Komppaan :5:March of the Penguins:5:
Olipahan hyvä pätkä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaan :5:March of the Penguins:5:
Olipahan hyvä pätkä!
Jadesoturi :2: ja puoli
Hemmetin sekavahan se oli, mutta hyvin omaperäinen. Se että siinä puhuttiin osaksi kiinaa, sekä kiinalaiset että suomalaiset, teki siitä edes jotenkin mielenkiintoisen. Ei kyllä ihan parhaasta päästä, mutta oon huonompiakin suomalaisia elokuvia nähnyt.
- Iskitsä mua miekalla?!
Ei hemmetti! :D
Samoilla linjoilla elokuva suhteen.
Toi oli hyvä kohtaus.. :D
Olen odottanut tuota Crank:ia kovasti jo jonkin aikaa, mutta mistään ei ole löytynyt oikein tietoa, että milloin tuo on tulossa elokuvateattereihin tai vuokralle. Osaatko sinä tai joku muu sivistää minua tuon suhteen?Hieno ja erittäin viihdyttävä leffa täynnä menoa, mustaa huumoria ja upeita kohtauksia. Sankari herää ja katsoo DVD jossa näytetään että hänet on myrkytetty kiinalaisella aineella joka sakeuttaa veren, hänen täytyy kokoajan hakea adrenaliinia pysyäkseen hengissä, siis aivan hulvatonta menoa.:D :4:
http://www.imdb.com/title/tt0479884/
Olen odottanut tuota Crank:ia kovasti jo jonkin aikaa, mutta mistään ei ole löytynyt oikein tietoa, että milloin tuo on tulossa elokuvateattereihin tai vuokralle. Osaatko sinä tai joku muu sivistää minua tuon suhteen?
Sellaista että onko kukaan nänhyt elokuvaa nimeltä Spun? Jos on, niin onko hyvä?
Juu, kiitos tästä. Piti sitten tähänkin tuhlata yksi ilta. Kirjaimellisesti tuhlata. Tää oli ihan jumalattoan huono leffa. Siis ihan sairaan paska. Mä en tiedä onko mun huumorintajulle tapahtunut jotain, vai missä on vika kun ei naurata? Pari kertaa naurahdin, mutta kuset housussa kieriskely oli siitä aika kaukana.Nyt löytyi todellinen helmi "Bubba Ho-Tep" :5: :kippis1: :D
Emule tai Torrent laulamaan, pätkä tuskin tulee ihan huomenna Makuuniin, mutta oikeasti pitkästä aikaa filmi joka pistää kieriskelemään kuset housussa naurukoomassa pitkin iltaa.
Juoni siis lyhykäisyydessään: bussista ryöväreiden kyydistä Teksasilaiseen jokeen uponnut egyptiläinen muumio alkaa ahdistella eläkekotiin rauhottuneita peniskasvaimen kiusaamaa Elvistä ja Dallasin salaliiton takia petiin joutunutta salaliiton mustaksi värjättyä JFK:tä! Tuosta ei enää alkuasetelma parane.
Oikeasti meikäläisellä ainakin oli vaikeuksia pitää pissat pöksyissä kun tuota pätkää tiiraili. IronMind suosittelee vahvasti!
Tää on todella mainio elokuva, ainakin oikealla asenteella katsottuna! Kun alkaa omaksua leffan likaisen ja mustan huumorin sävyttämän meiningin, tuntuu se vain paranevan koko ajan. Cheviä esittävä Statham on ykkösvalinta rooliin, kun kerran aiempaakin kokemusta mustasta slapstick-komediasta on.Hieno ja erittäin viihdyttävä leffa täynnä menoa, mustaa huumoria ja upeita kohtauksia. Sankari herää ja katsoo DVD jossa näytetään että hänet on myrkytetty kiinalaisella aineella joka sakeuttaa veren, hänen täytyy kokoajan hakea adrenaliinia pysyäkseen hengissä, siis aivan hulvatonta menoa.:D :4:
Jos tykkää narkkileffoista, niin tämä on pirun hyvä.
Sisältää myös yhden kaikkien aikojen parhaista one-linereista. :el camino:
Sellaista että onko kukaan nänhyt elokuvaa nimeltä Spun? Jos on, niin onko hyvä?