Elokuva-arvostelut!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
7/10

Pääosassa Colin Farrell. Kaverille selviää yhtenä päivänä, että kaikki hänen muistonsa ovat valetta. Oma "vaimo" yritää lahdata kaverin, joten hänen selvitettävä oma identiteettinsä. Vauhdikasta menoa alusta loppuun.

Colin Farrell ei tee huonoja elokuvia, tasaista suorittamista. Kaveri oli myös näemmä treenannut tosissaan roolia varten, oli melko rapsakassa kunnossa. Ahnuld on tehnyt aiemmin samannimisen leffan, mutta sitä on turha verrata tähän. Se alkuperäinen on niin huono, etten edes muista mitä siinä tapahtui.

Minä paskoin tiiliä kun luin tämän kommentin.

Oon nähny valehtelematta kaikki Arskan leffat ja suurin osa niistä on ihan jees. Piti muistin virkistämiseks kattoa sen traileri, mut sit muistin, että jaa niin tää oli tää tuhnu tuotos.

Makuja on toki monia.

Urhea :2:

Semmonen perus hassu animaatio. En kyseisen genren ystävä ole, mutta kyllähän tuon katsoi. Muutama ihan oikeasti hassukin juttu oli leffaan eksynyt.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)

:5:

Toimii ja erittäin hyvin. Parivaljakko Robert Downey JR ja Jude Law vetävät taas loistavaa settiä.

7/10

Pääosassa Colin Farrell. Kaverille selviää yhtenä päivänä, että kaikki hänen muistonsa ovat valetta. Oma "vaimo" yritää lahdata kaverin, joten hänen selvitettävä oma identiteettinsä. Vauhdikasta menoa alusta loppuun.

Colin Farrell ei tee huonoja elokuvia, tasaista suorittamista. Kaveri oli myös näemmä treenannut tosissaan roolia varten, oli melko rapsakassa kunnossa. Ahnuld on tehnyt aiemmin samannimisen leffan, mutta sitä on turha verrata tähän. Se alkuperäinen on niin huono, etten edes muista mitä siinä tapahtui.

Olen aivan eri mieltä :D

Arskan Total Recall on aivan kuningas scifi hölmöily, tämä uusi taas turha pökäle. Se täytyy sanoa että Colin Farrell on kyllä ihan hyvä näyttelijä, mutta näyttelee pääosin huonoissa elokuvissa.

Alkuperäinen Total Recall on yksi Arskan parhaista, eikä ihme kun ohjaajana oli Verhoeven. Oma järjestykseni on 1. Terminator 2. Predator 3. Total Recall. Vai olisko Predator paras? Paha sanoa.

The Intouchables
:1: ½
Oli kyllä ihan järkyttävää paskaa. Kerran nauroin koko leffan aikana.
Hyvä herra, olette idiootti. ;)
Et kai sä sitä komediana katsonut? Mulle se leffan hienous oli jossain ihan muussa ja pieni komedia-osuus oli hyvä lisä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mää en koko leffasta oikein saanu mitään muuta irti kun hiukan huumoria. Ehkä oli niin taiteellinen leffa että en ymmärtäny.
Mutta kertokaa joku mulle missä sen leffan hienous sitten oli.

220px-Immortal_beloved_film.webp

Immortal Beloved

Äärettömän hieno elokuva :5:

Oikeastaan jäin kaipaamaan vain enemmän perehtymistä sävellystyöhön ym musiikkiin. Näillä olisi voinut minun puolesta lisätä pituutta vaikka tunnilla.

The Avengers :2:

Oli kyllä aika tylsä elokuva loppupeleissä. Watchmen hakkaa tämän 6-0.

Tasan samat sanat. Eilen katsotun Watchmenin jälkeen oli Avengers aika laihaa ja haaleaa kahvia kahvia.

Tiivistelmä Kostajista:
The Avengers movie in a nutshell: Man in the iron PJs tells a joke. Dude from the 50's doesn't laugh. Scarlett Johansson is hot as hell. Big green guy says "ROAAARGH!". Norwegian hunk plays with his huge hammer. Scarlett Johansson is still hot as hell. Giant metal shrimps fall from the sky. Samuel L. Jackson is in the plane but there are no snakes. And then the fireworks begin. Scarlett. Johansson. Hot.

The Intouchables
4/5 Aivan loistava elokuva.

Samaa mieltä tosta Avengers VS Watchmen. Kyllä Watchmen pieksää ton mennen tullen. Tulis vaan äkkiä 2 osa tosta Watchmenistä ja ois yhtä hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom