TED (2012)
Elikkäs Seth MacFarlanen kirjoittama huumoripläjäys.
Elokuvassa John bennet saa nallensa Tedin heräämään eloon toiveen avulla.
Ted Ja John ovat parhaat kaverukset, kuitenkin joskus tulee aika muuttaa omilleen.
Elokuva hauskimpia komedioita, joita olen eläissäni nähnyt. Jutut ovat samaa luokkaa kuin
Family guy:ssa ja American Dadissa mikäli ko. sarjat naurattavat on tämä elokuva juuri sinulle!!
Ainoa minua häirinnyt tekijä oli Mark Whalbergin suoritus, ei mitenkään hauskakaveri, muttei onnistunut pilaamaan elokuvaa.
Pakko antaa lähes täydet pinnat.
:5: -
The Raven (2012)
Eräänlainen poliisi dekkari
Elokuva sijoittuu 1800-luvulle ja Edgar allan Poen(John Cusack) maailmaan.
Elokuvassa alkaa tapahtua murhia, jotka ovat kopioita Edgarin tarinoista ja edgar ajautuu mukaan rikostenselvitykseen.
Elokuva on synkkä, suhteellisen raaoilla kohtauksilla höystetty teos.
Itse pidin elokuvasta kovasti, ja suosittelen sitä kaikille jotak pitävät mysteereistä
:4: +
Jeff, Who lives at Home (2011)
Elokuva kertoo Jeffistä(Jason Segel), joka on 30-vuotias ja asuu kotona äitinsä kellarissa(omasta tahdostaa, ei insestiä).
Pilveä polttaessaan hän tajuaa elämänsä tarkoituksen?
Tässä Jenkkidraamakomedian juoni lyhykäisyydessään.
Elokuva ei ollut mielestäni mikään mestariteos, mutta Sunnuntaileffana varmasti asiansa ajava
:3:
Casa de mi Padre (2012)
Will Ferrelin kirjoittama tarina, joka kertoo Mexikaani suvusta.
Armando (Will Ferrel) on perheen nuorempi veljes, jonka vanhempi veli saapuu takasisin kotiin.
Tässä on kuitenkin jotain mätää, joka Armandolle aukeaa elokuvan aikana.
Plussat hauskalle parodioinnille ja Willin roolisuoritukselle (kaveri ei tietääkseni puhu saanaakaan espaniaa)
Viihdyttävä komediapätkä, ei kuitenkaan mikään mestariteos.
:3: