Itse anna leffalle :3: juuri Tonyn takia ja nimen omaan se on äijjä jos jokuJonni sanoi:Ponterosa, 2001 Suomi
(Kesto: 1 h, 45 min)
Yhden tähden filkalle annan Tony Halmeen takia. On se vaan niin Äijä.
:1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse anna leffalle :3: juuri Tonyn takia ja nimen omaan se on äijjä jos jokuJonni sanoi:Ponterosa, 2001 Suomi
(Kesto: 1 h, 45 min)
Yhden tähden filkalle annan Tony Halmeen takia. On se vaan niin Äijä.
:1:
Eugen sanoi:The Heat - Ajojahti :5:
BS1 sanoi:Vähän offtopic mutta jos oikein muistan että kyseessä oli leffa The Heat niin olen jostain lukenut/kuullut että Al Pacino ja De Niro ei olis kuvauksissa ollut kertaakaan yhdessä, vaikka leffaa katsoessa niin saattaisi luulla...
Jos edelleen muistain oikein että kyseessä oli leffa The Heat niin äijiähän ei näy kertaakaan samassa kuvassa selvästi tunnistettavina vaan kamera aina kiertää juuri niin ovelasti naamasta naamaan...
Jos kyseessä ei ollut leffa The Heat niin mikähän leffa sitten?
Jkk sanoi:MYSTIC RIVER - MENNEISYYDEN OTE
Clint ei ole vanhoilla päivillään löystynyt kuin korkeintaan vatsastaan. Miehen uusin (toivottavasti ei viimeinen) elokuva on 73-vuotiaan konkarin taidonnäyte siitä, miten tehdään mielenkiintoinen elokuva; trilleri jossa hieno näyttelijäryhmä panee parastaan.
:3:cartman74 sanoi:
Jkk sanoi:Clint ei ole vanhoilla päivillään löystynyt kuin korkeintaan vatsastaan.
Pentele sanoi:Memento:
Yksi parhaista. Tyyppinä erittäin monimutkainen ja mielenkiintoinen. Elokuvan aikarakennetta vastaavaan en ole törmännyt muissa elokuvissa.