En oo kovasti leffoja viime aikoina katsellut, mutta tämän yhden sitten katsoin, kun mua useampi viikko sen vuoksi hiillostettiin. Toivottavasti hiillostaja on nyt tyytyväinen. ;)
Klovn - The Movie :4:-
Samannimisestä tanskalaisesta komediasarjasta tehty elokuva, jossa kaksi miestä joutuu ottamaan sikailureissulleen mukaan pikkupojan. Pääosaa esittää nyhverön näköinen mies, jonka nyhverömäinen olemus on varsin viihdyttävä kun se sijoitetaan erinäisiin roiseihin kommelluksiin. Olin yllättynyt, että tämä oli oikeasti hyvä ja hauska komedia. Melko alatyylinen ja ronski, mutta ei kuitenkaan samalla tavalla ylilyöty ja tekohauska kuten ne puuduttavat willferreltyyliset pätkät, joita ainakin Ameriikasta putkahtelee jatkuvasti.
Muistaakseni fst:ltä tulee tuo sarja, siinä ainakin tuntuu joka jaksossa olevan mukavan vaivaannuttavia tilanteita.

Hyvä juttu myös, että oli mukana joitakin aikaisemmista osista tuttuja pärstiä. Han eli se japsi ja se yks naapuri. Tosin niinkuin alussa sanoin, että henkilöistä ei saatu sitten yhtään mitään irti. The Rock nyt sentään oli aika kovis sen panssarimaasturin kanssa. Mitäs muuta. Rio De Janeiro oli hienon näkönen tapahtumapaikkana, paljon siistimpi kuin joku fakin Los Angeles vai mikä se joskus oli. "Elokuvallisesti" aikamoista ripulia tosiaan, mutta ihan ok viihdyttävä aivot narikkaan äksöni. Toivottavasti tulee jatkoa ja tällä kertaa vaikka tapahtumat sen Tokyo Driftin jälkeen, eikä enää näitä väliä osia, vaikka paikkansa tälläkin oli.

Onko täällä muita, jotka diggailee näitä vanhempia elokuvia... ? Olen ehkä vähän outo, mutta noi nyky action pläjäykset ei oikeen kiinnosta millään muotoa....