Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli katottua Saw 1-5
Saw 1 Arvosana 9,25/10
Saw 2 Arvosana 9,75/10
Saw 3 Arvosana 9,00/10
Saw 4 Arvosana 10/10
Saw 5 Arvosana 10/10
Saw 6 ilmestyy lokakuussa:dance:
Ei herneitä, mutta tämä naivisti pelkistetty yleistys vie vakuuttavuuden pohjan sun kritiikiltä. Mä en löytänyt mitään mainittavaa epäjohdonmukaisuutta leffasta sen aikanaan nähtyäni. Itse asiassa hyvin onnistunut elokuva, joka eteni varsin selkeästi takaumista huolimatta. Lopussa aiheuttaa varmasti monelle kokeneellekin katsojalle enemmän tai vähemmän "järkytystä" (ehkä hieman liian voimakas käsite joillekin, mutta anyway). Päähenkilön läpikäymät koettelemukset olivat poikkeuksellisen julmat, ja monessakaan länsimaisessa vastaavankaltaisessa trillerissä ei onnistuta viemään tarinaa loppuun asti näin onnistuneesti pitäen mielenkiiintoa jatkuvasti yllä.Oldboy (2003)
Oli jäänyt tuollainen katsomatta. Hyvistä arvosteluista huolimatta leffan meininki ei oikein iskenyt vaikka se brutaalia katsottavaa olikin, siis ne tapahtumat mitkä vaikuttivat psyykkisesti päähenkilöön, löytyhän sieltä vertakin sopivasti. Leffa oli kohtuullisen sekava niinku Korea / Japani / Kiinalaiset yleensäkin
No koko viikonloppu siinä meni, vaivan arvoista oli todellakin;)Jos katoit kaikki samaan putkeen niin mahtaa kaikki paikat kotonakin tuntua kidutuskammioilta. :hyvä:
arvasitko ihan oikeasti koko juonikuvion? Täytyy kyllä epäillä hiukan.
Changeling
:4: ja puolikas.
Hostel :1:
Surkeä leffa. Pitää katsoa kakkonen jos se vaikka hiukan parempi olisi.
Tissejä tuossa ainakin näkyi tarpeeksi. Oikeastaan 2 / 3 osaa koko elokuvasta oli vaan tissejä ja loput 1 / 3 sitten vähän enempi äksöniä.
. Elokuvana kuitenkin positiivinen yllätys :3: . En nyt haluais arvioida kenenkään leffa-makua, mutta mikä saa ihmisen edes harkitsemaan tollasen leffan katsomista ku on lukenut nimen ja nähnyt kansikuvan? :D
Edit: No nyt olen nähnyt trailerinkin. Aika sanattomaks vetää.