, että kovemmat keinot tulisi mukaan, koska uskon vahvasti, että Peter on ollut täysin natu tähän asti. Jos näin tapahtuu niin Peter ei taatusti mahdu alle 90 kiloisiin vaan veikkaan jopa raskaan sarjan miestä. Niin lahjakkaasta kaverista on kuitenkin kyse.

Tää on ihan parasta tämä Peter-tinkaus täällä. Voisin kuvitella, että pikkulasten uskotko-joulupukkiin - keskustelu kuulostais kutakuinkin samalta. :) Tsemit Peterille jatkoon, uskon et oli fiksu päätös ja kova kilpailija tulee varmasti olemaan kehiksessä! Yhtä natuhan se Peter on aina ollut kuin kaikki muutkin kilpailijat ja näinhän se asia tulee aina olemaan. :) Poislukien tietty ne jotka testeissä käryää.

Tää on ihan parasta tämä Peter-tinkaus täällä. Voisin kuvitella, että pikkulasten uskotko-joulupukkiin - keskustelu kuulostais kutakuinkin samalta. :) Tsemit Peterille jatkoon, uskon et oli fiksu päätös ja kova kilpailija tulee varmasti olemaan kehiksessä! Yhtä natuhan se Peter on aina ollut kuin kaikki muutkin kilpailijat ja näinhän se asia tulee aina olemaan. :) Poislukien tietty ne jotka testeissä käryää.

Annat sellaisen kuvan ettet usko Peterin olevan natu, täytyy sanoa että jos ei ole, niin ei mitään mahdollisuutta pärjätä body puolella kansainvälisesti on niin helvetin pienissä lihoissa, että en ikinä usko roinaajaksi.

Kattelin jäpää tutun kisojen jälkeen kun oli fastin kojussa syömässä evästä XL-koon t-paidassa ja täytyy sanoa ettei olisi siinä asussa eroittunut keskiverto suunnistajasta, paita oli puoliksi tyhjä.

Annat sellaisen kuvan ettet usko Peterin olevan natu

Pidän ihan mieluusti lusikkani erossa näistä uskon asioista, niistä kiistely ei johda yhtään mihinkään ja se olikin se pointti mitä tässä hain takaa ja mikä tässä "väännössä" itseäni alunperin huvitti. :) Ja kyllä minun silmissä Peter on natikka siinä missä muutkin kanssakilpailijansa. Sitä vartenhan ne testit on, että sieltä ne jyvät akanoista poimitaan ja kunnes ei se summeri soi, niin natikoita kaikki. Ois voinut kenties jättää alunperin postaamatta, turhaan lipsuu sivuraiteille tämä juttu, vaikka juuri siksi kirjotin, että moinen loppuis. :D Eipä siis tästä enempää, ainakaan minun osaltani.

Orezi taitaa nykyään ite kaasutella kun joka tredissä antaa sen kuvan että cbb miehet vetää lähes kaikki horkkaa siinä missä kehoilijatkin kunhan eivät jää kiinni niin ovat natikoita. Itsekkin kyllä HALUAN uskoa että Peter on natikka ollut tähän asti mutta vähän pöljää kyllä olisi puhtaana jatkaa kehoilua isojenpoikien sarjassa.

Onnea Peterille sijoituksesta, ei olisi ollut mikään ihme vaikka olisi ottanut sen kirkkaimankin mitskun.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä se mieki ne vähäiset lihani oon tehny ja tehen jatkossakin kovalla työllä enkä millään ihmekaasuilla. :) Aika tyhmää minua vastaan ruveta hyökkäämään, pysykää vain siinä Peterissä, jos pakko on tuota eipäs-juupas leikkiä jatkaa, vai kaikkiko tässä nyt yritetään läpi käydä. :D Tulipas vain jouduttua kertakaikkisen väärinymmärretyksi, taisin arkaan paikkaan sohaista. Pitänee piettää suunsa kiinni ettei julkista teilausta näkemyksistään saa jatkossa. ;) Ps. Ilkka johan mie hyvin tiän omakohtaisestikin et cbb kisailijoista iso osa on natikoita(ja se on hieno juttu et on ja et voi natikkana kisata ja pärjätä), kuin myös tiän sen et lajin pariin mahtuu entisiä/nykyisiä kaasuttelijoita, eikä se ole minun tehtävä niitä ruveta erottelemaan ja arpomaan, eikä minun mielestä muidenkaan kannata siihen kantaa ottaa ja päätään vaivata. Sitä varten kun on ne testit olemassa kisatilanteissa ja tämmönen keskustelu - mitä me tässä käydään - on minusta ihan turhaa. Jokohan tulin oikein ymmärretyksi, daah. :D Joku vois muuten erehtyä vaikka ajattelemaan, että koitin saada tätä turhaa natikka-roina keskustelua loppumaan... mutta kehnosti kävi! Naiivi ajatus tais olla mulla. :) Jatkakaa.

Aika huonot geenit olis Peterillä lihaskasvun suhteen jos roinaisi, kuitenki yli 10 vuotta treenannut. Perus kesäkuntoon douppaaja pääsee vuodessa -parissa isommaksi.

Ihastuin oikein kovasti alkukisan jälkeen tuohon pitkän sarjan Anastasia Gurinan fysiikkaan (toki ei takaa yhtä vakuuttava)..

62.webp

78.webp

Niin, pahoittelen etten hoksannut aiemmin antaa linkkiä noihin finalistilistoihin, joihin viittasin eilen illalla, eli nehän löytyivät siis Eastlabsilta - http://www.eastlabs.biz/gallery/1114

Kuvia joka sarjasta - http://www.eastlabs.biz/galleries (Erikseen ei ole alle 158 cm BF galleriaa, vaan ko. sarjan kuvat löytyvät tuosta BF alle 163cm sarjan galleriasta)

Ott Kiivikaksen kuvaraporttia - http://forums.fitness.ee/index.php?...s-2012-online/page__view__findpost__p__341768

Muutamia kuvia by Mazzimum.si (tosin ei tainnut olla suomalaisista ) - http://maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?f=263&t=28799

Anne P sanoi:
Ihastuin oikein kovasti alkukisan jälkeen tuohon pitkän sarjan Anastasia Gurinan fysiikkaan (toki ei takaa yhtä vakuuttava)..

Olkapäät on aika näyttävän malliset.

Overall bikini voittaja ei ollut Weiterovan sarjassa vaan lyhyessä eli alle 163 cm. Weiterovan sarja on alle 168cm ja sen voitti yllättäen Tanja Canc, Slovakiasta. Annan sarjan kakkonen, Jana Majernikova jäi muuten viime viikonloppuna finaalista junnu em-kisoissa, joten aika hyvä nousu tälle viikonlopulle....;)

Overall bikini voittaja ei ollut Weiterovan sarjassa vaan lyhyessä eli alle 163 cm. Weiterovan sarja on alle 168cm ja sen voitti yllättäen Tanja Canc, Slovakiasta.

He he aivan, näinpäs olikin. Sekasin Slovakeista :D

Nämä IFBB:n pistelaskusysteemit on kyllä nykyisin niin vaikeaa ymmärrettävää, että voisko joku perillä oleva valottaa..

..että miksi joissain BF-sarjoissa 1. ja 2. kierroksen pisteitä EI lasketa yhteen (vain ainoastaan finaalipojot on total score), ja joissakin näin tehdään?

Vertaa tätä..

9.webp

..tähän.

10.webp

Kummassakaan ei ollut eliminaatiota ja kilpailijoita oli enemmän kuin 6. En tajua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom