The Invasion
Tämähän oli ihan helvetin hyvä pätkä, kerrankin jotain erilaista alienleffaa.
1956 tuli alkuperäinen ja sitten 1978, 1993, 1998 ja nyt 2007 re-maket. Muistan lukeneeni Aku Ankassa kyseisen tarinan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The Invasion
Tämähän oli ihan helvetin hyvä pätkä, kerrankin jotain erilaista alienleffaa.
My bad. Toivottavasti voitte vielä joskus katsoa tuon elokuvan. Kerran kun huolimattomuuttaan unohtaa, ovat kaikki aikeissa katsoa juuri sen elokuvan. :lol2:

Hoho, ei näköjään yksi hymiö riittänyt. Ja kuten sanoin, täysin epähuomiossa jätin laittamatta. Jos katsot taaksepäin, niin huomaat, että kaikissa arvosteluissani on ollut spoilerit jos on ollut tarpeen.Ei nyt vedellä siellä herneitä nenään, kun tulee muutamalta palautetta selvästä spoilerista
Itse olen pätkän nähnyt jo aikaa sitten, mutta se tuskin on kovin hyvä syy olla tageja laittamatta.
Siis Big Train vai Little Britain?Sen lisäksi yhdessä sketsissä Big Britain -sarjan fanittajat saanevat ihan hyvät naurut..
Nonnih.. :D Hyvä huomio. Eli Little Britain -sarjasta tuttu se yksi sketsi. Katselin samalla Big Trainia ja mietin Little Britainia..Siis Big Train vai Little Britain?

Meet the Spartans (2008)
:1:
Vittu mitä paskaa.
Elokuva on siis parodia mm. elokuvasta "300". Luonnollisesti muutkin viime vuoden hittielokuvat saavat osansa pilkasta, samoin kuin muut suositut ilmiöt (American Idols, Britney...).
Vittu mitä paskaa.
Elokuva on niin ala-arvoisen huono, että.. noh, yhtä pääosaa esittää Carmen Electra ja jopa hänet oli saatu näyttämään rumalta.
Tästä olisi voinut saada hyvänkin, mutta tämä on taas näitä.. äh. Ei jaksa edes sanoa. Vittu. Paska. Toivottavasti tekijät eivät odottaneetkaan kenenkään nauravan. Tai jotain.
![]()
Sanoinko jo että tämä oli paska? Yleensä pidän näistä leffoista, mutta tämä oli vain niin huono yritelmä. Ei helvetti.
Edit. Pakko lisätä, että tämä oli vielä huonompi kuin Epic Movie. Ja se vasta huono olikin! Ja tämä se vasta oli sitten vielä huonompi! Minun mielestäni.

lol. Olin lähettämässä sulle niitä subeja, mutta herra "-mä mitään millään tekstityksillä tee, pitäisi osata ilman" ei niitä tarvinnut :DNo country for old men :3: -
Aika keskivertoa ja junnaavaa postlänkkispunaniskailua. Oli jotenkin vaikea seurata ilman tekstejä. En jaksanu katsoa loppuun asti.