Elokuva-arvostelut!

Matrix Reloaded

Jos pidit ensimmäisestä osasta, rakastat tätä. Leffasta tuskin yhtä paljoa saa irti mikäli ykkösosa ei ole hyvässä muistissa. Mahtava visuaalisuus, hyviä näyttelijäsuorituksia, kuunneltava soundtrack, hyvin kulkeva juoni joka jättää lopun avoimeksi, mukavan nopea tempo ja ennen kaikkea se über-coolius jokaisen kohtauksen ilmeissä, asennoissa ja kuvakulmissa.

Itse nautin elokuvan jokaisesta sekunnista, vuoden paras leffa tähän mennessä, odotellaan jos T3 tai LOTR yltäisi parempaan, epäilen tosin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katoin eilen sen uuden wesley snipesin leffan "undisputed" ja täytyy sanoa että itse kyllä Rocky-fanina diggasin :) tällaset leffat vaan iskee silloin tällöin, ei se hyvän machoiluleffan tekeminenkään ole itsestäänselvyys

Kävin tsekkaamassa ton Matrix 2:sen ja mun mielestä huonompaa leffaa saa hakea. Olihan siinä hienot efektit mutta mitään muuta ei. Tylsiä mylly-seinillehyppimiskohtauksia ja ylipitkiä paskanjauhantakohtia. Kelasin jopa lähtee kesken kaiken menee. No onneks en maksanu mitään.:curs:

...anyway, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.:)

edit::david: shiiet!täällähän oli oikeen oma threadi Matrixille

Matrix reloaded oli hyvä leffa.
Uskomattoman hienoja efektejä ja toimintaa.
Vaatii hiljattain katsotun tai muistissa olevan Matrix leffan, muuten on melko pihalla.
Mä annan :4:
Puolisen vuotta niin viimeinen jakso tulee.
Kesällä odotetuin on tietysti Terminator 3"she be back" ja Hulk, tosin mä en tiedä millon se ilmestyy.
Mainos oli kuitenkin vakuuttava.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
phone booth kannattaa kyllä katsoa. Vaikka tapahtumapaikkana on vain yksi katu, elokuvasta on saatu helvetillisen mielenkiintoinen. yksi parhaista leffoista minkä olen koskaan katsonut, suosittelen kaikille.

Katoin eilen K19 - Widowmakerin, ja aivan helvetin hyvä leffa! Loistavat näyttelijät (vaikkakin Ford on vähän turhankin kivikasvo välillä), hyvä juoni ja kaikki loksahtaa paikalleen. Mielenkiintoista nähdä kerrankin neuvostoliiton näkökulmasta kylmää sotaa.

Annan leffalle 9 hauista.

Training day:Yks elokuvahistorian parhaista roolisuorituksista Densel Washington
Kaunis mieli:Aiivan uskomatonta näyttelyä ja muutenkin melko täydellinen leffa
Kummisedät:Legendoja
Puhallettu 60 sekunnissa:uskomattomia autoja varsinkin eleanor
Ace venturat:Vatsalihakset koetukselle VARMAT NAURUT

Elokuvahistorian PASKIN leffa:Ali g:The movie(in da house)

Originally posted by tsiguela
phone booth kannattaa kyllä katsoa. Vaikka tapahtumapaikkana on vain yksi katu, elokuvasta on saatu helvetillisen mielenkiintoinen. yksi parhaista leffoista minkä olen koskaan katsonut, suosittelen kaikille.

"kannattaa kyllä katsoa"
"suosittelen kaikille"

-Samaa mieltä

"mielenkiintoinen"

-Samaa mieltä

"yksi parhaista leffoista minkä olen koskaan katsonut"

-Et oo sit tainnu kattoo kovin hyviä leffoja ;) Ei vaiskaan, tykkäsin itsekin, en vaan ihan noin paljoa.

Lopussa oleva juonenkäänne oli ihan vähää vaille yllättää minut, ja käsikirjoitus oli muutenkin vähintäänkin tyydyttävä. Jos draamasta tykkää, niin kannattaa katsoa. Toisaalta tuon kun on kerran nähnyt niin ei tartte toista kertaa varmaankaan katsoa.
En oikein tiedä paljonko antaisin... ehkä 2,5/5 eli kaks hauberia ja yks narukäsi päälle.

Matrix Reloadedista sen verran, että jos baywatchista ja erikoistehosteista tykkää, niin kannattaa katsoa :david: Ihmeellisesti venytetty, tuntui niinkuin elokuvalla olisi ollut viisi ohjaajaa, joista jokainen on saanut tehdä oman pätkän niinkuin hyvälle tuntuu. Henkilöille oli yritetty hakea syvyyttä, mutta sitä ei ollut selvästikään löytynyt. Elokuvasta on vaikee olla mitään mieltä (koska siinä ei ollu juuri mitään sisältöä), ja kaiken lisäksi se oli vain elokuvan puolikas. Loppuosa tulee myöhemmin, saa nähdä onnistuuko se pelastamaan tuon surkeen kakkososan.

Rahallakaan ei näköjään saa kaikkea, yrittäisivät perkele miettiä ketä yrittävät miellyttää kun tekevät elokuvia, nyt siihen oli työnnetty vähän kaikkea. Ykkösosakin toimi oikein hyvin ilman pakollista panokohtausta.

Originally posted by metalman
Katoin eilen K19 - Widowmakerin, ja aivan helvetin hyvä leffa! Loistavat näyttelijät (vaikkakin Ford on vähän turhankin kivikasvo välillä), hyvä juoni ja kaikki loksahtaa paikalleen. Mielenkiintoista nähdä kerrankin neuvostoliiton näkökulmasta kylmää sotaa.

Annan leffalle 9 hauista.

Samoin, katsoin eilen ja aivan loistava oli juu. Kannattaa katsoa. :4:

k19thewidowmaker.jpg

Animatrix oli kyllä katsomisen arvoinen pätkä (pätkäläjä). Ensimmäinen on Final Fantasy elokuvan tyylisesti tehty, realistisuutta jäljitellen. Loput yhdeksästä pätkästä ovat sitten piirretty anime ja enemmän tai vähemmän taiteellisesti. Itse pidin eniten Detective Story pätkästä, juuri sen "omaperäisyyden" vuoksi, ei juonen mutta piirrostekniikan puolesta. Viimeinen pätkä saattaa olla joidenkin mieleen hieman ruma.

Mutta jos on näistä Matrix elokuvista pitänyt, nuo yhdeksän pätkää täydentää tarinaa mahtavasti, ja vastaa joihinkin kysymyksiin elokuvissa.

Originally posted by Mike
Samoin, katsoin eilen ja aivan loistava oli juu. Kannattaa katsoa. ...

K19 tuli muuten dokkari Discovery channeliltä, erittäin mielenkiintoinen oli. Leffa mukaili kohtuu hyvin oikeita tapahtumia, vaikka leffassa olikin vähän ylimääräisiä mausteita niinkuin pointless jään läpi rymäyttäminen yms. Ihan jees, eri näkökulma vaihteeksi, eikä jenkeillä mennyt piilopiruiluksi leffan teko.

Hassua että Harrison itse tuntui dissaavan Widowmakeria Conanissa vieraillessaan tyyliin "Why in the hell did we do this movie??!!"

Kun oot kerran nähny sukellusveneleffan, niin olet nähnyt ne kaikki. Tota mieltä olin tosta rainasta:(

Tuossa tuli hommattua Teräskehä(Undisputed) DVD. Pääosissa "Wesley Snipes & Ving Rhames". Nyrkkeilyelokuvien fanina leffa oli ihan piristävä yllätys.

Originally posted by KyntöSika
Kun oot kerran nähny sukellusveneleffan, niin olet nähnyt ne kaikki. Tota mieltä olin tosta rainasta:(

Kun olet katsonut kuusi tuntia kestävän U96 Das Boot leffan, et halua nähdä muita, muut on paskoja.. Das Boot on paras.. tai no, kyllä varmaan riittää että kattoo sen lyhyemmänkin version. Mutta noista muista sukellusveneleffoista, varsinkin tuo U571 leffa, jossa oli Jon Bon Jovi, ainoo hyvä oli kun sekin ammuttiin.

Originally posted by nikke1
Kun olet katsonut kuusi tuntia kestävän U96 Das Boot leffan, et halua nähdä muita, muut on paskoja.. Das Boot on paras.. tai no, kyllä varmaan riittää että kattoo sen lyhyemmänkin version. Mutta noista muista sukellusveneleffoista, varsinkin tuo U571 leffa, jossa oli Jon Bon Jovi, ainoo hyvä oli kun sekin ammuttiin.

Samaa mieltä, Das Boot on aivan helvetin hyvä elokuva, btw onkos tuo 6h versio vaan DVD:nä?

Originally posted by Buli
Phone Booth on melko hyvä vähän erikoisempi pätkä...:thumbs:

onks toi se leffa, missä se äijä uhkaa ampua sen puhelin kopissa olevan jätkän? hulvaton idea, mä ammun sut jos tuut ulos sieltä kopista... Voi siis olla hyvä leffa, en mä tiedä :rolleyes:

"Ja äitiäs kanssa"
Täyttä sontaa! 1:45 minuuttia paskanjauhantaa ja autolla ajamista. Elokuvassa ei tapahdu mitään. Alussa pari panoa, lopussa pari. Lopun aikaa puhutaan seksistä. En suosittele kenellekään. :0:

"Waking Up in Reno"
Paska. Ajetaan autolla Renoon ja riidellään siellä puolisoiden uskottomuudesta, sovitaan ja palataan kotiin ja yllättäen kaikki asiat rupeavat luistamaan: lapsia tulee, bisnes kukoistaa ja kaikki ovat onnellisia. Yksi piste Billy Bob Thorntonin näyttelijäntaidoista sekä Charlize Theronin hemaisevasta ulkonäöstä. :1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom