Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Falling Down - Rankka päivä
IMDB
book2.jpg

:4:

Oli pakko kaivaa vuosien takaa tämä leffa esiin. Kaverilla kirjaimellisesti vaan vitun paska päivä... Haluaa vain päästä tyttärensä syntymäpäiville mutta väärät ihmiset tulee vittuilemaan kohtalikkain seurauksin. Laatukamaa ysikytluvun alusta.

The Blind Side
IMDB
the_blind_side_movie_poster-sandra_bullock.jpg

:4:½
Erittäin hyä elokuva joka kertoo isosta neekeripojasta jolla ei ole kotia ja eräs päivä sit mature ihanuus Sandra Bullock tulee ja ottaa sen asumaan kotiisa ja muuttaa pojan elämän täysin. Tää kai perustuu tositapahtumiin lopputekstien perusteella. Tän leffan ajan viihtyi erinomaisesti kuolaten Bullockia. Paranee vain vanhetessaan. Suosittelen jos tykkää komediadraamasta.

Blood And Bone

Tän elokuvan katsomiseen tarvittiin jo tahdonvoimaa. Olipa huono. En osannu ottaa edes viihteenä. Melvin Anthony sivuosassa tuo yhden tähden. *

Blood And Bone

Tän elokuvan katsomiseen tarvittiin jo tahdonvoimaa. Olipa huono. En osannu ottaa edes viihteenä. Melvin Anthony sivuosassa tuo yhden tähden. *

Mun mielestä se oli ihan hyvää viihdettä. Juoni ei ollut kovinkaan kummoinen, mutta tappelu kohdat oli aika siistejä.

Bruno oli aivan paska leffa, minun makuun liian paljon homostelua ja dildojen kanssa heilumista. Yhdessä kohtaa näkyi jopa naisen tissit!

Punisher 1&2 hyviä leffoja molemmat ja aika kului melko nopeasti. Suosittelen!

Mitä teinikomedioita on tullut 2009 vuoden puolella? The book of loven olen nähnyt...

The%20Tournament%20movie%20poster.jpg

kattelihan ton. Huomasitteko että tässä julisteessa puhutaan kymmenestä vuodesta kun elokuvassa se oli seitsemän vuotta..

Once: Ootin jotain somaa söpöläisleffaa, mut mies oli ärsyttävän näköinenkin ja muutenkin leffa oli aika tylsä. Jos sellainen, musiikki olisi iskenyt, niin varmasti olisi jaksanut katsoa. Itse en oikein pitänyt, yksi biisi oli ihan ok ja olihan tuo mukavaa vaihtelua sinänsä, eli annetaan vaikka :2:

tomorrow.jpg

Eipä ollut mikän järjen riemuvoitto tämä leffa. Juoni ampui välillä niin pahasti yli ja toiminta kohtaukset perus (mies seisoo keskellä katua ja lahtaa 100 mafiosoa).
Elikkä ihan perus hong kong action viihdettä. Suositellaan hyvän kaljan kanssa nautittavaksi.:3:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom